W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 29 kwietnia 2017
(C) Martyna11105

Mamy sobotę, a wszyscy przecież wiemy, że to dzień zarezerwowany dla przeglądu tygodnia. To teraz was pewnie zanudzę, ale pragnę ponownie podziękować, że wzięliście się za siebie, udzielacie się, wybieracie swoich faworytów, poświęcacie swój cenny czas. Może uważacie to tylko za zbędne gadanie, ale naprawdę jest wam czego gratulować. Oby tak dalej!

Zasady: 

  1. Przegląd obejmuje okres od 23 do 29 kwietnia.
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które pochodzą z blogów należących do spisu. 
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a> 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Aveline Gross - Land of Grafic
    Ta praca ruszyła moje serce. Rzadko widzi się takie szablony z układem otwartym. Kiedyś było ich tak dużo, a tera? Aveline zrobiła go w dobrym, "starym" stylu, do którego mam wielki sentyment.

    Ally & Fantazja - Panda Graphic
    Bardzo podobają mi się kolorki. Są dość odważne, Róż i zieleń ładnie się ze sobą łączą. Lubię też gdy strony są na górze nad nagłówkiem. Wygląda to estetycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Simple - land-of-grafic

    Ten szablon ma w sobie "to coś". Układ jest nie przeciętny i bardzo dobrze dobrane są kolory. Ogółem szablon prezentuje się znakomicie ;)

    Aveline Gross - Land-of-grafic
    Genialny szablon! Taki żywy, pełny fantazji, uroku i tajemnicy. Grafika jest tak dobra, że ta praca musiała się znaleźć w mojej liście ulubionych szablonów. Css również dobrany wyśmienicie, nic tylko podziwiać!

    Ally, Fantazja - Panda Graphic
    Za kolorki, które są żywe i bije od nich radością. Brakuje nam pozytywnych szablonów, a ten wywołuje uśmiech na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz udzielam się w takiej wersji Przeglądu Tygodnia i przyznam szczerze, że STRASZNIE brakuję mi starej wersji która według mnie była dużo lepsza - mam nadzieję, że kiedyś powróci bo lubiłam ją bardzo <3 Pamiętam ile frajdy mi sprawiała, kiedy sama ją robiłam mimo, że niektóre osoby nie zgadzały się z moją (czy inną osobą, która robiła przegląd). Niemniej jednak mam tutaj kilka perełek do przeglądu <3

    MAYAKO - Głęboki Off
    Piękna prosta praca, w której się zakochałam od razu <3
    Prosty CSS i Nagłówek - to właśnie on mnie najbardziej zachwycił w tej pracy. Nie znam się na takiej tematyce, jaką zaprezentowała MAYAKO, ale na pewno może być ona z siebie DUMNA bo praca jest cudowna.

    Simple & Lydia - Land of Grafic
    W tej pracy tak samo jak w poprzedniej podoba mi się najbardziej nagłówek, co nie oznacza że kody są złe, nie! Jednak połączenie tak prostych kolorów na nagłówku, tak bardzo mi się podobają, że nie mogę oderwać od nich oczu (chyba sami przyznacie). Och i zapomniałabym :D Menu jest również bardzo fajne.

    Pozdrawiam, Fantazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tęsknię za poprzednią wersją przeglądu, jednak jak już wielokrotnie tłumaczyłam, katalog prowadzę sama (Monika wspiera mnie przy sygnaturkach oraz kosmetycznych poprawkach dot. aktualizacji czy szablonu) i nie dałabym rady z przygotowaniem czegoś tak pracochłonnego. Dlatego też jestem otwarta na wszelkie propozycje współpracy.

      [A teraz pora na małą autopromocję :D]
      Poszukiwana jest osoba, która zajęłaby się przeglądem (tj. przeglądaniem blogów, wybieraniem faworytów, tworzeniem miniaturek oraz publikacją). Kandydat powinien dysponować czasem wolnym (przynajmniej raz w tygodniu) oraz gwarantować, że nie rzuci 'roboty' po miesiącu. Serdecznie zachęcam do sięgnięcia po więcej informacji do zakładki rekrutacja :)

      Usuń
  4. simple & Lydia - land-of-grafic
    Ten szablon jest bardzo w moim stylu, czarno - biały z jednym kolorowym akcentem. I to jakim pięknym kolorkiem. Układ również należy pochwalić, bo jest prosty i czytelny, czyli taki jaki powinien być. A przy tym bardzo zgrabny, osobiście jestem fanką interaktywnych zakładek wchodzących na nagłówek. Dobra robota!

    Aveline Gross - land-of-grafic
    Z dwóch wersji kolorystycznych, tak spodobała mi się zdecydowanie bardziej. Jest taka "surowa", naturalna i mroczna. To co przykuło moją uwagę to czcionka nagłówkowa! Jest tak idealnie dobrana do "stylu" szablonu, że aż nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej!

    Ingulaine - ingulaines-graphics
    To co uwielbiam w pracach Ingu, to fakt, że są takie "naturalne" i "surowe". Sprawiają wrażenie bardzo "okrojonych", minimalistycznych. Brak tu zbędnych wypełniaczy i mocno ingerujących w pracę koloryzacji. W tej pracy zdecydowanie zakochałam się w napisie! Przyciąga wzrok i jest idealnie wpasowany w pracę. Można nawet rzec, że jest najważniejszym jej punktem.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna