zamknij

Przegląd tygodnia

 
(c) Chin2Gyu

Cześć :) Jak mija weekend? Musiałam dzisiaj stawić się na fakultecie z geografii rano. Na szczęście po tygodniu tylko katar nie odpuszcza, więc chorobowe powoli się kończy i mogłam dość spokojnie spędzić trzy godziny na rozwiązywaniu testów. Zapraszam Was do zgłaszania najlepszych prac do przeglądu i życzę udanego wieczoru. :)


Reguły gry: 

  1. Przegląd obejmuje okres od 18 września do 24 września
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które muszą pochodzić w blogów należących do spisu
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a> 
 
(c) Scar & Hanchesteria

Moje godziny powrotu do domu w tym tygodniu nie zapowiadają się zbyt optymistycznie, więc prawdopodobnie dopiero w czwartek powstanie poniżej przegląd z prac przez Was zgłoszonych oraz typów redakcji. Poprzednią odsłonę możecie zobaczyć tutaj. :) Wpadnijcie tam też, jeśli jeszcze nie wiecie, jak to wszystko działa. ;) Na składanie propozycji w komentarzach macie czas do wtorkowego popołudnia.

Szablony 

Uwielbiam mroczne prace ♥ Śliczny nagłówek i prosty CSS tworzą idealną całość. Brawo! ^^ - Danni

 
Nawet nie potrafię wyrazić opinii na temat tego cudeńka. Jestem nim totalnie oczarowana *-* Nagłówek w tym szablonie to mistrzostwo! - Danni
Tak naprawdę jest tutaj wydzielona kolumna boczna, ale całość jest utrzymana w zagadkowej aurze, gdyż nic nie ma jasnej i pewnej granicy. - monika4451

 
Ten szablon przykuł moją uwagę dbałością o detale. Poza tym jest taki jesienny ♥ - Alessa Belikov

Nagłówki

 
Oczywiście nie mogłam pominąć pracy Alessy i Caudire. Praca przykuła moją uwagę ze względu na ciekawą kompozycję i te kropki ^-^ A koloryzacja jest świetna i pasuje idealnie ♥ - Danni

 
Długo męczyłam się, który z prac Scar wytypować, oj długo ;) ostatecznie wybrałam ten. Cudowna kolorystyka, tak bardzo jesienna ♥ Kocham <3 - Danni

 
Ten duet jest tak udany, że nie mogłam go pominąć! Jestem kompletnie zakochana w tej kolorystyce ♥ - Alessa Belikov

 
W swojej pożegnalnej notce graficzka wstawiła same cudowne prace, jednak ten nagłówek podbił moje serce najmocniej. Uwielbiam styl Inginii, a samą pracą jestem oczarowana! - Alessa Belikov 

 
Kolejny nagłówek z Jaredem, który po prostu wymiata! Pomarańczowy napis fajnie wyróżnia się od reszty, co nadaje całej pracy taki ognisty charakter :3 - Alessa Belikov 

11 komentarzy:

  1. Forain - Lost souls
    Ten szablon przykuł moją uwagę dbałością o detale. Poza tym jest taki jesienny ♥

    Hanchesteria & Sezam - Weathered soul
    Ten duet jest tak udany, że nie mogłam go pominąć! Jestem kompletnie zakochana w tej kolorystyce ♥

    Inginia - Szablono-Sfera
    W swojej pożegnalnej notce graficzka wstawiła same cudowne prace, jednak ten nagłówek podbił moje serce najmocniej. Uwielbiam styl Inginii, a samą pracą jestem oczarowana!

    Scar - Scargraf
    Kolejny nagłówek z Jaredem, który po prostu wymiata! Pomarańczowy napis fajnie wyróżnia się od reszty, co nadaje całej pracy taki ognisty charakter :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję za wyróżnienie :-)

      Usuń
  2. Sygnaturka jest współpracą moją i Hancgesterii :-) Proszę o poprawę, w miarę możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elmo - Dellyland
    Uwielbiam mroczne prace ♥ Śliczny nagłówek i prosty CSS tworzą idealną całość. Brawo! ^^

    Emergency - Panda Graphics
    Nawet nie potrafię wyrazić opinii na temat tego cudeńka. Jestem nim totalnie oczarowana *-* Nagłówek w tym szablonie to mistrzostwo!

    Alessa Belikov - Graphics Temptation
    Oczywiście nie mogłam pominąć pracy Alessy. Praca przykuła moją uwagę ze względu na ciekawą kompozycję i te kropki ^-^ A koloryzacja jest świetna i pasuje idealnie ♥

    Scar -Scragraf
    Długo męczyłam się, który z prac Scar wytypować, oj długo ;) ostatecznie wybrałam ten. Cudowna kolorystyka, tak bardzo jesienna ♥ Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogła bym dodać ogłoszenie? ;333

      1.) "Blog Graphic Danni (tu proszę link [https://graphic-danni.blogspot.com]) zmienił swoją nazwę! Od dziś GD będzie nosić nazwę Irresistible (tu proszę pogrubienie :D)
      Pozwolisz zniewolić się grafice?"
      Button

      2.)"4 października 2015r na Irresistible (tu proszę link do bloga [https://graphic-danni.blogspot.com]) Po roku starań i dokształcania się postanowiłam uroczyście uczcić ten dzień. Mam nadzieję, że w tą wyjątkową dla mnie noc, będziecie tu razem ze mną 4 IX 2016r. o godzinie 20:00. Zapraszam wszystkich serdecznie! ♥
      Dla osób, które wstawią button przewidziana niespodzianka! :* Button

      I proszę jeszcze o zmienienie nazwy z "Graphic Danni" na "Irresistible" w spisie blogów :)

      Pozdrawiam serdecznie! xx.

      Usuń
    2. Nagłówek to współpraca moja z Caudire ^^

      Usuń
    3. Przepraszam! Nie zauważyłam :/

      Usuń
    4. Dziękuję za wyróżnienie :) ♥

      Usuń
    5. Ogłoszenia dodane! A nazwa została zmieniona :)

      Usuń