W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 5 września 2019
(c) Erenae

Lato minęło w mgnieniu oka. Mam niedosyt, bo nie nacieszyłam się nim w pełni. Od połowy wakacji pracuję, a tuż po skończeniu pracy praktycznie od razu czekają mnie wyprowadzka, nowe miasto i studia. Jestem załamana... ale i podekscytowana. Zresztą chyba jak każdy przyszły student. :D
Jak już zauważyliście, zostały reaktywowane niektóre serie na Katalogu. Ja też zastanawiałam się, jak sama mogłabym pomóc w urozmaiceniu zawartości Katalogu i stąd moje pytanie do Was -  co powiecie na powrót serii Graficy na luzie? Integracja to jest to, czego teraz najbardziej potrzebujemy, czyż nie? Jest to okazja do wypowiedzenia się na różne tematy, dzielenia opinii, przy okazji również poznania bliżej innych grafików. Dajcie znać, co o tym sądzicie! ;)
Przypominam również o konkursie, w którym możecie wziąć udział i się wykazać nie tylko talentem, ale i kreatywnością. ;D
A tymczasem zapraszam na Paradę! Znajdziecie tu prace opublikowane od 5 sierpnia do 5 września.




martyna11105 & Follow the dream


martyna11105 & oreuis

Blondiee


Elmo


Follow The Dream


oreuis


Erenae

Erenae & oreuis

Netka


xvenom



Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ja też całe wakacje pracuję, ale w końcu odpocznę jak pójdę na studia :D Właśnie został opublikowany harmonogram zajęć na mojej uczelni i jestem nim zachwycona <3

    Jestem jak najbardziej za Grafikami na Luzie! Z chęcią podzieliłabym się swoim zdaniem na różne tematy :)

    Co do sygnaturek to wszystkie są śliczniusie ♥ Jak już mam kogoś wybrać to xvenom :)

    Pozdrawiam,
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie do końca wiem, co mnie czeka na każdym z przedmiotów, więc tak naprawdę w praniu okaże się, czy mi pasuje. xD
      Praca to naprawdę fajna sprawa, bo możesz rozporządzać własnym pieniądzem. Jednak trudno przy tym zrezygnować z innych przyjemności, jak choćby wyspanie się do godziny 10 xD

      Usuń
  2. Nie umiem zdecydować się na faworyta.
    A co do 2 sygnaturki od martyny11105 to jest to współpraca razem ze mną ;) Nie wiem czy jest podpisana, dlatego wolałam napisać.
    Gratulację dla wszystkich za świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, dzięki za zwrócenie na to uwagi, bo jakoś mi to umknęło. Już poprawiam ;)

      Usuń
  3. Powrót serii "Graficy na luzie" to bardzo dobry pomysł! Graficy dają się wtedy poznać z tej innej, ludzkiej strony, a przy okazji możemy się o nich dowiedzieć naprawdę ciekawych faktów :)

    A dziś moje serducho skradła Erenae <3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna