zamknij

Nagłówkowy przegląd graficzny

(c) Misao
Nareszcie dwumiesięczny odpoczynek :)! W tym tygodniu jeśli chodzi o nagłówki było z czego wybierać. Uważam, że każda praca z wszystkich tu umieszczonych zasługuję na odrobinę uwagi. Zapraszam do oglądania!



Na pierwszy ogień praca autorstwa Prettysmilex, 
która zauroczyła mnie kolorkami :)

Kiedy tylko zobaczyłam miniaturkę nagłówka
 wiedziałam,że umieszczę go w przeglądzie. Na
prawdę fajne rozmieszczenie stocków i piękne
kolorki. Mój faworyt 

Kolejna to praca Mrs. Punk. Bardzo 
spodobały mi się w niej różowo-niebieskie
kolorki i tekstury

Praca Ariany uwiodła mnie ślicznymi 
odcieniami zielonego i ciekawym dobraniem
tekstur. Jedyne co mogę narzucić to nie dokładne
usunięcie tła z postaci, ale to taki drobny
szczególik :)

Dzięki dużej ilości stocków praca jest ciekawa,
jest co oglądać. Po za tym bardzo spodobały
mi się kolorki. Mój kolejny faworyt :)

Ahhh...piękne odcienie różowego <3...
Prace Miki są takie 'inne', każda z nich ma
swój urok

W pracy Happiness spodobały mi się 
kolory i układ stocków


10 komentarzy:

  1. Masz rację, wszystko jest świetne. ;) Prettysmilex, Mrs. Punk oraz Misao to moje faworytki. Kolorystyka każdego nagłówka jest genialna. Miło się ogląda. Dzięki za pokazanie moich wilczków :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie nagłówki są śliczne :) Mnie najbardziej podobają się prace Mrs. Punk, Misao oraz Happiness. Świetne kolorki i dobrze dobrane stocki, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah! No i oczywiście praca Moniki > Najlepsza! :)

      Usuń
  3. Jej, dziękuję za wstawienie mojej pracy do przeglądu ;) Miło mi, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, prace Misao, Happiness oraz Prettysmilex są przepiękne! ♥
    Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka, bardzo się cieszę, że ktoś docenia moje prace :)
    Pozdrawiam,
    Ariana

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace Prettysmilex, Misao i Moniki to moje faworyty :) Reszta też jest świetna. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niniejszym ogłaszam iż wiosenne-graffiti zostało usunięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kluczową informację :)

      Usuń
  7. Prosiłabym o umieszczenie ogłoszenia, jeśli można :)

    Button: http://funkyimg.com/i/Jdtw.png
    Treść: Scargraf to nowy prywatny blog graficzny, na którym znajdziesz potrzebne dodatki oraz szablony na swojego bloga. Ponieważ blog dopiero się rozkręca, prosiłabym o szczere opinie na temat zamieszczanych tam, moich prac.
    Serdecznie zapraszam! Scar.


    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ops! Zapomniałam o linku do bloga, bardzo przepraszam...

      scargraf.blogspot.com

      Usuń