zamknij

Zimowy konkurs

 
(c) Alexxa  

Dzisiaj chyba większość z nas wróciła do szkoły... Życzę Wam wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku! Jednocześnie mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę czasu dla poniższego konkursu. ^^ Jest bardzo podobny do tego z poprzednich wakacji, bo po prostu się Wam spodobał. :) Klikajcie i zapoznajcie się ze szczegółami! 

Zasady zimowego konkursu: 

  1. Tak jak ostatnio macie do dyspozycji paczkę ze zdjęciami, stockami i innymi różnościami. Jest ich tam w sumie 40. Kliknij tutaj, aby pobrać paczuszkę konkursową. 
  2. Waszym zadaniem jest stworzenie nagłówka z tego, co znajdziecie w paczce. Bez paniki, poza tym w Waszych rękach jest wybór postaci do pracy, koloryzacji i opcjonalnie tekstu. 
  3. Proszę mi tutaj nie zarzucać, że "jak to bez tekstury" ;p Jej zrobienie to kwestia max. 5 minut. Potraktujcie to jako wyzwanie w wyzwaniu. :D 
  4. Mile widziane będzie dołączenie do swojej pracy drugiego pliku z zaznaczonymi wykorzystanymi elementami, ale nie jest to konieczne. 
  5. Czas na oddanie prac macie do 20 stycznia (godz. 23:59). Prosimy przesyłać je na adres katalogu: katalog.grafikow@o2.pl. Jeżeli ktoś do 24 stycznia nie dostanie potwierdzenia, że praca do nas dotarła - bardzo prosimy o ponowny kontakt mailowy albo chociaż o apel na czacie. 
  6. Można dostarczyć więcej niż jedną pracę na konkurs pod warunkiem, że nie jest to po prostu kolejna jej wersja kolorystyczna. 
  7. Głosowanie odbędzie się poprzez komentarze z punktami i będzie trwało tydzień (25-31 stycznia). 
  8. Prace stworzone na ten konkurs możecie opublikować na blogach dopiero po zakończeniu głosowania, czyli najwcześniej w lutym. 

Zamierzamy organizować tego typu konkursy częściej, dlatego też proponujemy dla zwycięzcy reklamę miesięczną. Reszta nagród będzie uzależniona w ogóle od liczby Waszych zgłoszeń. :) 

15 komentarzy:

  1. Czy tekstura, którą mamy do tego stworzyć może zawierać materiały spoza paczki?
    No i nagłówek może mieć dowolne wymiary?
    Bo przyznam, że bardzo mnie kusi, żeby wziąć udział w konkursie. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniłam konkretne elementy, które są do Waszej dyspozycji. Skoro nie wolno przemycać nic innego z zewnątrz, to nie wolno. ;P
      Wymiary dowolne, bo i kompozycja jest całkowicie Wasza, gdyż często narzucana przez dobór np. modelki. Czasem lepszy kwadrat, czasem coś podłużnego... Jak kto woli. ;)

      Usuń
  2. Hm...
    bardzo ciekawy pomysł :D Z chęcią przystąpię do konkursu, aczkolwiek mam pytanko. Czy można używać wszelakich brushy i ustawiać je na różne opcje np.wykluczenie?
    Pozdrawiam :)
    Forain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filtry, pędzle, przejścia, nawet kształty... Wszystko, co oferuje program sam w sobie, również z Waszymi rozszerzeniami, jak najbardziej można wykorzystywać. :)

      Usuń
    2. OOO! To rewelacyjnie :D Na pewno coś wyczaruję

      Usuń
  3. Czy w konkursie może wziąć udział ktoś niepowiązany z jakąkolwiek szabloniarnią czy blogiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak. Wolę, żebyś wzięła udział w konkursie nie prznależąc do żadnego bloga, a co za tym idzie: nie będąc wpisaną do spisu; niż widzieć nieużywaną stronę zgłoszoną do katalogu tylko po to, by móc się tu pokazać jako grafik od czasu do czasu przy okazji takiej akcji.
      Z resztą, oddaj pracę - potem będziemy się martwić. :D

      Usuń
    2. O, super! Już się zabiorę do roboty! :D

      Usuń
    3. O, to może ja też wezmę udział :D

      Usuń
  4. Idealnie, właśnie miałam zasiadać do Szopa i nie miałam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłam. ^^

      Usuń
  5. Ja już wysłałam pracę. Mam nadzieję iż jest ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Iiiip! :D Świetny pomysł :)
    Wysłałam już swoją pracę.
    Mam nadzieję, że wszystko doszło, gdyż mój komputer się buntuje, jeśli chodzi o wysyłanie plików na mailu :O :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział, tylko mogłabym prosić o konkretniejsze źródła obrazków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Credit wpisany w paczce to jedyne posiadane przeze mnie dane, niestety - co nie świadczy o mnie dobrze. Zawsze jednak można zawęzić wyniki, szukając obrazem w Google z dopiskiem weheartit. Inaczej nie pomogę, wybacz.

      Usuń