W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 11 lutego 2016
http://i.imgur.com/EAG59UI.png
(C) Ariana

Jestem taka szczęśliwa, że nawet nie jesteście w stanie sobie tego wyobrazić! Nie dociera do mnie wręcz, że od jutra oficjalnie rozpoczynam ferie. Dlaczego oficjalnie? Ano, w piątek mam zamiar udać się daleko za miasto. Nie ma to jak wybrać się na szkolną wycieczkę tylko ze względu na to, aby nie iść na lekcje :) Cóż, kusząca była godzina powrotu wskazująca na to, że w domu będę o wiele wcześniej niż normalnie, według planu. Powracając jednak do spraw przyziemnych, mam dla was kolejne wydanie Informatora. Nie jest ono, co prawda, tak bogate jak poprzednie, ale zawarłam w nim wszystkie najważniejsze wydarzenia oraz newsy. Zapraszam do lektury!

Dwa lata Vanes


(C) shandie

25 stycznia Vanes obchodziła coś szczególnego. Graficzka celebrowała swój drugi rok odkąd zajęła się grafiką. Na jej prywatnym blogu (idk-p.blogspot.com) można znaleźć parę nagłówków oraz sygnaturkę autorstwa Rinne, która osobiście podbiła moje serducho! Świętujmy więc i radujmy się :)
Wiecie co? Dokładnie dwa lata temu zaczęłam swoją przygodę z grafiką i stworzyłam mój pierwszy szablon. Ostatnio odzyskałam wenę i naprawdę robię sporo rzeczy. Wszystkiego nie zobaczycie, bo jest szykowana notka specjalna na Pandzi, no i tutaj nie publikuję szablonów. Dużo się zmieniło przez te dwa lata. Skończyłam szkołę, zaczęłam studia, dostałam pracę, przeprowadziłam się, ale też zdobyłam mnóstwo znajomych i zyskałam optymizm w życiu. To był bardzo dobry i produktywny czas. Stworzyłam około 180 szablonów oraz około 190 osobnych grafik.

Będzie impreza?


(C) Jane

Szablon Caffee, blog nieaktywny od dłuższego czasu, wraca na salony! Jane (jego autorka) zapowiada, że już wkrótce odbędzie się spóźniona impreza urodzinowa. Strona bowiem będzie obchodziła już czwarty rok swej egzystencji. Owszem, w jego historii pojawiały się przerwy mniejsze lub większe, lecz liczy się to, że właścicielka bloga zawsze tak chętnie powracała z nowymi ideami i zapałem do pracy. Cóż, życzę sto lat :)
Witajcie ! To ja. Wiem, że nie było mnie dość długo, (bo aż 3 miesiące), ale wracam i chcę was zaprosić na imprezę graficzną - spóźnione urodziny Szablon Caffee ! Dokładne wyjaśnienia, dlaczego tak późno go dodaję, napiszę w następnym poście, mogę wam to obiecać. Przygotowania do imprezy trwały dość długo, ale już prawie wszytko skończyłam i na pewno wyrobię się na czas ! Dodatkowo, dla osób, które wkleją button z imprezą na swojego bloga, przewidziana jest specjalna paczka z dodatkami ! Dziękuję wam, że chociaż mnie nie było, wy nadal odwiedzaliście mojego bloga, nie zapomnieliście o mnie, więc ja nie zapomnę o was. Jesteście kochani ! ❤

Zawrotny pomysł Luny


(C) Lotus

Tuż po przerwie spowodowanej niedziałającym internetem, Luna postanowiła wdrożyć w życie swój złowieszczy plan. Graficzka postanowiła, że co drugi dzień na jej blogu (graphic-catchers-illusion.blogspot.com) będą pojawiały się notki dotyczące kodów, błędów i wszystkiego, co z tym związane. Akcja bardzo spodobała się fanom autorki, a posty z tej serii cieszą się sporą popularnością. Zachęcamy wszystkich czytelników Katalogu do wzięcia udziału. Można nauczyć się wielu wartościowych rzeczy :)
Otóż co drugi dzień będą pojawiały się notki z kodem i różnymi wersjami danego gadżetu. Oprócz tego w Piątek 05.02.2016 roku będziecie mogli zadać pytania dotyczące kodów, błędu w kodach i wszystkiego co z tym związane. Oczywiście w Piątek pojawi się specjalna do tego przeznaczona notka, pod którą złożycie swoje trapiące pytania. Mam nadzieję że pomysł się wam spodoba i dojdziemy do fajnej współpracy, a przy okazji spędzimy ten czas w miłej atmosferze.

Luty pełen wrażeń


(C) Alexxa

Załoga panda-graphics.blogspot.com zapowiedziała, że luty będzie obfity w różnego rodzaju notki specjalne; gry czy posty tematyczne. Ponadto, już pod koniec miesiąca (a dokładnie dwudziestego piątego) PG będzie obchodziła swoje piąte urodziny. Atrakcji na pewno nie zabraknie, a więc już teraz wszystkich zachęcam w imieniu ekipy szabloniarni do tego, aby bacznie obserwować ich twórczość i być na bieżąco. Grafik notek na Pandzi jest baardzo napięty (w pozytywnym tego słowa znaczeniu, rzecz jasna).

A co u nas nowego?


(C) Monika4451

U nas również sporo się działo. Ze smutniejszych informacji przypominam, że ekipę opuściła Faith (dawniej Allison). Z tego też powodu nabór został ponownie otwarty. Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które całym serduszkiem kochają grafikę i lubią z nią obcować. Praca (a właściwie dobrowolne udzielanie się) dla naszej społeczności to rzecz przyjemna. Nie wymagamy ślęczenia przed ekranem dzień w dzień, po kilka godzin, zrywania się z lekcji i tym podobnych. Czas, jaki należy poświęcić Katalogowi ma być chwilą wytchnienia, relaksem, odskocznią. 
Wszystkich zainteresowanych podjęciem się wyzwania, jakim jest współtworzenie naszego spisu zachęcamy do kontaktu poprzez adres mejlowy - katalog.grafikow@o2.pl. Nasza mała rodzinka czeka z otwartymi ramionami na nowe duszyczki! :) Szczegółowe informacje dot. naboru znajdziecie tutaj.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



Prześlij komentarz

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna