W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 13 września 2017
(C) Erenae

13 września to niezwykła data. Właśnie dziś swoje urodziny obchodzi moja mama. Zanim oddam się w wir świętowania, wstawiam aktualizację. I choć ten środowy wieczór poświęcony jest raczej spotkaniu w najbliższym rodzinnym gronie, zbierze się całkiem spora gromadka. Na aktualizację zaś składają się aż dwa przeglądy. Moja przygoda z Gdańskiem znowu zaburzyła ciąg regularności notek, ale mam nadzieję, że wybaczycie :) Rozwijajcie post!


Szablony


Erenae: Szablon ma śliczny i drobny nagłówek, a do tego prosty i bardzo dobrze dopasowany CSS. Prezentuje się bardzo ciekawie.

Erenae: Śiczny nagłówek, delikatny CSS i nic więcej mi już nie trzeba. Piękny szablon.

Prettysmilex: Uwielbiam ten szablon! Jest bardzo oryginalny, a pomysłowe menu zaskoczyło mnie pozytywnie. Nie mogłam go nie wymienić!

Prettysmilex: Kolejny minimalistyczny szablon, ale co ja poradzę, że tak bardzo mi się one podobają. Ten zwrócił moją uwagę przede wszystkim przez swoją prostotę. Świetnie dopasowane tło jedynie dodaje mu uroku.

Prettysmilex: Wybrałam ten szablon, ponieważ strasznie podoba mi się w nim nagłówek. Uwielbiam takie połączenie kolorów, a te czerwone akcenty świetnie się prezentują.
Oreuis: Bardzo lubię czarno białe prace z jakimś akcentem kolorystycznym :)) Nagłówek jest bardzo schludny jednak to CSS skradł moje serce. Uwielbiam wygląd stron. Wyglądają pięknie na tym nagłówku ^^

Prettysmilex: Szablon strasznie przypomina z wyglądu te tumblerowskie. Urzekł mnie sam układ i kody, które zwyczajnie powalają na kolana! Po prostu uwielbiam takie cudeńka!
Oreuis: Jestem dumna z euleunge, że zrobiła taki piękny szablon ^^ Wszystko jest przejrzyste i dopracowane ^^

Oreuis: Bardzo podoba mi się ten minimalizm. Kółeczkowe nagłówki to życie <3 Praca ocieka szlachetnym minimalizmem ♥

Erenae: Szablon bardzo ciekawy. Przyciąga wzrok. A poza tym jest kotek, a ja lubię kotki :D

Erenae: Świetny pomysł na kształt nagłówka - odcisk łapki. Całość bardzo ładnie się prezentuje. CSS jak najbardziej dopracowany.

Oreuis: Bardzo lubię takie delikatne, minimalistyczne szablony, które bazują na dwóch kolorach. Post i kolumny ładnie wyglądają, a tekst jest czytelny. Reasumując, to bardzo udana praca <3

Oreuis: Znowu się powtórzę :)) Jestem wielką fanką prac bazujących na dwóch kolorach. Schludny i prosty nagłówek idealnie komponuje się z CSSem ♥


Nagłówki


Erenae: Nagłówek ma fajne kolory i ciekawy układ. Bardzo przyjemnie się na niego patrzy.

Erenae: W tej pracy pierwsze co mi się rzuciło w oczy to bardzo ładny układ i fajne rozmieszczenie napisów. Wszystko się razem pięknie komponuje. Oby więcej takich cudeniek.

Prettysmilex: Ostatnio strasznie podobają mi się brązowe koloryzacje na pracach, ten nagłówek też nie mógł przejść obok obojętnie. Skradł moje serce. Oprócz kolorów uwielbiam stocki i to w jaki sposób zostały ułożone.

Oreuis: Bawienie się z ogniem nie zawsze kończy się dobrze. Animacja tego żywioły jest trudna do użycia w nagłówku jednak Erenae się to udało. Uwielbiam też taką ognistą kolorystykę <3

Oreuis: Bardzo lubię nagłówki, które skupione są na prawej lub lewej stronie. Znowu spotykam się z fajnym zestawieniem kolorystycznym. Stocki i napis idealnie dopełniają całość.

Andro: Zgłaszam te pracę, bo podoba mi się w niej kolorystyka i to jak stoki są dobrane komponując świetnie całość otaczającą postać. Jest taki troszkę tajemniczy. Zasługuje na wyróżnienie

Erenae: Kolory, kompozycja - jedno wielkie wow. Zdecydowanie stęskniłam się za pracami Sezamka, bo baardzo rzadko coś dodaje. Ale jak już dodaje to furami - dlatego mega ciężko było mi wybrać faworyta do przeglądu.
Oreuis: Uwielbiam ten nagłówek za kolory i kompozycję. Jest bardzo schludny ^^ Bardzo lubię wyraziste kwiatuszki na nagłówku ♥

Erenae: Jak już wspominałam - przy takiej ilości cudeniek w notce ciężko było coś wybrać. To kolejna praca, która zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie. Po prostu piękna.

Erenae: Cudowny. Kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy to nie mogłam oderwać wzroku. W sumie dalej tak samo na mnie działa. Więcej takich pięknych współprac dziewczyny!

Erenae: Kolory, kompozycja, całość - po prostu genialna. Kolejna z prac oreuis, która zachwyca.

Oreuis: Kolejny świetny nagłówek od Trve Sezam ♥ Rozmieszczenie postaci jest mistrzowskie. Koloryzacja wygląda świetnie. Uwielbiam takie połączenie kolorów. Na brawa zasługuje też ciekawy napis ☺
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Świetny przegląd :)
    Same cudowne pracę
    Wszystkiego Naj dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace jak zawsze świetne, jak zawsze nie potrafię wybrać.
    Oo, co za zbieg okoliczności, twoja mama miała wczoraj urodziny, a ja dzisiaj. Złóż jej spóźnione sto lat! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczytuję to teraz i:
      1) również spóźnione życzonka dla Ciebie ♥
      2) dziękuję i przekażę jej Twoje!

      Usuń
  3. Jejku dziękuję! Aż cieszę się, że znowu wróciłam do bawienia się szablonami. Mam nadzieję, że jak wróci wprawa, to będę mogła się pochwalić czymś lepszym. :3

    TĘSKNIŁAM! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też tęskniliśmy!

      To można robić coś jeszcze lepiej? :)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za umieszczenie moich prac w przeglądzie ;)
    Moim zdaniem przegląd wygrały prace Erenae oraz współpraca Elmo & Erato.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna