W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 10 sierpnia 2014
(c) Tiny Fox

Witam was kochani w ten piękny niedzielny wieczór <3. Dzisiaj mieliśmy piękną pogodę, prawda? Nalałam moim 'kochanym', młodszym siostrzyczkom wody do basenu, a one nadal się kąpią...nie można wyciągnąć ich z wody... Spojrzałam na kalendarz, a tu takie 'wow, już 10 sierpnia'. Trzeba się w końcu zabrać za przygotowania do nowego roku szkolnego. Jak ten czas szybko leci. No nic, nie będę was dłużej zanudzać. Przechodzimy do przeglądu!  

W tej pracy urzekło mnie połączenie
szarego z różowym. Po za tym bardzo podoba
mi się układ stocków. Zauważyłam, że ptaki
uwolniły się z klatki i wylatują przez drzwi :)

Piękna praca...nic ująć, nic dodać.
Mój faworyt^^

Bardzo fajny układ stocków. Wszystko do
siebie idealnie pasuje, a te kolorki...cudne^^

Pomarańczowy i fioletowy, tak? Świetne
połączenie :), a uroku tej pracy dodaje
idealnie wkomponowana droga.

Nagłówek wykonany bardzo estetycznie,
wszyściuśko dokładnie wygumowane i te
letnie kolorki  <3

Ciekawa kompozycja i fajne połączenie
różowego z zielonym, a poza tym bardzo
spodobały mi się czcionki, które użyła
Rosesylla :)

Natomiast w tym nagłówku bardzo
spodobała mi się kompozycja i wiosenne
kolorki :)
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. A co tak ubogo? Aż tak marnie w tym tygodniu, a może to mi chodzą po głowie prace sprzed tygodni? ;) Najbardziej spodobały mi się nagłówki Prettysmilex oraz Royalrockin. Ale reszta prac także całkiem interesująca i ciekawa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i skromnie, ale Bommie wyłowiła, moim zdaniem, same perełki :)

      Usuń
  2. Wooo! *u* Angelina wygrała worek internetu! :D Piękny nagłówek! Ten od Royalrockin też niczego sobie. Prettysmilex również mnie zachwyca... Kurczę, nie wiem, który mi się najbardziej podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek Nielivki jest genialny *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie mojego nagłówka z Hyuną. On jest jednak także po części zrobiony przez Misao, gdyż zrobiłam go razem z nią. :)
    Mój faworyt to również royalrockin. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka ;) Nie powiem które parce to moje faworyty, bo musiałabym wymienić wszystkie. Udany przegląd ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna