W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 3 lipca 2018
(c)Fragonia
Witajcie. W końcu po prawie dwóch miesiącach dowiedziałam się o wynikach matur. Kamień spadł mi z serca, bo nie ma bidy. Jak na trzy lata ciągłego  nieuczenia się jestem zadowolona z wyników. Oby to wystarczyło by dostać się na studia... Dzisiejszy przegląd dość obszerny. Jestem z Was dumna, bo na Waszych blogach pojawia się wiele pięknych prac. Czasem trudno wybrać faworytów.



nagłówki
Ariana: Perfekcyjne blendowanie, świetna kolorystyka i fajny pomysł na kompozycję - praca Hanchesterii jest piękna. Aż grzech byłoby jej nie wyróżnić!

Ariana: Erenae ma ogromny talent do tworzenia arcydzieł z minimalnej ilości elementów. Ta praca to przykład właśnie tej umiejętności graficzki. Uwielbiam tutaj połączenie błękitu i czerni, mroczny klimat i kompozycję.

Jestem zakochana w tej kompozycji. Pomimo małej ilości dodatków praca nie wygląda pusto. Bardzo podobają mi się te malutkie zdjęcia w kwadracikach. Dzięki temu nagłówek jest klimatyczny. Na uznanie zasługują też koloryzacja i oryginalny napis. 


(c)Hanchesteria

szablony

Follow the Dream: Szablon wnosi świeży nastrój. Wszystko jest przejrzyste i ładnie skomponowane. Myślę, że jego nazwa jest adekwatna do tego co przedstawia - Letnie Orzeźwienie. Dodatkowo układ kafelkowy dodaje wszystkiemu uroku. 


Bardzo podoba mi się ten szablon. Nagłówek w połączeniu z prostymi kodami daje ciekawy efekt. 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Przegląd z bardzo wysoko ustawioną poprzeczką! Moi nagłówkowi faworyci raczej są oczywiści, ale szablon Oreuis to także niezła sztuka! Bardzo podoba mi się górne menu - nigdy nie byłam przekonana do zaokrąglonych kart. Chyba zmienię zdanie. :)
    Dziękuję za nominowanie mojej pracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah przepraszam za błąd z mojej strony. Nie zauważyłam, że nie podlinkowałam prac, które dałam, a będąc na wakacjach nie mogłam zrobić ponownie. Obiecuję, że poprawię się w następnym przeglądzie!

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna