W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 22 kwietnia 2018
(c)Erenae

Witajcie! Dzisiejszy przegląd pęka w szwach, mimo iż została zgłoszona tylko jedna praca przez Prettysmilex. Oreuis musiał się napracować, ale efekty są zadowalające. Mam nadzieję, że taka częstotliwość dodawania przez Was postów nie spadnie, a nawet wzrośnie :) 
Zapraszam serdecznie na Przegląd.


Prettysmilex: Uwielbiam ten szablon. Jest minimalistyczny, ma cudowne kolorki. W dodatku plusem jest to, że na pracy znajduje się Holland ♥ Idealnie wpasowuje się w moje gusta.

oreuis: Byłby to nietakt z mojej strony gdyby ten szablon nie został wyróżniony. Jest perfekcyjny. Idealnie dopracowany minimalizm. Piękny wiosenny szablon, który z pewnością ozdobi nie jeden blog :)

oreuis: Wybrałam ten nagłówek ze względu na ciekawą i oryginalną kompozycję. Nie spotkałam się jeszcze z taką pracą. Delikatna koloryzacja idealnie nadaje charakteru i pozwala grać pierwsze skrzypce pngsom i postaci :)

oreuis: Uwielbiam tą koloryzację! Nie potrafię się na nią napatrzeć. Na pochwałę zasługuje również kompozycja. Wygląda ciekawie i tworzy spójną całość. Bardzo udana praca.

oreuis: Urzekł mnie ten nagłówek. Jest bardzo delikatny i właśnie tą subtelnością skradł moje serce. Koloryzacja jak najbardziej na plus. Uwielbiam taki odcień różu połączony z błękitem. 

oreuis: Lubię gdy na nagłówku jest większa ilość osób. Ciężko jest uzyskać fajny efekt, bo praca wydaje się być pełna. Erenae jednak potrafi pracować z wieloma modelami. Kompozycja jest świetna. Podoba też mi się ta niebanalna koloryzacja.



Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję za bardzo miły komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wybór moich prac! Ja z kolei ubóstwiam nagłówek Erenae, bardzo trudno jest zrobić grafikę duochromatyczną tak, żeby nie wyglądała płasko, a Erenae wykonała wspaniałą pracę ♥

    ps. napisałam maila ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna