zamknij

Szablon Miesiąca - czerwiec #1

(c) Anusia

Cześć wszystkim! Dziś przychodzę do was z "Szablonem Miesiąca", tym razem edycją czerwcową. Pod tą notką możecie zgłaszać swoje blogi. Mam nadzieję, że wszyscy wiedzą, o co chodzi w tym projekcie, ale na wszelki wypadek przypomnę.

W pierwszym poście SM możecie zgłaszać swoje blogi, ja wybiorę z niego jeden bądź kilka szablonów (jeśli frekwencja będzie mała) z danego miesiąca - czerwca, w tym wypadku - i wstawię w drugim poście. Czytelnicy katalogu będą mogli głosować na swój ulubiony szablon. W trzeciej notce napiszę wyniki :) Mam nadzieję, że tym razem do akcji włączy się więcej osób, a im więcej szablonów, tym lepsza zabawa :)

10 komentarzy:

  1. Chcę zgłosić mojego bloga do SM :D
    Switchfine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zgłosić bloga do SM :)
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę zgłosić
    http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam Pandę, niech kolejny miesiąc również będzie nasz~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zgłosić naszego bloga:
    graphic-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam swojego bloga, a co mi tam :D

    http://imagined-paradise.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę zgłosić mojego bloga. :)
    5SoS Szablony

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym prosić o umieszczenie ogłoszenia?

    Button: http://funkyimg.com/i/JhsN.png
    Link: scargraf.blogspot.com
    Opis: Zapraszam na Scargraf, gdzie znajdziecie nowe dodatki na swoje blogi! Umieściłam tam również sondę, w której możecie wybrać co chcecie zobaczyć na moim blogu. Pomoże mi to w dalszym tworzeniu i będę wiedziała czego ode mnie oczekujecie. Serdecznie zapraszam również do komentowania, gdyż pozwoli mi to poprawić błędy w swoich pracach! :)


    Z góry dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zgłosić Dotyk Magii (:
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam land-of-grafic ;)

    OdpowiedzUsuń