zamknij

Sygnaturowy przegląd graficzny

(c) Selly

Witajcie moi mili :) Rozpoczynamy nowy tydzień, a na samą myśl, że zostały jeszcze dwa do wystawiania ocen - cud, malina! Mam taką cichutką nadzieję, że moja średnia będzie większa niż 4.5, gdyż w tym roku szkolnym dałam z siebie wszystko. Tak czy siak, dzisiejszy przegląd bogaty, zachęcam do przeglądnięcia!


















Rosesylla, lucrime.blogspot.com
http://bankfotek.pl/image/1730594.jpeg



Czy w dzisiejszym przeglądzie znaleźliście swoich faworytów? Moim zdaniem na uwagę zasługują prace Prettysmilex oraz Selly, reszta niczego sobie :) Enjoy!

8 komentarzy:

  1. Anonimowy27 maja, 2014

    sygnaturka otwierająca post jest Switch :)

    Ogólnie sygnaturki najbardziej podobają mi się prettysmilex, frustracji, switch i renfri :)
    Fajnie by też było gdybyście opisywały co wam się w danej sygnaturce podoba a co nie ;) uważam, że to ważne by każdy poznał waszą opinie ; *

    pozdrawiam ` A

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej =>
    Świetny przegląd. Zgodzę się z anonimkiem na górze, z tym, że fajnie byłoby gdybyście pisały własne opinie o pracach :D To nie tylko, że jesteśmy ciekawi ale chcemy (np. ja) wiedzieć co mam poprawiać itp. Ale ogólnie przegląd bardzo mi się podoba.

    Moją faworytką jest prettysmilex.
    PS: Sygnaturka, która jest na początku jest moja :)

    Pozdrawiam ~Switch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27 maja, 2014

      Ohh... :) jak miło, że ktoś się wreszcie zgadza ze skromnym anonimem :) hehe ♥
      pozdrawiam ` A

      Usuń
  3. Ojej, jak miło zobaczyć swoją sygnaturę ;> Moimi faworytami są:
    sygnatura Frustracji, Prettysmilex, Arcanum i Renfri :)
    Inne prace również cięsza oczka ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za umieszczenie moich pracek w przeglądzie :)
    Moimi faworytami są pracę Arcanum i PrettySmilex.
    Zazdroszczę ci ocen. Ja z ocenami troszkę spadłam. Niestety idzie za tym moje hobby, grafika XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sygnatury prettysmilex i Renfri, zdecydowanie najlepsze. Chociaż bardzo podoba mi się kolorystyka w pierwszym Switcha! I dziękuję za wyróżnienie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sygnatury Renfri i Frustracji są śliczne :D
    Podziwiam wszystkie i tak się zastanawiam co trzeba zrobić, żeby tu trafić, hahaha :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moimi faworytami są sygnaturki Prettysmilex, Jane i Frustracji.
    Dziękuję za dodanie moich prac ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń