W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 31 sierpnia 2014
(c) Misao

Przepraszam, bo nie uprzedziłam was o tym, że przegląd, który miał pojawić się tydzień temu nie zostanie opublikowany. Tydzień temu moi rodzice oddali mój komputer w ręce znajomego informatyka do oczyszczenia, a potem nie miałam czasu, żeby usiąść do kompa przez przygotowania do szkoły musiałam kupić zeszyty, podręczniki, piórnik i inne duperelki. W tym przeglądzie zamieściłam nagłówki z ubiegłego tygodnia, ale większość stanowią prace z tego tygodnia. Zapraszam do oglądania!

Na pierwszy ogień nagłówek od Misao z Natt-liv,
 który zauroczuł mnie swoim
klimacikiem ^^. Faworyt
A w tej pracy bardzo spodobało m się
rozmieszczenie stocków i kolory
Kolejny nagłówek od Misao...Muszę przyznać,
że jestem fanką jej twórczości,
a tutaj podoba mi się dobór tekstur, układ stocków,
kolorki, napis...ahh, czyli wszystko ^^
Mój kolejny faworyt. Nagłowek jest wykonany w innym stylu,
niż pozostałe umieszczone w przeglądzie.
Alex x nie bawiała się za bardzo z tłem,
umieściła zdjęcie pięknych kwiatów. Bardzo fajny pomysł ;)
Śliczne kolory, zakochałam się,
a do tego fajny dobór tekstów. Praca Dakoty
to kawał dobrej roboty!

Praca Jane uwiodła mnie kolorkami i fajnym
rozmieszczeniem stocków ^·^ 
Dzieło Mrs.Punk od razu wpadło mi w oczy.
Nie tylko z powodu ślicznego gifu. Bardzo
podoba mi się układ stocków i oczywiście
kolorki
   
Cudo! Przepiękne kolorki, świetne rozmieszczenie
stocków itd. itp. Nagłówek Nielivki to
mój kolejny faworyt. Nie potrafię wybrać jednego,
no prace naszych grafików są cudne^^ 
Wszystko śliczne! Jedyne co mogę narzucić
to źle wygumowana modelka :)
W nagłówku December spodobały mi
się kolorki ^^

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :)
    Moje faworyty to praca Jane, Misao oraz Dakoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca Alex jest źle zalinkowana :) a tak to wszystkie prace bardzo ładne :o najbardziej podoba mi się nagłówek Nielivki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobały mi się nagłówki Dakoty oraz Mrs. Punk.
    Dzięki za pokazanie również mojej pracy. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna