W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 27 marca 2017
(C) Synestezja

Cześć i czołem! Nie wiem czy wiecie, ale graficzka, którą to poprosiłam o współtworzenie dzisiejszej Fantastycznej Trójki, już kiedyś zaszczyciła mnie swoim uczestnictwem w poście tej serii. Mowa oczywiście o Prettysmilex. Bardzo się cieszę, że Agata ponownie zgodziła się użyczyć swojego czasu na wytypowanie prac, wyrażenie opinii na ich temat oraz stworzenie miniaturek. Bez zbędnego gadania, delektujcie się tym, co przygotowała dla was Pretty!


Szablony


Kocham nagłówek z tego szablonu! Ma cudowne słoneczne barwy i wszystko jest w nim tak idealnie dopasowane. Sam szablon jest prosty i delikatny. Zdecydowanie skradł moje serducho i nie mogłam go nie wymienić!

Kolejny szablon, w którym to przede wszystkim nagłówek podbija moje serce! Uwielbiam kolorki przedstawione na tej pracy, są genialne. A układ i kody są przemyślane i dopracowane przez autora.

Nie mogło zabraknąć szablonu minimalistycznego. Czy te kolory nie są wspaniałe? Ja je uwielbiam! A sam obrazek wykorzystany do nagłówka jest magiczny, aż człowiek ma ochotę usiąść pod kocykiem z kakałkiem i książką w ręku. Układ też idealnie dopasowany, czego chcieć więcej?


Nagłówki


 
Ten nagłówek jest przecudny! Stocki są do siebie dobrze dopasowane przez co nagłówek prezentuje się naprawdę dobrze. Kolorki jak i sam nagłówek jest bardzo wiosenny i radosny, jedynie przeczepiłabym się do napisu, który mógł być w bardziej czerwonych odcieniach, jednak reszta jest bez zarzutów i jest to jeden z moich ulubionych nagłówków od Oreuis.

Jak tylko ujrzałam ten nagłówek to się zakochałam! Tyle się na nim dzieje jednak nie jest przepełniony, a każdy szczegół genialnie ze sobą współgra. Moje serducho także skradła ta jaskrawa koloryzacja. Uwielbiam mocno neonowy pomarańcz! Nagłówek jest po prostu perfekcyjny.

Czy nie zgodzicie się ze mną jak napiszę, że w tym nagłówku jest coś wyjątkowego? Sam efekt przeciętej osoby na pół jest genialny i nadaje pracy oryginalny charakter. Oprócz tego uwielbiam tą prace za dobrze dopasowane stocki.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. <33 Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy <33
    Wybrane zostały same perełki ^^ Każda praca zasługuje na to by tu się znajdować <33 Prettysmilex ma dobry gust ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie mojego szablonu! ♥

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna