W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 9 kwietnia 2019
(c)Erenae

Już nie wiem jak mam Was prosić :/ Dzisiejszy przegląd do najbogatszych nie należy. Z pewnością gdybyście nominowali swoich faworytów, prac byłoby znacznie więcej, ale cóż. Wciąż wierzę, że w końcu się przebudzicie i ośmielicie. Nie myślcie sobie kategoriami ja nie muszę, bo ktoś inny na pewno to zrobi. Dlatego zachęcam podzieleniem się Waszym zdaniem odnośnie nominowanych przeze mnie prac do przeglądu. Dajcie znać czy wśród nich jest Wasz faworyt. 




Wybrałam nagłówek xvenom ze względu na ciekawą kompozycję. Bardzo podoba mi się pomysł na "zamknięcie" nagłówka w ramce. Kolejną rzeczą, która przykuła moją uwagę jest napis. Został zastosowany ciekawy efekt rozmycia. Reasumując: bardzo udana praca :)

Nic nie poradzę na to, że uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne. Intensywna zieleń i róż to powód, dla którego moje oczy się radują. Urzekły mnie jeszcze mniejsze zdjęcia w kółeczkach i z tyłu w taśmie filmowej/ramce? Fantastyczna praca! 

Mój faworyt z dzisiejszego przeglądu. Jestem zachwycona tą delikatnością. Bardzo ciężko zrobić jasny nagłówek, jednak Blondiee poradziła sobie bez problemu. 


Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



Prześlij komentarz

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna