W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 27 kwietnia 2017
(C) Ingulaine

Kocham maturzystów, naprawdę. I choć sama dołączę do ich grona już za rok, sytuacja, która ma przez nich teraz miejsce jest dla mnie naprawdę korzystna. Wypada nam wiele lekcji, a co za tym idzie, mogę się w końcu wyspać, a i do domu wrócić wcześniej. Może w końcu nie będę takim chodzącym trupem jak dotychczas? Swoją drogą, są na sali jacyś abiturienci? Czegóż to mogę wam życzyć? Przede wszystkim połamania długopisów ;)

Szablony


Oreuis: Urzekł mnie ten szablon <: Kolorki, css i nagłówek są świetne. Okrągłe strony u góry dodają uroku. Zazdroszczę umiejętności pisania kodów <:

Oreuis: To istna słodycz. Delikatny różowy kolorek w połączeniu z białym to był strzał w dziesiątkę <: Nagłówek jest bardzo ciekawy i niekonwencjonalny, co bardzo mi się podoba. Brawo Evelyn!!
Whomanholik: Nie mogłam się zdecydować, którą pracę Evelyn wybrać, jednak po kilku namysłach zdecydowałam, że ta praca jest intrygująca, że powinna znaleźć się tutaj. Pragnęłabym zwrócić wzrok na bardzo odmienny typ nagłówka szablonu. Widziałam gify, rysunki, zwykłe minimalistycze zdjęcia. Jednak pierwszy raz spotkałam się ze screenshotem z iphone'a i to z instagrama. Bardzo ciekawy nowy pomysł na nagłówek. Pragnęłabym jeszcze dodać, że praca jest ślicznie różowiutka.

Oreuis: Mamy już wiosnę, więc nie mogło zabraknąć wiosennego, delikatnego szablonu. Ta praca urzekła mnie swoją subtelnością. Chyba nie trzeba nic więcej mówić <:
Whomanholik: Muszę stwierdzić, że to bardzo ładny i dobry szablon. Nagłówek minimalistyczny pełny rysunkowych kwiatków, a w środku ładny gadżet z tekstem z falowaną ramką (to tak się da? XD). Całość jest bardzo przejrzysta, estetyczna, z pastelowymi kolorami.

Mia: Sama kiedyś zrobiłam podobny szablon i naprawdę ten wygląda olśniewająco. Widoczek jest wspaniały

Whomanholik: Opera, klasyka etc. etc. ... bardzo śliczny i elegancki szablon z czarno-białym gifem. Najbardziej podoba mi się połączenie czcionki szeryfowej w gadżetach z bezszeryfową w poście. Wygląda to znakomicie.

Evelyn: Uwielbiam tematykę mroku. A ten szablon od razu wpadł mi w oko. Połączenie świetnej grafiki, czerwieni, czerni oraz eleganckiego tła wyszedł piękny szablon. Najbardziej podoba mi się to przywitanie, kiedy wchodzi się na bloga. Gratulacje.

Evelyn: Bardzo lubię tematykę X-menów. Uwielbiam komiksy oraz film. Szablon jest estetycznie zrobiony, zbytnio nie przesadzony. Najbardziej podoba mi się postać, czyli Phoenix i menu. No jest po prostu urocze nie umiem tego wytłumaczyć dlaczego :D

Evelyn: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, kiedy patrzyłam na ten szablon. To świetny układ, pierwszy raz taki widzę. Dodatkowo, szablon jest ślicznie kolorowy przez co człowiek chce już wakacje. Dobra Robota :)


Nagłówki


Oreuis: Wybrałam ten nagłówek, bo jest bardzo estetycznie zrobiony. Ma ciekawą kompozycję, która nadaje pracy tajemniczości. Jestem też zakochana w napisie ^^ Szkoda, że mi takie nie wychodzą <:

Oreuis: Kolejna praca Evelyn, przy której nie mogłam przejść obojętnie. Jest zrobiona perfekcyjnie pod każdym względem. Nie ma na niej przepychu, a mimo to ma się na czym zawiesić oko <:

Oreuis: Wybrałam ten nagłówek z kilku powodów: po pierwsze - jest na nim Kai ♥; po drugie - uwielbiam te kolorki na pracy; po trzecie - napis wygląda świetnie; po czwarte - całość bardzo mi się podoba <3

Whomanholik: A teraz kolej na mojego faworyta "namber łan". Nagłówek jest przecudowny. Fioletowa czerń oraz zimny niebieski nadaje pracy tajemniczości i orzeźwienia. Wyeksponowana modelka na dwóch frontach - duża na pół-zasłonięta i mała w cieniu fioletu - z pomocą tekstur wygląda niezwykle. Muszę jeszcze pochwalić graficzkę ze prześliczny napis, który ładnie dopasowuje się do reszty.

Whomanholik: Miałam do wyboru, do koloru, ale wybrałam tą - chyba jedynym czynnikiem, który zdecydował nad mym wyborem to to, że lubię Cumberbatcha. Jest to mój drugi faworyt i muszę pochwalić graficzkę za ładną kompozycję oraz koloryzację. Teraz ciekawie się ogląda prace w trzech - niż kiedyś dwóch - kolorach, a stopniowanie kompozycji od dołu do góry wywołuje bardzo ciekawy efekt. A i oczywiście zapomniałam o twarzy aktora w nakładce, jako tło - śliczne połączenie.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Kurcze ile moich prac :o O.O
    I fajnie, że znowu obszerny post. Tak to ja lubię, oby następny również taki był :D
    Ja już wytypowałam swoich faworytów, ale prace innych też są warte uwagi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo, czy mogłabym prosić o wstawienie tej informacji, byłabym bardzo wdzięczna :)

      Link do obrazka: http://funkyimg.com/i/2skQm.png

      Poszukuje chętnych grafików do współpracy. Lubisz tworzyć szablony? Potrafisz kod css? To miejsce jest idealne dla ciebie, gwarantuje dobrą i miłą pracę oraz atmosferę. Więcej informacji na blogu, w zakładce nabór. Zapraszam :)
      http://graphicpoison.blogspot.com/

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna