W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 1 kwietnia 2018
(c)Lika Shune

Jak Wam mijają Święta? Mam nadzieję, że nie chorujecie i odpoczywacie dużo. Dzisiejszy przegląd jest dość obszerny a obejmuje tylko dwa blogi! Jesteście w stanie wyobrazić sobie co się będzie działo gdy w ciągu tygodnia posty doda większość ilość grafików? Przegląd pęknie w szwach :) 



oreuis: Bardzo podoba mi się kompozycja tego nagłówka. Wszystko skupione jest na dole pracy, a nie jak zwykle na środku/górze. Wygląda to ciekawie i oryginalnie. Jestem też ogromną fanką tego napisu - jest nieziemski :)

euleunge: Bardzo podoba mi się rozmieszczenie wszystkich elementów na tej pracy oraz urzekła mnie koloryzacja nadająca wiosennego charakteru <3

oreuis: Jestem zakochana w kolorystyce. Nadaje pracy odpowiedni charakter. Stocki użyte w tle idealnie ze sobą współgrają i tworzą spójną całość. Bardzo lubię efekt końcowy ^^

Prettysmilex: Pierwszy mój faworyt! Sama nie wiem co mi się podoba w tym nagłówku, ale wygląda po prostu bajkowo. W dodatku koloryzacja idealnie pasuje! 

Prettysmilex: Poza kolorami, urzekło mnie ułożenie stocków. Wszystkie idealnie ze sobą współgrają. Dodatkowo podoba mi się to, że wszystko znajduje się po lewej stronie. 

Prettysmilex: Koloryzacja na tym nagłówku jest świetna. Genialne połączenie zielonego z brązowym. Dodatkowo podoba mi się ramka po bokach!





Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję za nominacje, ale to Prettysmilex wygrywa bo jej prace są bezbłędne 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za dodanie mojej sygnaturki <3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna