zamknij

Przegląd tygodnia

Cześć. To znów ja :) Kolejny post z moim udziałem. I choć przeglądem zajmuje się zwykle Latte, ma ona nie małe problemy techniczne, a więc ją zastępuję (prawdopodobnie po raz ostatni ;p). Słoneczko ślicznie przygrzewa, jest ładnie i ciepło, więc zaraz rzucam książkami, lapka i lecę na rolki. Pamiętajcie o jutrzejszym przeglądzie nagłówków Bommie! 
















Standardowo po jednej pracy z każdego graficznego bloga. Starałam się wybierać te najpiękniejsze. Czy mi to wyszło? Oceńcie sami :) Ja chciałabym was zachęcić do oddania głosu w sondzie organizowanej przez SQALAY. Gazetka graficzna wybiera najlepszy szablon główny jednego z katalogów. Zapraszam do zabawy! Klik :)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za umieszczenie w przeglądzie mojego ziemniaczka :3 Trzy pierwsze szablony są cudowne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany przegląd^^. Mi najbardziej podobają się pracę Anusi, Marzycielki i Yass

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Moja praca *.* Osobiście zakochałam się w pracy Kaeru XD Ten ziemniaczek <3 Praca Anayi również jest świetna, tak jak Tyler :D
    Ogółem popieram Bommie, udany przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój faworyt to zdecydowanie szablon Tyler!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie! ^^
    Wszystkie prace, ktôre wybrałaś są śliczne *__* Ogólnie przegląd obszerny i udany :)

    OdpowiedzUsuń