Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex prudence design Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Wakacyjny chill

Wakacje
(przynajmniej dla niektórych) to czas błogiego lenistwa. Katalog, stety niestety, nie jest zaliczany do tej grupy, a co za tym idzie, będzie funkcjonował tak, jak robi to w trakcie roku szkolnego. Regularne notki, aktualizacje i pewnie jakiś konkurs w pakiecie!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Przegląd tygodnia [A]

Autor: Weronika

(C) Erenae

Woah, tyle się działo! Wczoraj dałam wam cynk na facebooku, że wracam, a więc dziś coś, na co od dawna czekaliście - aktualizacja. Niestety, nie oczekujcie szału. Dziękuję Oreuis, która uratowała honor grafikosfery i dwa przeglądy temu zgłosiła dzieła Fantazji (które pojawiły się między siódmym a dwudziestym maja). Pod poprzednim rubryczka 'komentarze' świeci pustkami. Wiem, że mnie nie było i trochę cicho się tutaj zrobiło, ale żywię jednocześnie nadzieję, że w najbliższy weekend dacie z siebie wszystko!


Oreuis: Nie mogłam przejść obojętnie obok takiego cudeńka. To bardzo schludny i perfekcyjnie wykonany szablon. Ma świetne kolory i jest klimatyczny. Podoba mi się, mimo iż Harry Potter jest mi obojętny.

Oreuis: To bardzo lekka i delikatna praca. Urzekła mnie w stu procentach. Daje mi odczucia wiosny, która w końcu do nas, a przynajmniej do mnie, przyszła <3 Co tu dużo mówić, Fantazja robi bardzo ładne prace ♥

7 komentarzy:

  1. A ja mam propozycje:D Ze względu, że blogów jest coraz mniej, może można by było wyróżnić te nowo powstałe? Bo wchodząc w spis nie wiem, które są nowe, a które stare :<
    Prosiłabym również o aktualizacje spisu. W prywatnych i w zawieszonych widzę blogi, na których ostatnia notka pojawiła się rok lub dwa lata temu >_>
    Sama myślę, jak wskrzesić blogsfere, ale to nie takie proste haha :D Ten katalog to chyba jedyny z graficznych działających, mam racje? Potrzeba jakiejś świeżości. Myślałyście o zrobieniu jakby dwóch sekcji? Jedna, taka jaka jest aktualnie, czyli od grafików dla grafików, a druga skierowana do osób pobierających szablony itd? Bo jakby nie patrzeć, to oni są w tworzeniu szablonów najważniejsi xD Może dałoby radę nawiązać jakieś lepsze współprace z blogami z opowiadaniami, spisami itp. Nie mam pojęcia ech... :<

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na 'rynku' działa już tylko Katalog Grafików.

      To wszystko to naprawdę wspaniałe rady i dziękuję Ci, że się wypowiedziałaś. Niestety, jestem tu sama, co chyba skreśla połowę rzeczy do wykonania wymienionych przez Ciebie. Mam pomysły, ale w pojedynkę nie mam nawet szans. Monika pomaga mi jedynie przy sygnaturkach oraz przy ogarnianiu spisu, kiedy to jestem nieobecna. Takie mamy czasy, że raczej nikomu nie chce się już współtworzyć blogów. I chyba się z tym pogodziłam. Marzy mi się, żeby to wszystko prężnie działało, żeby graficy w końcu odżyli, pokazali, że są, że czuwają. Chcę, by panował tu nieustanny ruch, naprawdę. Jeśli mam być szczera, jeszcze z dwa lata temu potrafiłam dodać do rejestru trzy blogi tygodniowo. Dziś to tylko jeden na trzy miesiące. Straszne, nieprawdaż?

      Jeśli chodzi o zawieszone - zrobię tam porządek w przyszłym tygodniu (zasada jest taka, że blog trafia tam, gdy najnowsza notka ma więcej niż pół roku - usuwany ze spisu jest natomiast w momencie, gdy dostęp do niego jest ograniczony).

      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! Spróbuję coś zdziałać, ale nie jestem pewna tego, czy mi się uda. Potrzebuję pomocnika (rzetelnego i chętnego do pracy, który pomoże mi odgruzować blogosferę i zebrać ten cały syf do kupy). Zakładka 'rekrutacja' czeka na wszystkich ludzi dobrych serc ;)

      Usuń
    2. Raaany nie widziałam, że tylko ty tu jesteś :O Nie zaglądałam do załogi, ale kiedyś nie było was więcej? :O

      Ja bym na twoim miejscu usunęła te blogi rok/dwa, bo szanse, że wrócą są małe, a miejsce zajmują, człowiek kilka i takie meh. A jak już wrócą, to to nie problem zapisać się znowu xD

      Usuń
    3. Ekipa się wykruszała z każdym dniem. Obecny stan trwa już rok. Co mogę na to? Taki mamy klimat, że wszyscy chorują na niedobór czasu.
      ..

      Usuń
    4. Bo wszyscy się lenią i szybko się nudzą :<
      Z chęcią zaangażuję się w jakąś akcję, która będzie mieć na celu przywrócenie grafikosfery do życia ♥

      Usuń
    5. Blogger został wyparty przez wattpada, gdzie opowiadaniw można stworzyć w ciągu 1 minuty i wszystko jest pogrupowane na kategorie. Musimy się pogodzić z powolnym wymieraniem blogów.

      Usuń
    6. Grafika również poszła w innym kierunku. Teraz na topie jest realizowanie zamówień na okładki na Wattpada. Trzeba przełknąć ślinę i już.

      Usuń