W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 27 lutego 2018
(c)Erenae

Witajcie! Jestem pod ogromnym wrażeniem waszego zaangażowania w to wyzwanie. Nie spodziewałam się dostać aż tyle świetnych prac. To pokazuje, że jednak potraficie i nie brak Wam talentu. Każda z prac jest inna, jedyna w swoim rodzaju. Jak wspominałam jedna baza, a powstało tyle różnych wersji! Jestem z Was dumna. Możecie spodziewać się kolejnych wyzwań. Możecie i Wy coś zaproponować. 



Na pierwszy rzut pójdzie praca stworzona przeze mnie - autora bazy. 
Euleunge zaszalała. Jej praca jest ognista i pełna życia. Bardzo podoba mi się to przecięcie twarzy mniejszej modelki i odwrócenie jej do góry nogami. Wygląda do ciekawie i oryginalnie. Sama bym na coś takiego nie wpadła. 
Elmo całkowicie inaczej podeszła do bazy. Zrobiła z niej prawdziwy minimalistyczny majstersztyk. Prostota bijąca od tego nagłówka jest niesamowita. Zimne barwy są przełamane delikatnym różem, który nadaje świeżości. Bardzo też podoba mi się napis i okrąg z liści. 
Praca Martyny napawa spokojem. Jest subtelna, pozbawiona niepotrzebnych dodatków. Bardzo podobają mi się te białe kwiaty. Idealnie współgrają z modelką. Koloryzacja jest prawie taka sama jak w mojej pracy, co świadczy o tym, że podobnie odebrałyśmy emocje związane z bazą :)
Kolejna cudowna praca. Uwielbiam taki odcień zieleni! Idealnie współgra z zimnym niebieskim i szarym. Jestem też zachwycona kompozycją. Prace z tyloma pngsami wciąż pozostają dla mnie nieosiągalne. Może gdy dłużej popatrzę na ten piękny nagłówek to czegoś się nauczę :)
Evelyn przeszła samą siebie. W życiu nie pomyślałabym, że z takiej bazy może powstać takie cudo. Nagłówek jest mroczny i tajemniczy. Niebanalna kompozycja przyciąga uwagę. Jest tu tyle elementów, których nie da się nie zauważyć. Całymi godzinami mogę się im przyglądać i odkrywać coraz to nowsze.
Śliczna, żywa i pełna kolorów praca. Daje silne odczucia utęsknionej wiosny. Aż się robi cieplej widząc róż i intensywną zieleń. Praca cała wykonana z pngsów, do których osobiście się nie dotykam, bo nie potrafię z nimi pracować. Caelowi nie sprawia to żadnego problemu :)
Tu z kolei powiało chłodem. Blondiee postawiła na zimne barwy i jej się to opłaciło. Bardzo podoba mi się ten pattern w tle i kwiaty, które ładnie komponują się z modelką. 
Kolejna praca od Blondiee. Tak jak w poprzedniej panują tu chłodne barwy. Bardzo lubię gdy nagłówek ma ramkę tym bardziej z takim ciekawym wzorem jak na tym nagłówku.
Uwielbiam kolorki na tym nagłówku. Są bardzo naturalne i ładnie podkreślają elementy na pracy. Podoba mi się kompozycja oraz ciekawy napis. Dzieło Hanchesterii przypomina mi o lecie. Patrząc na nie mogę choć przez chwilę zapomnieć o śniegu za oknem i mrozem.
Na koniec śliczna praca od Prettysmilex. Zakochałam się w delikatności, która na niej panuje. Bardzo ciekawa kompozycja i świetna koloryzacja. Jestem też ogromną fanką tego napisu. Wszystko ze sobą współgra :)



Macie swojego faworyta? Mi ciężko jest wybrać.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Moimi faworytami są bazy skończone przez Evelyn i Arianę, ale ogólnie wszystkie prace wyszły ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile prac! Myślałam, że będzie ich kilka, a mamy lawinę. ;)
    Wszystkie prace są bezbłędne. Na każdej z nich widać styl autora, większość można zgadnąć bez podpisu - wspaniale, że mamy indywidualne spojrzenie na grafikę. Moimi faworytami są Elmo (za minimalizm) oraz Hanchesteria (za niesamowite kolory).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, z niecierpliwością czekałam na zwieńczenie tego challengu i jestem zaskoczona, że jest tyle prac do obejrzenia. Uwielbiam takie "konkursy" i wyzwania (jako obserwator), więc ja na pewno jestem za tym, by pojawiło się takich więcej w najbliższym czasie (może sama się zmotywuję i raz jeszcze coś spróbuję stworzyć w Gimpie). Co do prac, gdybym miała wytypować faworytów, to muszę przyznać, iż urzekł mnie najbardziej delikatny i subtelny efekt nagłówka Prettysmilex oraz ognisty i wyrazisty nagłówek Euleunge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe prace dla mnie wygrał każdy ,ja nie mogłam bo Baya potrzebowała opieki ,a tamtego dnia ostatniego to byliśmy na RTG ,teraz wiemy z czym się mierzymy dlatego puki co nie dodałam notki.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna