W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 17 czerwca 2018
(c)Trve Sezam

Witajcie. Niestety los tak chciał, że na Katalogu znowu jestem sama. Trochę to rujnuje moje plany na przyszłość związane z prowadzonymi na blogu seriami. Mam jednak też dobrą wiadomość. Nie chciałam już kręcić i zmieniać rzeczy, które nie tak dawno miały swój rework, dlatego od dzisiaj, aby przeglądy wyglądały jak należy, będzie mi pomagać moja siostra - euleunge. Odpowiadać będzie za nominacje szablonów podczas przeglądów. Może uda mi się też zmusić ją do publikowania czegoś więcej. 



nagłówki
Wasze nominacje:
Follow the Dream: Nagłówek mimo, że nie ma za dużo w sobie stocków to wszystko ładnie ze sobą gra i ma swój klimat. Koloryzacja jeszcze dodaje uroku wszystkiemu. Moim zdaniem coraz mniej jest takich prac, dlatego ta zasługuje na uznanie. 

Aveline Gross: Ajajaj. Czy wasza reakcja, gdy zobaczyliście ten nagłówek, była podobna? Zawsze będę podziwiała osoby, które potrafią tworzyć takie cudeńka, bo sztuka minimalizmu wbrew pozorom jest niesamowicie trudna (mówię też z własnego doświadczenia). Te gwiazdki wypełniające tło imitujące nocne niebo oraz dobór kolorów ciekawie łączą się z cytatem.


Uwielbiam ten nagłówek. Jest bardzo mroczny i tajemniczy. Podoba mi się kompozycja. Wygląda ciekawie. Nie mogę oderwać wzroku od tego co się dzieje na pracy. Mimo wielu elementów nagłówek wygląda spójnie. Kolorystyka i napis jak najbardziej na plus.

(c)oreuis
Od teraz to ja (euleunge) będę zajmować się szablonami w przeglądzie i mam nadzieję, że podołam temu zadaniu! Szczerze powiedziawszy to nie napracowałam się, bo postanowiłam wyróżnić tylko dwa szablony, ale obiecuję, że w następnym przeglądzie będzie ich znacznie więcej.

szablony
Szablon jest schludny i skromny, jednak niewiele mu potrzeba, bo skutecznie przyciąga uwagę starannością wykonania. Błękit nadaje delikatności i jest przyjemny dla oka.
Zacznę od tego, że to jest najpiękniejszy szablon jaki kiedykolwiek mogłam podziwiać! Nagłówek jest bezbłędny i ma świetne kolory. Samo patrzenie na takie cudeńko sprawia, że moja chęć do tworzenia szablonów spada do zera :)

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. jejku, wszystkie prace są rewelacyjne, ale ostatni szablon skradł moje serce w całości i jestemn w nim maksymalnie zakochana <3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna