W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 6 listopada 2018
(c)Scar

Witajcie. Aż wstyd przyznawać, ale zapomniałam o Katalogu. Byłam pochłonięta nowymi obowiązkami. Zaczęłam studia, w tym roku robię dyplom w szkole muzycznej. Po prostu brakowało mi czasu. Teraz wszystko sobie na spokojnie ułożyłam i przemyślałam. Nie zamierzam porzucać Katalogu. Dzisiejszy post jest malutką reaktywacją bloga. 
Przez to, że zaniedbywałam przeglądy przez tak długi czas, stworzyłam Przegląd Miesiąca. Znajdują się tu wyróżnione prace, które pojawiły się na Waszych blogach w październiku. Zapraszam do obejrzenia!


nagłówki
Bardzo ciekawy nagłówek. Podoba mi się kompozycja i zestawienie kolorystyczne. Ciemne tło nadaje pracy klimat, sprawiając wrażenie tajemniczej i mrocznej. Do tego świetnie pasuje delikatny i jasny napis. Idealne połączenie i perfekcyjne wykonanie :)

Nie mogło się obyć bez esportowej pracy. Worldsy już się skończyły, ale miło popatrzeć na ten nagłówek i powspominać <3 Bardzo podoba mi się bardzo kompozycja, klimat oraz napis. Świetna praca. 

Piękny, jesienny szablon! Uwielbiam każdy element zaczynając od ciepłej kolorystyki a kończąc na schludnym napisie. Ciekawie i estetycznie wygląda liść na środku, pod napisem. Taką jesień to ja lubię <3

Bardzo lubię czarno białe prace, aczkolwiek wiem jak trudno je zrobić. Ten nagłówek jest jednak bezbłędny! No i jeszcze 3D (o ile mnie oczy nie mylą). 

Jestem zakochana w tej pracy! Wygląda bajecznie. Ma piękną kolorystykę i zabójczą kompozycję. Czuję ogromną zazdrość, bo ja nie potrafię tworzyć takich cudeniek <3 


szablony
Jestem ogromną fanką tego szablonu. Popatrzcie tylko na niestereotypowy wygląd kolumn. Bardzo schludnie wykonany szablon <3

Piękny szablon z układem otwartym. Delikatna kolorystyka pozwala na przyjrzenie się wszystkim detalom. Bardzo podoba mi się kompozycja na nagłówku. Postacie są ciekawie ułożone. Mimo iż jest ich dużo, nie przytłaczają. Świetna robota :)





Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Hej :) dzięki za wyróżnienie pracy! Gratuluję też pozostałym :D kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ten miesięczny system wydaje mi się o wiele ciekawszy :)

      Usuń
  2. Witamy z powrotem! Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy <33
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Piszę w sprawie zmian dotyczących mojego bloga. Nazwa została zmieniona z Unique Graphic na xvenom's graphics, więc prosiłabym o zmianę tego też tutaj ;D

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna