W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 7 lipca 2017
(C) Blondiee

Yup, robię prawo jazdy. Tyle z tym zamieszania, że momentami nie wiem, jak się nazywam. To była bardzo spontaniczna decyzja. Zadzwoniłam do ośrodka szkolenia kierowców, bo "co mi szkodzi". Jak się dowiedziałam, że następny kurs zaczyna się dopiero w połowie sierpnia, dostałam maksymalnego przyspieszenia. Uwierzcie, że można załatwić wszystko w ciągu jednego dnia (badania lekarskie, fotografa oraz profil kierowcy). Do dziś nie wierzę, że mi się udało...


Szablon


Oreuis: To bardzo klimatyczny szablon, który na pewno znalazł by schronienie na niejednym blogu z opowiadaniami. Gadżety i post wyglądają schludnie i przejrzyście.

Nagłówki


Oreuis: Uwielbiam ten nagłówek. Ma niesamowite kolory i kompozycję. Bardzo podoba mi się pomysł umieszczenia małych napisów w chmurkach ♥

Oreuis: Kolejna praca Prettysmilex, która zasługuje na wyróżnienie. Nagłówek wygląda bardzo letnio przez kolory i zboże :) Podziwiam ułożenie i wtopienie stocków. Napis jest perfekcyjny, idealnie pasuje do pracy ^^ Zazdroszczę, bo ja mam zawsze problem z dobraniem czcionki.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ja też robię prawo jazdy <: Wczoraj miałam pierwsze spotkanie i też załatwiałam badania i zdjęcie :))
    Będę trzymać za Ciebie kciuki byś z łatwością zdała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za sobą już czwarte spotkanie. Jak na razie ogarniam, więc jest dobrze :) Ja również trzymam za Ciebie kciuki, bo, co jak co, ale ludzie z WORDu potrafią dać w kość :/

      Usuń
  2. Mi się te nagłówki tak nie podobają nie wiem czemu tutaj są, według mnie nie zasługują na wyróżnienie!
    Ja jakoś nie czuje powołania do samochodu! Tata mi każe robić no bo w dzisiejszych czasach potrzebne i CV lepiej wygląda, a mnie nie ciągnie! Pochwalcie się potem jak wam poszło, teraz jednak życzę powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pretty, ja też w ogóle nie miałam ochoty, ale wiesz... Za rok będę miała na głowie studia i całą tę otoczkę, więc sądzę, że to idealny moment. Im szybciej, tym lepiej! Dołącz do naszego klubu kursantów (możemy założyć grupkę wsparcia :P)!

      Usuń
  3. 2 nagłówek jest boski <3
    To życzę Ci wytrwałości, powiem Ci, że jak na początku bardzo chciałam mieć prawko, w trakcie kursu mój zapał przygasł :p Na szczęście prawdziwa jazda dużo się różni od kursu i teraz znowu myślę o kolejnym kursie, tym razem na D+E (samochody ciężarowe) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa! A powiem Ci, że też bym była zainteresowana. Lubię ciężkie maszyny (mam to po tacie :P), więc pewnie bym się odnalazła na takim kursie. Daj znać jak już się zdecydujesz tak na 100%!

      Usuń
  4. Wszystkie prace bardzo ładne. Nie umiem wybrać faworyta ;)
    A co do prawka to mnie tata namawia i sama nie wiem, czy robić XD

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna