W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 8 lipca 2019
(c) Blondiee

Hej, hej! Lipiec rozpoczął się nieciekawą pogodą, przez co nie mam pomysłu, co ze sobą zrobić. :/ Obecnie czekam na wstępne wyniki przyjęć na studia, muszę jeszcze załatwić papierologię i w końcu będę mieć całe to zamieszanie i związany z nim stres za sobą!  A później zamierzam podjąć jakąś pracę na resztę wakacji.
A jak tam Wasze plany? Coś ciekawego szykujecie na te wakacje? :D A może są wśród Was tegoroczni kandydaci na studia, tak jak ja? Jeśli tak, to dajcie znać, na co idziecie! :D
A dzisiaj prezentuję sygnatury opublikowane od 3 maja do 8 lipca. Zapraszam na paradę!




martyna11105


martyna11105 & prettysmilex


Blondiee


oreuis


Erenae


Sezam


renfri


Crazy Catherine


GoldBeatriceNow


xvenom


Andro


Raion



Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Sygnaturki renfri, erenae i oreuis skradły moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O MÓJ BOŻE
    tyle pięknych sygnaturek w jednym poście, co za wspaniały dzień. nawet nie potrafię wybrać, która podoba mi się najbardziej, bo wszystkie są sbdjdbxmpoek NO BRAK SŁÓW ❤️❤️

    co do wakacji to u mnie na razie jakoś tak średnio, nie ma pogody i cały czas chce mi się spać. w piątek jadę na wakacje z rodzinką, więc może być ciekawie i mam nadzieję, że będzie fajnie. trzymam kciuki, żebyś dostała się na wymarzone studia! ja po wakacjach idę do trzeciej klasy technikum, więc jeszcze długo nie będę musiała się tym martwić, choć w końcu mnie też to czeka.

    buziaki, leah

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle cudownych prac *__* aż nie wiem która zachwyca bardziej :D
    Moje wakacje pracowite bardzo!!!
    Ale też i my wróciliśmy w końcu do grafiki z Raionem

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sygnaturki jednak mam może dość nietypowe pytanie ,a mianowicie kiedy powinniśmy uznawać ikonę za ikonę ?
    Czy wtedy ,gdy jest ona stworzona przez czy tylko wykadrowane zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W teorii ikonka to kwadratowy, mały obrazek. Jeśli patrzeć przez pryzmat grafikosfery to ikonka to mała, kwadratowa (najczęściej 100x100) praca graficzna taka jak sygnaturki czy nagłówki.

      Usuń
  5. Prze-prze-przepiękne prace! Miło widzieć tyle sygnaturek w jednym poście, ale ja nie umiem się zdecydować na faworyta <3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna