Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex prudence design Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Wakacyjny chill

Wakacje
(przynajmniej dla niektórych) to czas błogiego lenistwa. Katalog, stety niestety, nie jest zaliczany do tej grupy, a co za tym idzie, będzie funkcjonował tak, jak robi to w trakcie roku szkolnego. Regularne notki, aktualizacje i pewnie jakiś konkurs w pakiecie!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Jak dobrze znasz Prettysmilex?

Autor: Weronika

(C) Prettysmilex

Dzień dobry moi mili :) Powiem wam, że im bliżej końca roku, tym większe pustki w szkole. Nauczyciele zwalniają nas z lekcji, bo nie widzą sensu trzymania trzech osób do piętnastej. Zresztą, mają urwanie głowy ze świadectwami, których drukiem muszą zająć się sami. Nawiasem mówiąc, dzisiejszy quiz dotyczy Prettysmilex. Pytania są wyjątkowo proste, a więc myślę, że sporo osób zgarnie paczkę od graficzki, do której blog należy. Pozostaje mi jedynie życzyć wam powodzenia :)

Biorę udział w quizie!


Zasady są proste. Bierzecie udział w quizie, do którego odnośnik znajdziecie powyżej. Wypełniacie go, przesyłacie odpowiedzi, (ważne, aby znajdował się tam wasz nick, jakiego używacie w grafikosferze, a nie ksywka, imię lub nazwa wpisana na szybko - z takimi delikwentami radzę sobie tak, że nie biorę ich odpowiedzi pod uwagę). Osoba, która wygra dostaje od Prettysmilex paczuszkę z niespodzianką (co prawda wirtualną, ale dostanie!). Brzmi kusząco, prawda? Macie czas do 26 czerwca do 12:00. Start!

Edit 1: Właśnie dostałam informację o tym, że żadne okienko do wpisania nicku się nie pojawiło. Otóż, zanim rozpoczniecie quiz, załóżcie konto na portalu www.quizme.pl, dzięki czemu już za każdym razem, gdy będziecie brali udział w naszej zabawie, nie musicie bawić się w szukanie jakichkolwiek pól do wypełniania. Jako nazwę użytkownika podajcie nick, którym posługujecie się w grafikosferze. Każda osoba, która weźmie udział w quizie (bez względu na to, czy zdobędzie 10 punktów czy 2) otrzyma paczkę! Myślę, że to dobra rekompensata :)

22 komentarze:

  1. W quizie jest błąd, ponieważ (pomimo zawartej informacji w zakładce ) to z tego co pamiętam Agata skończyła w tym roku 20 lat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pięknie dziękuję za bardzo kluczową informację! ♥

      Usuń
  2. O jezu, bardzo przepraszam, ale rozwiązałam quiz chyba 3 razy (niestety, ale chrome lubi mi robić żarty :/). Przepraszam! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, każdemu się zdarza :) Nic się nie stało!

      Usuń
  3. Mam pytanko :)
    Zdobyłam 10/10 punktów z quizu, ale nie wiem gdzie wpisać swój nick ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozwiązałam go jeszcze raz po zarejestrowaniu się (może tak będzie oki) i teraz wyszło mi 9/10 punków ;D lol

      Usuń
    2. Nie znalazłam osoby pod nickiem "Fantazja" w zestawieniu wyników. A jaką nazwę obrałaś? :)

      Usuń
    3. Także Fantazja, kurczę nie wiem ;c
      Idę wypełnić jeszcze raz ;-;

      Usuń
    4. Wypełniłam jeszcze raz, szczerze nie wiem czy znowu jest dobrze pomimo, że jestem zarejestrowana ;c
      Gdyby co daję tutaj screen http://funkyimg.com/i/Yvzs.png :)

      Wybacz mi za taki spam.

      Usuń
    5. Nie musisz przesyłać mi screenów jako dowód. Wierzę ci :)

      Po prostu zrobię tak, że zgłoszą się wszystkie osoby, które uważają, że na paczkę zasługują (liczę na uczciwość innych). Zawiniłam ja i po prostu muszę to wam wszystkim zrekompensować :(

      Spam? Ja ci serdecznie dziękuję za to, że informujesz mnie na bieżąco co i jak. Poprzez swoje roztrzepanie sprawiłam, że teraz mamy tu istną stajnię Augiasza. Ech, typowa ja. Jeszcze raz ci dziękuję :*

      Usuń
  4. O jejku, pierwszy raz się z czymś takim spotykam! :D Dla pewności: czy widzisz moje rozwiązanie? <:
    Pozdrawiam, Luisse ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę. A rejestrowałaś się wcześniej? :)

      Usuń
  5. Nie, rejestrowałam się dzisiaj, żeby rozwiązać quiz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązałam go jeszcze raz przed chwilką, czy tym razem widać mój wynik? :)

      Usuń
    2. Nie musisz :) 26 czerwca opublikuję post, pod którym wszystkie osoby, które brały udział w quizie, podają swój adres mejlowy. Tym razem wszyscy będą równi!

      Usuń
  6. Ja również spróbowałam rozwiązać quiz. Mnie widać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby coś miałam 7/10 :D

      Usuń
    2. O, wysoka nota! Każdy dostanie paczkę, a więc nie bój żaby :)

      Usuń
  7. O kurczę, 7/10! To chyba całkiem nieźle, prawda? :D
    Mam nadzieję, że mój nick się pokaże - mFlawless.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wynik :) Paczka będzie twoja!

      Usuń
  8. Ja mam 9/10 :) Tylko czy mój nick się pokaże? Oto jest pytanie....

    OdpowiedzUsuń