W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 21 stycznia 2017
(C) Scar


Wygrzebałam się z łap choróbska i od razu zabrałam się za przemeblowanie. Nie wiem dlaczego, ale praktycznie raz w miesiącu muszę poprzestawiać kilka elementów w moim pokoju. Zupełnie nie wiem po co, ale tak już mam. Tym razem pokusiłam się nawet o plakaty typograficzne, a co! No nic, zachęcam do zgłaszania faworytów z tego tygodnia. PS. Czy was też już męczy ta zima?


Zasady: 

  1. Przegląd obejmuje okres od 15 do 21 stycznia.
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które pochodzą z blogów należących do spisu. 
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a> 

Oreuis: Urzekł mnie ten szablon. Jest bardzo schludny i estetyczny. Mam też sentyment do Big Hero 6. Nie zapomnijmy też o ciekawej stopce bloga ^^ Bardzo mi się podoba.

Oreuis: Ten szablon jest naprawdę mroczy. Patrząc na niego przypominają mi się stary czasy, kiedy czytałam książki fantasy-horror. Ta praca daje mi takie same niesamowite odczucia co powieść. Aż dostaję (pozytywne) dreszcze na jego widok.

Mayako: Żółty to mój ulubiony kolor! A tak całkiem na poważnie, pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to napis na nagłówku i to on porwał mnie jako pierwszy, a potem całokształt i ciekawe kodowanie. :3

Mayako: Super nagłówek! Świetna kolorysta, bardzo schludny układ. Nie przepchany i naprawdę przyjemny dla oka. :)

Mayako: Bardzo ładna praca! Kolorki bardzo ładne, szczególnie podobają mi się te kwiatuszki. Tak swoją drogą, co to za pani? :D

Mayako: Nagłowek jest bardzo klimatyczny, taki delikatny. Podoba mi się.

Mayako: Z ostatniej notki, to mój faworyt. Szablon jest bardzo klimatyczny, taki... angielski wręcz. :D
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Elmo - Dellyland Urzekł mnie ten szablon. Jest bardzo schludny i estetyczny. Mam też sentyment do Big Hero 6. Nie zapomnijmy też o ciekawej stopce bloga ^^ Bardzo mi się podoba.

    Mayako - Głęboki Off Ten szablon jest naprawdę mroczy. Patrząc na niego przypominają mi się stary czasy, kiedy czytałam książki fantasy-horror. Ta praca daje mi takie same niesamowite odczucia co powieść. Aż dostaję (pozytywne) dreszcze na jego widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oreuis - Grafika Centaura Żółty to mój ulubiony kolor! A tak całkiem na poważnie, pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to napis na nagłówku i to on porwał mnie jako pierwszy, a potem całokształt i ciekawe kodowanie. :3

    Oreuis - Grafika Centaura Super nagłówek! Świetna kolorysta, bardzo schludny układ. Nie przepchany i naprawdę przyjemny dla oka. :)

    MARTYNA11105 & Snow - Bleeding Through Bardzo ładna praca! Kolorki bardzo ładne, szczególnie podobają mi się te kwiatuszki. Tak swoją drogą, co to za pani? :D

    Elmo - Dellyland Nagłowek jest bardzo klimatyczny, taki delikatny. Podoba mi się.

    Prudence. - Panda Graphics Z ostatniej notki, to mój faworyt. Szablon jest bardzo klimatyczny, taki... angielski wręcz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! Dziękuję za wytypowanie moich prac <33

      Usuń
    2. Dziękuję za wyróżnienie współpracy:) A ta pani na nagłówku to Katherine McNamara:)

      Usuń
    3. O dziękuję bardzo!

      No i nie ma za co dziewczyny! :)

      Usuń
  3. Proszę o dodanie ogłoszenia.
    "Zapraszam wszystkich na imprezę graficzną związaną z serialem Supernatural, która odbędzie się 17.02.2017 o godzinie 18:00. Więcej informacji w nowej notce na www.weathered-soul.blogspot.com. Mam nadzieję, że wpadniecie^^"
    obrazek: http://funkyimg.com/i/2nQxG.png

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zmienić obrazek w ogłoszeniu, tu jest link do nowego: https://1.bp.blogspot.com/-HCjpvFm8qZs/WIdjKtp6PPI/AAAAAAAACfw/PD0TrIQIw-0F8Kt_33MYnt1fBPsUtYbXQCLcB/s1600/dvgwwe.png

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna