zamknij

Przyspieszone wyniki wszystkich trzech sond

No cóż, nie potrzebuję zbyt wiele pisać byście zorientowali się o co chodzi. Przyspieszam wyniki sond z powodu prawdopodobnego wyjazdu. Ogłaszam je ponad tydzień przed planowaniem publikacji. Po prostu życie pozmieniało moje plany.

Sonda I - Szablon tygodnia
Zwycięski szablon

Sonda II - Najlepszy blog szabloniarski
Zwycięzca:
Szablonownica - 53 %
Wyniki pozostałych:
Szablon centre - 26%
Wystrojowo - 11%
Wioska szablonów & Malach tow (ex aequo [czyt. egzekwo]) - 5%

Sonda III - Grafik miesiąca
Zwycięzca:
Yassmine - 53%
Wyniki pozostałych:
Anaya - 19%
Jet - 16%
Aviesaline i Alatum (ex aequo) - 6%

Sondy zostały oficjalnie zamknięte 24.04.2013 o godz. 18:00
Aktualnie są już wstawione następne dotyczące maja.

4 komentarze:

  1. A ja mam takie pytanie. Dlaczego w sondzie na maj nie są wypisane wszystkie blogi należące do spisu? To chyba trochę nie fair, że większość opuszczacie. Na jakiej niby podstawie to wybieracie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnych głosowaniach pojawi się reszta :)

      Usuń
  2. to ja tez mam pytanie. nigdy tu nie bylam i w zasadzie jestem tu pierwszy raz, co wiecej nie wiedziałam nawet o istnieniu tej strony dlatego strasznie sie zdziwilam, gdy widze w linkach swoją szabloniarnie. nie mam was we współpracy i to troche dziwne, bo tez sie nie zgłaszalam. Nie powiem, że nie odpowiada mi to, że tutaj znalazł sie LOG ale czy nie wypadałoby najpierw o to zapytac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację. Jeżeli ci się to nie podoba to mogę usunąć żadne problem. Po prostu zbieram najlepsze polskie blogi graficzne ,a reszta się zgłasza :)

      Usuń