W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 22 lutego 2016
(C) Jane

Post został zaplanowany z wyprzedzeniem. Najpewniej o też porze jestem jeszcze w drodze. Zaczynam pięciodniowy obóz w Kłodzku. Z tego miejsca pragnę również poinformować, że do końca tego tygodnia będę nieobecna. Ze wszystkimi pytaniami/wątpliwościami proszę kierować się do Moniki, która przejmuje pełnię władzy na okres mojego wyjazdu. W dzisiejszym wydaniu Fantastycznej trójki goszczę u siebie wspaniałą Oreuis, autorkę bloga Grafika Centaura, na który, swoją drogą, z całego serduszka zapraszam! Zobaczcie, jakie prace wytypowała graficzka :)

Szablony



Ten szablon sprawił, że moje usta wygięły się w uśmiechu. Praca jak najbardziej kojarzy mi się z wiosną i wieloma innymi, przyjemnymi rzeczami. Nagłówek jest lekki i kolorowy, a CSS dopracowany. Nie miałabym serca, gdybym przeszła obok tej pracy obojętnie.


Czarno-białe prace łatwo popsuć - oczywiście Renfri się to nie udało <: Mogę patrzeć na ten szablon cały czas, a w ogóle mi się nie znudzi. Uwielbiam takie designerskie nagłówki, które opowiadają całą historię. Nie pozostaje mi nic innego, tylko pogratulować Renfri za mistrzowskie wykonanie szablonu.


Na koniec wybrałam minimalistyczny szablon, którego autorką jest Luna. Pracę pokochałam za kolory i dopracowane szczegóły. Nigdy nie byłam szczególną fanką szerokich kolumn, jednak widząc ten szablon zaczynam zmieniać zdanie.

Nagłówki



Mimo iż pragnę, by w tej chwili nadeszła wiosna, bardzo podoba mi się ten zimowy nagłówek, który stworzyła Jane. Prószący śnieg sprawia, że praca wygląda jakby była magiczna. Pozostaje mi tylko patrzeć na to cudeńko i wzdychać głośno c: 


Uwielbiam ten kolor! ♥ Nie jest to jednak jedyny powód, dla którego wybrałam ten nagłówek. Bardzo podoba mi się ułożenie stocków, modelki i cytatu. To wszystko idealnie ze sobą współgra.


MrsLogan zdecydowała się na niestereotypowe wymiary nagłówka, co wyszło jej na dobre. Praca wygląda jak plakat albo okładka do książki - gdybym taką zobaczyła, od razy bym ją kupiła - nie patrząc na cenę. Uwielbiam też kolory, które zostały użyte.

Moim zdaniem na szczególne uznanie zasługują prace Luny oraz Jane. Reszta dzieł również jest ujmująca, lecz jeśli miałabym wytypować faworytów, byłyby nimi właśnie te graficzki. To teraz pora na małe podziękowania. Cieszę się, że Oreuis zgodziła się wziąć udział w projekcie. Materiały do sklejenia notki dostałam niemal natychmiast. Dziękuję za tak szybką odpowiedź! A jaka jest wasza opinia? Czy dodalibyście jakąś pracę do zestawienia?

Zgadzacie się ze zdaniem graficzki?

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



Prześlij komentarz

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna