zamknij

Przegląd tygodnia

(c) Shandie

Ohajo. ;3 Jak tam u was pogoda? Za moim oknem ciągle wiele halny i mam nadzieję, że niczego wiatr ze sobą nie porwie brr. Kolejny tydzień, który nadejdzie, będzie bez żadnych sprawdzianów. W liceum piszą próbne matury, więc będę mieć półgodzinne lekcje. :D W końcu będę wcześniej w domu. W tym przeglądzie jestem zawiedziona małą ilością szablonów, które pojawiły się w tej części. Mam nadzieję, że za tydzień zaprezentuję większą dawkę perełek. ;3
~MrsLogan

Szablony 


http://funkyimg.com/i/24Kig.png
Ten szablon zachwycił mnie współgrającymi ze sobą stockami jak i jesienną koloryzacją. Uwielbiam takie szablony. ;3

http://orig04.deviantart.net/219a/f/2015/319/a/c/the_best_teacher_is_the_time__by_dziecko_gwiazd-d9grknr.png
Mimo tego, że dziewczyna jest dopiero stażystką na Immortal Souls, nie oznacza, że nie może pokazywać swojego talentu. Przeważnie spotykałam się z jesiennymi barwami, a tu zebra z fioletowymi prążkami. Jest bardzo ładny i zasługuje na nominację. ;3


http://funkyimg.com/i/24sQX.png
Shandie...co tu dużo mówić. Nic dodać nic ująć. Nagłówek z szablonu zaparł we mnie dech w piersiach. Jednym słowem cudo. <3


http://orig02.deviantart.net/9cea/f/2015/318/4/4/_64_by_elisabethanlivest-d9gnn8d.png
Christmas time... Dobra dopiero w grudniu, jednak pacząc na ten szablon czuję, że jednak święta się zbliżają. Śliczny nagłówek, a dwie postacie nad prawą kolumną wyglądają słodko. :3


https://dl.dropboxusercontent.com/s/6gwk0xtsg1ypkz3/zam%C3%B3wienie%20-01-.html
Ekhem...bardzo podobają mnie się szablony Luny. Czy to zamówienie czy nie są na wysokim poziomie. Nagłówek idealnie skomponowany, gadżety odpowiednie dostosowane. Cóż więcej trzeba?


Nagłówki 


(c)Lisek

Witajcie! Czy tylko u mnie jest taka brzydka pogoda? Cały czas zimno, wieje i pada ;c Oczywiście deszcz lubię, ale tylko wtedy kiedy jestem w domu :) Wtedy może padać, i padać. W czwartek obchodziłam swoje urodzinki, od dziewczyn z klasy dostałam naprawdę piękne obudowy na telefon i przeuroczą babeczkę, której aż nie chciało się popsuć - wszystko możecie zobaczyć tutaj! Ale dość gadania o mnie, przejdźmy do przeglądu. Uwzględniłam kilka prac z dnia 14, kiedy pojawił się przegląd ponieważ notki zostały później dodane, niż ja robiłam przegląd :) Takie drobne wyjaśnienie, żeby nie było niejasności ^^ 
~Fantazja


Czy tylko ja mam wrażenie, że tło jest jak z jakieś bajki? Takie hmm... inne niż zazwyczaj można spotkać, co bardzo mi się podoba. Kolorki tutaj również wyglądają znakomicie. Jak zwykle praca Liska, jest piękna :)
Mam wrażenie, że ten pan mi kogoś przypomina. Cały czas myślę, że jest to Brendon z Panic! At The Disco, ale znając mnie oczywiście się mylę :) Przechodząc do pracy, oczywiście jest piękna, tajemnicza, a te niebieskie 'plamki' naprawdę świetnie tutaj wyglądają. 
Przez Forain nabrałam ogromnej ochoty na obejrzenie Zmierzchu :) Ach, znowu schodzę na inny temat... Tak więc, praca po mimo tak wielu elementów jest bardzo ładna, zadbana, i utrzymana według mnie w odpowiednich kolorach. Bardzo mi się podoba, i chętnie zobaczyłabym z tym nagłówkiem szablon ^^

Cudowna, a zarazem lekka praca, którą przyjemnie się ogląda. Nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń, Shandie może być z siebie naprawdę dumna, oby więcej takich cudeniek. 

7 komentarzy:

  1. Och, nie mogę uwierzyć, że mój szablon znalazł się w przeglądzie i to wśród takich cudeniek!
    Wszystkie prace są fenomenalne. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle świetnych prac.. ale szablon Luny i nagłówek Erenae rozwalają system ^^
    Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu i nagłówka.
    Przegląd bardzo udany, każda praca ma w sobie to 'coś' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile super prac!
    Moimi faworytami są prace:
    Shandie
    Luny
    Tiny Fox <3
    No gratuluję dziewczyny *o* zaczarowały mnie wasze prace.
    Jeżeli chodzi o kolorki w pracach, to najbardziej do gustu przypadła mi praca Luny. Kocham żółć ^.^
    Dziękuję za docenienie moich wytworów :3 Może zrobię szablon z tym nagłówkiem... zastanowię się :D
    Pozdrawiam!
    Forain ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, same cuda w tym tygodniu, że aż mam dylemat, którą pracę wybrać! Trudno jest wytypować faworyta, naprawdę. Jeśli chodzi o szablony to zaskoczył mnie niezwykle jaskrawy szablon Luny - cudo. A z nagłówków? Nie potrafię podjąć jednoznacznej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? Serioo? Takie cudeńka, że nie wiadomo na czym oko zawiesić! :) Każda praca jest po prostu świetna i jedyna w swoim rodzaju! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym prosić o dodanie ogłoszenia :)

    Banner: http://funkyimg.com/i/24Sqo.png
    Link do bloga: scargraf.blogspot.com
    Opis: Chciałabym zaprosić wszystkich bardzo serdecznie na mikołajkową imprezę graficzną, która odbędzie się 4 grudnia! Każdy, kto wklei button na swoim blogu zostanie nagrodzony paczką niespodzianką :) + Jeśli jest ktoś chętny do współpracy, zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń