zamknij

Informacje

Hej,
wreszcie wakacje <33 Cieszycie się? ; D

 
Ikonki od Carllton

Wybaczcie mi, że się ostatnim czasem nie odzywałam, ale nie mogłam znaleźć czasu, by coś przygotować.  A nawet 5 minut, bo dowiedzieć się co się dzieje!
Tym razem notka ma charakter informacyjny, chciałabym Was prosić o podrzucenie tematów na "przegląd tematyczny" ponieważ, przeglądam Wasze blogi, i nie wiem z czym zrobić...
Przypominam o konkursie na szablon wakacyjny!

Na naszym blogu trwa REKRUTACJA, do załogi!, [zapoznaj się z informacjami]

Pozdrawiam, Frambuesa . 

3 komentarze:

  1. Można by przeglądy podzielić na:
    1. typ grafiki np. sygnatury, ikony, nagłówki itp.
    2. co jest na tych pracach: z dziewczynami, chłopakami, zespołami, wokalistami, wokalistkami, aktorami , z kwiatami, z zamkami.
    3. tematy prac: wakacyjne, wesołe, smutne itp.
    Można by też zrobisz przegląd z czarno-białymi pracami.
    Mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z motywami ff: Harry Potter (tutaj to nawet wg konkretnych paringów ;), Igrzyska Śmierci itd. Mangi: Naruto, Bleach itd. Szablony z wokalistami, gwiazdami (:

      Przeglądy polegające na wyborze kilku najlepszych szablonów poszczególnych szabloniarek/szabloniarzy. Dwie, trzy osoby w takim poście (;

      To ode mnie. Powodzenia.

      Usuń
    2. no właśnie o takie coś chodziło...A nawet nie szablony...nagłówki, albo także inne dodatki można by przedstawiać w przeglądach :)

      Usuń