W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 4 stycznia 2017
(C) Tiny Fox

I jest! Oficjalnie od pięciu dni towarzyszy nam rok 2017. I pomyśleć, że jeszcze niedawno obchodziliśmy całą klasą wigilijkę zajadając się różnorakimi pysznościami - począwszy od słodyczy, przez pierogi, aż po pierniczki domowej roboty. Czas leci nieubłaganie. Nie ma tego złego, jutro w końcu wolne. A później byle do czternastego i... Ferie! Kto jeszcze jest takim szczęściarzem? Dziś nie będziemy rozmawiać ani o jedzeniu (a szkoda), ani o feriach. Poruszymy temat, który powraca co roku i w wielu przypadkach niestety wykazuje się tym samym rezultatem. O czym mowa?

Oczywiście, że o noworocznych postanowieniach! Słyszałam już w życiu wiele ambitnych planów. Że ktoś zacznie się odchudzać, zdrowiej żyć, nauczy się nowego języka, zrobi remont w domu, przyłoży się do nauki itp. itd. Chciałam zapytać o to, jakie wy macie zamiary wobec nowego roku? Pochwalcie się co zamierzacie i o czym marzycie! Ja mogę uchylić rąbka tajemnicy, że niebawem zaczynam kurs prawa jazdy. Mój "goal" na ten rok to po prostu zdać :)
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ja zwykle ma takie samo aby być zdrowa ,wszak w pewnym stopniu już w stary roku poczyniłam postęp bo z odchudzaniem bywa różnie ,ach ta Pepsi kusi i kusi .Co do grafiki chciałabym się nauczyć html ale zawsze nie mam czasu .Dużo by wymieniać ale chyba jednak z tych wszystkim moim postanowieniem noworocznym jest by wkońcu powidzieć jestem zdrowsza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie to dla mnie tak oczywista oczywistość, że go już nawet nie wypisałam. Bez niego to można pomarzyć zarówno o pepsi, a i o prawku nie wspominając :)

      Trzymam kciuki, byś wróciła do sił, bo na naukę nigdy nie jest za późno! :)

      Usuń
  2. A ja nie mam postanowień... Jeśli mi na czymś zależy, po prostu to robię.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna