W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 22 lutego 2019
(c) martyna11105

Witam, witam! Po tak pięknym dniu jak dzisiaj chyba pora uwierzyć, że to nareszcie zakończenie zimy. Uzbierałam w tym tygodniu pierwszy bukiet bazi, a zza otwartego okna mogłam podsłuchiwać śpiewy ptaków. Mogłoby być jeszcze tylko trochę cieplej, bo już mam serdecznie dosyć niskich temperatur, zwłaszcza gdy się należy do tych ludzi szczególnie wrażliwych na zimno. ;]
Nie przedłużając, zapraszam do właściwej części notki i obejrzenia wytypowanych prac!




Szablony

Aveline: Proste i estetyczne wykonanie, w oko rzuca się ładnie zmodyfikowany tytuł bloga. Nie mam żadnych uwag do tego szablonu. 

Aveline: Szablon ma ciekawy układ i, to co lubię najbardziej w minimalistycznych szablonach, posiada pasek na całą szerokość strony, oddzielający górę od kolumn bloga. Fani Muminków na pewno pokochają ten szablon.

(c)Erenae

Widzę, że leniuchujecie, albo wręcz przeciwnie - jesteście tak zapracowani i macie tyle na głowie, że nie znaleźliście czasu by nominować prace do przeglądu. Zdarza się. Tym razem Wam darujemy :) 
Pod poprzednimi postami i na chacie nie było zbyt dużego odzewu z Waszej strony w związku z nowym szablonem głównym. Postanowiłam jednak, że spróbujemy zrobić konkurs (tak jak to było ostatnio) na nagłówek do katalogowego szablonu. Więcej informacji wkrótce! A teraz zapraszam do dalszej części przeglądu! 



Nagłówki

oreuis: Wybrałam tą pracę między innymi ze względu na piękne tło. Erenae świetnie skomponowała stocki, które perfekcyjnie ze sobą współgrają. Spójrzcie tylko na te szczegóły: okna, liście, dymy - to wszystko wygląda bardzo spójnie jak teksturka. 

oreuis: Jestem zakochana w tej pracy przez jej uniwersalność - może służyć jako nagłówek, okładka lub plakat oraz mroczną tematykę. Kolory tylko dodają charakteru. 



Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Szablon muminkowy jest cudowny! Piękny i estetyczny minimalizm :D Szablon xvenom przypomina mi te tumblrowe schematy, zawsze chciałam takie kiedyś zrobić ale mi nie wychodziło, a tutaj bardzo ładnie to się prezentuje :D
    W obu nagłówkach podoba mi się kolorystyka i motyw ♥

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna