W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 29 sierpnia 2015
 
(c) Renfri & Misao 

Szybki przegląd, ale raczej wyłapałam wszystkie perełki tego tygodnia. :) Ja dzisiaj zmykam na osiemnastkę kumpeli, więc musiałam trochę pogonić tego posta. Ale się udało. Tak w ogóle, to ostatni taki wpis wakacyjny. Ponownie spotkamy się dopiero w roku szkolnym (tak, wiem, że to za tydzień ;p, ale niejako coś się kończy i coś zaczyna). Dość paplania. Zapraszam na przegląd! 


Szablony


Nagłówek to jakże romantyczny GIF. Szarości przełamane czerwonymi elementami, zazdroszczę Kociakowi umiejętności posługiwania się czernią w tym przypadku. 

 
Szablon kojarzy mi się jak najbardziej z wakacjami, które się kończą... O nie! Wiem, że kolor przewodni można tutaj zmienić, ale w życiu bym tego nie zrobiła, bo pomarańcz prezentuje się rewelacyjnie w tym wydaniu. ^^ 

Natomiast ten szablon nawiązuje raczej do atmosfery zimowej. Taki powiew świeżości dzięki spokojnym barwom. Ekstra jest! 

 
Dobry pomysł, ale czegoś tutaj brakuje. Kolorowy minimalizm, no właśnie - kolory wymiatają... Już wiem! Jaśniejsze szarości chyba lepiej by się sprawdziły, bo obecne nieco przygaszają efekt. Co Wy na to? 

Dlaczego na nagłówku są tak rozmazane postacie? No wiesz co... Poza tym mankamentem szablon jest bardzo dobry. Trójkąciki na nagłówku dodają mu uroku. :) 

Nieco Marvela nam się wkradło do przeglądu. :) Kwadracik nawet przy okrągłej dacie. O.o Pełen profesjonalizm! 

 
Nie mogłam się zdecydować na jeden szablon... Wygrał ten, bo ma ciekawe wyrównanie do prawej. Rasowy minimalizm - lubię to. 
Jaka magiczna pracka! Jejuu. *.* Bardzo zgrabna i dopracowana. 


Nagłówki 


(c)Ariana

Przegląd robię wyjątkowo dziś, zawsze zaczynam go w piątek późnym wieczorem, ale wczoraj byłam u okulisty, później zaczęłam oglądać Pottera no i tak wyszło, że i zapomniałam, i totalnie mi się nie chciało już robić tego w nocy. W ogóle od kilku dni znam swój plan lekcji - nie jest zły - ale mógł być zdecydowanie lepszy. Przyznaję, że z dnia na dzień - a już mamy sobotę, o matko jak ten czas szybko leci - trochę się stresuję, jednak mam pewnie postanowienia na ten rok i mam nadzieję, że się uda. A teraz już nie gadam więcej, tylko zapraszam do przeglądu :)


To jest właśnie jedna z tych prac, która zapiera mi dech w piersiach *-* Nie ma w niej zupełnie niczego, co by mi się nie spodobało :) Normalnie ma się ochotę jechać w jakieś tropiki ^^

Nie wiem jak to robi Jane, że jej pracę są zawsze takie 'lekkie', z ogromną przyjemnością można je oglądać. W tym nagłówku, nie ma ogromnego przepychu, a jednak praca jest dopracowana i przede wszystkim piękna :) 

Świetna czarno-biała praca, Erenae kolejny raz pokazuję nam, że nie potrzeba wiele by praca wyglądała oszałamiająco :) W dodatku kto nie lubi Stilesa i Lydi? 

Róż, róż wszędzie :) Nie jestem jakąś ogromną fanką takich kolorów, ale trzeba przyznać, że Lotus w swojej pracy idealnie połączyła kolory z postacią i stockami. Podoba mi się także napis :)

Nie mogę oderwać wzroku od pracy Renfri, od razu gdy zobaczyłam ten nagłówek z pośród naprawdę ogromnej liczby prac na jej blogu, wiedziałam że musi się tutaj znaleźć. Te kolorki, stocki, napisy i postać... Nic dodać, nic ująć :) Genialna robota.

Kolejna praca z bloga Lunedolly, ale tym razem mamy współpracę z Arachne. Dopasowane kolorki tworzą naprawdę świetną i spójną całość z ciekawymi stockami i zamyślonym panem.

Ostatnio coraz bardziej uwielbiam połączenie jakiegoś ciekawego koloru z żółtym. Naprawdę moja mordka ucieszyła by się, gdyby zobaczyła z tym nagłówkiem jakiś fajny 'jaskrawy' szablon :)

Na koniec mam dla was pracę z OSTATNIEJ notki na Natt Liv ;c Naprawdę było mi smutno cokolwiek wybrać z tylu wspaniałych współprac. Mimo wszystko zdecydowałam się na te pracę, która urzekła mnie swoimi kolorami i ciekawym stylem :)

Do zobaczenia za tydzień :)
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Przegląd wisi już tutaj cztery bite godziny, a jeszcze nikt go nie skomentował? So... Będę pierwsza! No, więc tak. Z szablonów najbardziej przypadło mi do gustu dzieło Zielonego Kociaka, Agaty ♥, Breath, Scar & Ariany, Victim... Ogólnie to wszystkich, same ideały! A z nagłówków? Nie jestem w stanie wybrać faworyta. W przeglądzie szablonów troszkę mi brakuje dzieła opublikowanego na Paix (mowa o Naked), bo zasługiwało na wyróżnienie w przeglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Weroniko, nie lubią nas chyba :D
      Chociaż widzę, że komentarze przybywają <33

      Usuń
    2. Nie lubią? Phi, nas lubią wszyscy (za skromność szczególnie :p)!

      Usuń
  2. Dziękuję, za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie!

    Muszę zgodzić się z Weroniką. W tym przeglądzie trudno wybrać faworyta wśród szablonów, ponieważ wszystkie są genialne. Ale jakbym naprawdę, naprawdę musiała, to niech żyje minimalizm i dzieło Victim.
    Wśród nagłówków najbardziej podobają mi się prace Ariany i Erenae. Niestety link do ostatniej pracy jest źle zalinkowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, już poprawiam - nawet nie zauważyłam :)

      Usuń
    2. I w takim przypadku ostatni nagłówek również trafia do moich faworytów z tego przeglądu. ;)

      Usuń
  3. Szablon Kociaka i naglowek Jane wygraly wszystko :)
    Iii... Bardzo dziekuje za umieszczenie mojego naglowka i wspolpracy z Ariana :) to wielkie wyroznienie :D
    (Co do naglowka to obuecuje, ze szablon sie pojawi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że takowy szablon się pojawi :)))

      Usuń
    2. Pojawi, pojawi :) z dedykacha, haha :))

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie!
    Najbardziej podoba mi się szablon z Deadpoolem. <3
    Ale moim zdaniem wszystkie wybrane przez Ciebie prace są godne wyróżnienia. Znakomity przegląd tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o dodanie ogłoszenia. Button: http://funkyimg.com/ Treść: Na Panda Graphics (link: panda-graphics.blogspot.com) rozpoczynamy drugą edycję Współpracy! Zapraszamy do zgłaszania się i wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna