W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 7 sierpnia 2016
(c) Shandie

Hejo, hejo co słychać? Cały tydzień mam tak zabiegany, że nie miałam czasu, by usiąść na chwilę przed komputerem. Wszystkie me plany i impreza poszły się paś, ale co mam zrobić? Ogródek sam się nie skosi. Jestem zmęczona i wyczerpana, a nawet dziś tworząc przegląd po południu, wiem, że to jeszcze nie koniec. 
~MrsLogan


Szablony

http://orig03.deviantart.net/6dc2/f/2016/219/f/0/1871_szablon_land_of_grafic_by_chedey_by_chedey111-dacy1e1.png
Powróciła do nas w wielkim stylu. Chedey, po długiej rozłące z bloggerem, wciąż potrafi tworzyć niezwykłe prace. Ten szablon jest prostym przykładem.

http://orig13.deviantart.net/3f37/f/2016/216/6/f/template_dark_by_evelinedee1232-dacl3v3.png
W dzisiejszym przeglądzie przeważają szablony proste i minimalistyczne. Pierwszy z nich oczarował mnie swoją bajkowością i fantazją.

http://funkyimg.com/i/2eX4n.png
Ciemnoniebieski szablon ze smutną, tak prawdziwą myślą. Dla mnie to strzał w dziesiątkę.

http://pre04.deviantart.net/5814/th/pre/f/2016/215/9/5/9__bad_things_by_alessabelikov-dacf6vl.png
Prosta praca w stylu standardowych szablonów bloggera. Dlaczego takich szablonów nie ma przy wyborze stylu? 

http://i.imgur.com/gA3Ciq5.png
Ten szablon nie jest przeznaczony dla blogspota. Zawsze zastanawiam się, jak zrobić taki ładny, prosty szablonik na tumblra i ile zajmuje czasu tworzenie tego przy kodowaniu HTML...

http://pre10.deviantart.net/4e59/th/pre/f/2016/217/a/8/follow_you_by_zaulagraphics-dacp7bz.png
I dotarliśmy do końca. Ostatni szablonik jest bardzo estetyczny i kojarzy mi się z nowoczesną elegancją. Sama nie wiem dlaczego.


Nagłówki

(c) Little Alpha

Jaaak mi się dzisiaj dłużyło tworzenie przeglądu. Matko jedyna. :o Ale polecam wszystkim bajkę "Zwierzogród". I już bardziej nie przeciągam. ;)

~monika4451

 
Jestem oczarowana kolorami. Nie mówię, że koloryzacja jest idealna, ale pikseloza też może być ładna. ;)

 
Połączenie różności, niejeden łańcuch można z nich ułożyć. Wykonanie też bardzo przyjemne. :)

 
Sprytna kompozycja. Napis idealnie nie rzuca się w oczy, a całość jest ciekawa i czaruje.

 
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego to jest gif? O.o Animacja na pewno dodałaby temu więcej szału xd Ale i bez niej praca prezentuje się świetnie. Gdyż dosłownie piękno jest w prostocie. ;)  

 
Jeszcze jeden nagłówek, gdzie to kolory wiodą prym i magnetycznie przyciągają. Kryształ w 2d i białe obłoczki nadają fajnego klimatu.


 
Szukając prac do przeglądu, widziałam sporo takich, na których było wszystkiego za dużo. Tutaj na szczęście tylko to tak wygląda. Pozytywna i wyważona grafika. :)

Ta współpraca nie mogła się nie udać. Dopieszczona co do piksela. :)

 
Wiele osób próbuje tak ładnie poplamić pracę kolorami, a tu udało się to na piątkę z plusem. 

Krótka informacja :)
Już za tydzień przybędziemy z nową formą tworzenia przeglądu, która pozwoli Wam się do niego aktywnie włączyć. Dlatego przeglądajcie blogi w ciągu tygodnia i zapraszamy serdecznie w sobotę. 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję bardzo za uwzględnienie mojej pracy w przeglądzie! Bardzo mi miło ♥
    Oczywiście inne prace są mega jak zawsze ale zakochałam się w nagłówku Shandie&Evelyn

    Pozdrawiam,
    Breath

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie moich prac w przeglądzie.
    Nagłówek Konstelacji i Shandie&Evelyn to moi faworyci :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Same perełki <3.
    Moimi faworytami są szablony Chedey i Zauly, a z nagłówków Breath i współpraca Shandie&Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu z powrotem wrocic :) Prace świetne, nagłówki szczególnie przypadły mi do gustu m.in. prace Erenae i Konstelacji Wysoki poziom przegladu!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna