zamknij

Informator dzienny


Pogoda wręcz przeokropna. Za ciepło. Nawet na dwór nie wychodzę. Spuściłam żaluzje i piję zimną lemoniadę. Nikt mnie nie zmusi bym przekroczyła próg domu. Nie mam siły na nic - nawet na rozpakowanie walizek. Nawet najmniejszy ruch sprawia, że się rozpływam w tym upale. Przychodzę do was z informatorem dziennym - trzeba się zmobilizować :-) Czas na kolejną dawkę informacji ze świata grafików.
* * * 

Natt liv obchodzi swoje pierwsze urodziny! Życzymy dużo weny współautorkom oraz by blog prężnie się rozwijał. Zaśpiewajmy więc sto lat! Z tej okazji autorki przygotowały dla czytelników istną, graficzną ucztę. Wszystkich serdecznie zapraszamy!


* * * 

W ekipie Nagłówkownika pojawiła się nowa osoba. Jest nią Aleks R. 
 Do załogi Zaczarowanych Szablonów również dołączyła nowa graficzka - xslaveex (Basia). Życzymy wytrwałości.  Już teraz możecie składać zamówienia u obu dziewczyn.

* * * 

Imagined Paradise opubikowało swoją pierwszą w historii imprezę graficzną. Możemy zasmakować w wyśmienitych szablonach, sygnaturach, bannerach, nagłówkach, ikonach, tapetach czy koloryzacjach. Do wyboru do koloru. 

   


* * *
O GODZ. 12:00 NIESPODZIANKA 
JAKĄ WAM OBIECAŁAM :-)

Uff, to już koniec dzisiejszych newsów. Zapraszam was jutro na przegląd prac z bloga... 
Przekonacie się sami z jakiego :-) Mała podpowiedź? Jest to blog prywatny, a jego nazwa w wolnym tłumaczeniu oznacza królewskie róże.

Dzisiejszy informator dzienny jest setnym postem 
opublikowanym na tym blogu!

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe wydanie.
    A właśnie...Bo ja chcę mieć ładny wygląd bloga.Kto robił twój szablon?

    Pozdrawiam Ada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że post Ci się spodobał :-)

      Droga Ado!
      Szablon wykonał nie kto inny jak Yassmine. Więcej jej prac znajdziesz na terriblecrash.blogspot.com - jeżeli masz szczególne wymagania - złóż zamówienie :)

      Również pozdrawiam,
      Veronika.

      Usuń
  2. Nie wiem czemu, ale uwielbiam informator dzienny. To takie ciekawe, gdy ktoś podsumowuje co dzieje się w blogosferze, a o urodzinach Natt liv kompletnie zapomniałam, mimo, że tego samego dnia jeszcze pamiętałam, żeby tam zajrzeć >.>
    Dziękuję za odświeżenie pamięci i czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dziękuję za reklamę mojej imprezy ^^

    OdpowiedzUsuń