W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 15 sierpnia 2015
(c) Alexxa & Lotus  

Mamy teoretycznie dwa dni wolnego. ;p Odpocznijcie za siebie i za nas! Dzisiejszy przegląd to znów wynik współpracy aż trzech osób. Cztery pierwsze pozycje to wybór Pejti z bloga Desirouss, potem sześć szablonów ode mnie i oczywiście nagłówki nadal należą do Fantazji (muszę przyznać, że odwala kawał dobrej roboty ♥). No to zapraszam! 

Szablony 


 
Uwielbiam tego typu menu, bardzo fajnie dobrane kolory. Wszystko zgrywa się w całość, a komentarze wyglądają świetnie. 

 
Nie mogę oderwać wzroku od tego szablonu. Według mnie pozytywne wrażenie wywołują neutralne kolory.

Niesamowity układ, powalają mnie takie szablony. Ale według mnie ogromnym minusem jest kolorystyka. Wyraziste kolory nie pasują mi do tego szablonu.

Bardzo fajny układ i grafika. Nie mam czego zarzucić autorce, dopasowane kolory tworzą zgrany szablon. 

 
Bardzo stonowana praca, przejrzysta i naprawdę przyjazna. Idealna na bloga pamiętnikowego jak i fotograficznego. 

 
Zieleń! <3 Tyle odcieni tego pięknego koloru... Ale to nie jedyny przedmiot mojego zachwycania, niepozorne menu też robi swoje. :)

 
Różowy wśród szarości?? Nooo tak... To może się udać. Ten szablon jest całkiem dobrze wyważony, więc ogólne wrażenie jak najbardziej na plus. 

Na dżinsy jest obecnie o wiele za ciepło, ale... Kociak daje nam możliwość popatrzenia na nie przez ekran, a od tego się ciepło nie robi. ;p Więc patrzcie, oglądajcie i podziwiajcie. 

 
Pewien rodzaj układu otwartego albo raczej bardzo udana jego interpretacja. ^^ Prawdziwie efektowna praca. Bez "żywego" podglądu musimy jednak uwierzyć autorce, iż błyskawica sobie miga... 

 
Spokojny minimal, podgląd nieco rozmazany niestety. Jeśli się pospieszycie, to zdążycie zobaczyć jeszcze podgląd live. ;)


Nagłówki


(c) Natx

Dzień Dobry :) Co u was moi drodzy? Jak mija wam kolejny tydzień? Czy tylko u mnie zrobiło się trochę chłodniej? Jestem z tego faktu niezmiernie zadowolona, bo przyznam, że już nie mogłam wytrzymać. W dodatku strasznie się zatrułam, i przynajmniej pogoda była dla mnie łagodna ;D Dzisiejszy przegląd przedstawia 9 cudownych prac, które muszę przyznać są bardzo kolorowe. Czy tylko ja to zauważyłam? Mam nadzieję, że pracę wam się spodobają. Zapraszam do przeglądu. 


Naprawdę szalony/zwariowany nagłówek :) Bardzo mi się podoba. Nie wiem co bardziej dodaję uroku, uśmiech modelki, png'sy w tle czy może ten lód. Praca naprawdę mnie urzekła! Dobra robota Sasame Ka. 

Praca Lotus podoba mi się pod każdym względem. Nie mam co do niej jakichkolwiek zastrzeżeń. Najbardziej urzekające, są delikatne kolory i idealne wtopienie stocków.

Przyszła pora na pracę, Misao! Czerwień, może i daję po oczach, ale rzadko widuję się pracę z tak odważnymi kolorami. Podoba mi się tutaj także minimalizm - który jest jak najbardziej na plus.

Ta praca ma w sobie coś takiego... innego? Nie wiem jak to nazwać, ale nie mogę oderwać od niej oczu. Jest na niej lekki przepych, który lubię w pracach o ile jest on zrobiony z głową :)

Kolejny raz wchodząc na czyjegoś bloga, miałam ogromy problem w wybraniu nagłówka do przeglądu. Praca jest ujmująca pod każdym względem, najbardziej podoba mi pasek oddzielający postać od reszty tła, oraz koloryzacją. Nie można się również przyczepić do dobrego wtopienia stocków. 

Jak już wspominałam w ostatnim przeglądzie, mam naprawdę ogromną słabość do czarno-białych z nutką jakiegoś koloru prac. Największą uwagę przykuwa ten 'złoty', a może nieco 'miodowy' kolor. Jednak mam wrażenie, że większe zdjęcie modelki jest odrobinkę złej jakości ;c

Była bym naprawdę straszną osobą, jeśli nie wyróżniłabym tej pracy. Jest ona CUDOWNA, nie mogę przestać jej podziwiać. Ujmujące są tutaj najbardziej kolory no i dobór tak dobrych zdjęć jak i stocków. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty, możecie być z siebie naprawdę dumne ;)

Tak samo jak K4sper podobają mi się te paski do słuchania muzyki. Nadają pracy fajnego jak i ciekawego klimatu. Sama nie wiem co mogę więcej o tej pracy powiedzieć :) 

Na koniec mam dla Was pracę Natx, która pomimo mrocznych kolorów ma w sobie tą lekkość. Wydaję mi się, że najważniejszą rolę odegrały tutaj ciekawe kolorowe plamki, no i brak 'normalnych' stocków.
Ode mnie to tyle, widzimy się w następnym przeglądzie :) Pozdrawiam i życzę chłodniejszych dni ^^
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Wow. Bardzo dziekuje za wyroznienie az dwovh moich prac! Przyznaje sie bez bicia ze wieksze zdjecie w naglowku jest nieco slabszej jakosci :c Ale juz nie mialam sily tego zmieniac xd :)
    Jesli chodzi o moich faworytow tego przegladu to ciezko wybrac, bo wszystkie prace sa naprawde wspaniale! ALE... Naglowek Natx i Alison podbily mohe serducho. A szablon Lisa i Jane to istne idealyyy! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego nagłówka! Właściwie, to faworyta nie potrafię wybrać, bo w tym tygodniu zostały pokazane naprawdę śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżinsowy szablon Kociaka rozwalił system! Fakt, na ten materiał jest stanowczo za ciepło (chociaż przyznam, że u mnie dziś chłodno), ale popatrzeć można bez konsekwencji :) Z nagłówków najbardziej przypadła mi do gustu praca Allison <3 Chociaż tak naprawdę ciężko wybrać faworyta, starałam się wybrać perełkę wśród tych wszystkich diamentów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, bardzo się cieszę, że nagłówek przypadł do gustu <3 Właściwie mi on też się bardzo podoba, bo sprawnie i przyjemnie mi się go robiło :)

      Usuń
  4. Dziękuje za dodanie mojego szablonu do przeglądu. Gdyby nagłówkiem był gif to dałabym podgląd, ale za miganie odpowiada css :p
    Ooo i nagłówek ze współpracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony K4sper i Ariany są wręcz idealne <3 Natomiast spośród nagłówków nie potrafię wybrać faworyta.
    Bardzo dziękuję za umieszczenie mojego szablonu, naprawdę się nie spodziewałam c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dodanie mojego szablonu do przeglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne prace zostały wybrane do tego przeglądu. Wśród szablonów podobają mi się te stworzone przez Tiny Fox, Arianę, Scar, Kociaka, k4sper i Alexxę. Wśród nagłówków natomiast prace Sasame Ka, Scar oraz współpraca Sasame Ka i Renfri.
    I oczywiście dziękuję, za umieszczenie w przeglądzie mojej współpracy z k4sper. :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna