zamknij

Nagłówkowy przegląd graficzny

(c) Yassmine

Cześć! Obowiązek utworzenia tego przeglądu wzięłam na siebie. Wprost uwielbiam grzebać na blogach grafików i znajdować te piękne nagłówki, ale niestety nie przepadam za tworzeniem ramek. To taka jak gdyby syzyfowa praca, ale czego się nie robi dla Katalogu :) Tak swoją drogą, grzeje niemożliwie! W ciągu dnia prawie wcale nie wychodzę w domu - no, chyba że muszę coś pilnego załatwić. Jestem typem nocnego Marka, który uwielbia przesiadywać na balkonie po ciemku w temperaturze dwudziestu stopni.


Mrok, ciemność, tajemniczość, a zarazem delikatność
i kobiecość tego nagłówka podoba mi się najbardziej.

Kolory nieziemskie! Jestem pod wrażeniem, że
można skleić coś z niczego, aby powstało takie cudo!

Element animowany, magiczny. I choć nigdy nie
przepadałam za takim stylem nagłówków, zwracam honor.
Miki mnie nawróciła :)

Letnia kolorystyka oraz róże powodują, iż nagłówek jest dziewczęcy.
Idealny na bloga z opowiadaniami.

Dziewczyny lubią brąz - a jakże inaczej! Świetnie ułożone stocki
i ta piękność pośrodku - miód, malina!

Do fioletu i zieleni razem zawsze miałam słabość.
Podkreśleniem atutów pracy jest delikatna czcionka.

Nietuzinkowy, to z pewnością. Nagłówek z motywem galaxy -
pierwszy raz w swoim życiu takowy widzę. Pomysł godzien uwagi!

Po prostu podoba mi się. A co dokładniej? Myślę, że
ta szczypta minimalizmu.

Jaki piękny, delikatny nagłóweczek! Lubuję się w jasnych pracach,
a ta jest dobrym przykładem na to, że powód mam.
 
I znów mamy brązy. Tym razem nagłówek zainspirowany
ulubionym zespołem Moniki. Ja jestem na tak :)

Skromniutko, minimalistycznie, ale z klasą! Kolejna jasna praca
i kolejny powód do tego, by dzień stał się piękniejszy.

Pretty jak i Stray najlepiej szują się tworząc ciemną grafikę w
stonowanych kolorach i myślę, że to wychodzi im najlepiej!
 
W tym nagłówku urzekły mnie intensywne kolory i wysoki
kontrast. Już wyobrażam sobie szablonik z udziałem tej pracy...

Aż mnie zatkało, naprawdę! I choć kolory wydają się dość
"wyblakłe" czy wypłowiałe, nagłówek sam w sobie prezentuje
się jak trzeba!

Prosto, ale z gustem! Oj Tiny, ty wiesz jak rozkochać w
swoich pracach nie jedną osobę :)

Alex x postawiła tym razem na coś ciemniejszego
i przyznam, że to kolejny nagłówek, który na dłuuugo zapadnie
mi w pamięci.

Świetnie się bawiłam tworząc ten przegląd. Tak, jak wspominałam wcześciej: najbardziej pracochłonną częścią tworzenia przeglądu jest dodawanie napisów na miniaturki. Łatwo wtedy o pomyłkę, a więc pełna koncentracja i do roboty. Mam nadzieję, że przegląd, który to tym razem jest bardzo bogaty spodobał się wam oraz, że każdy znajdzie tutaj pracę w sam raz dla siebie. Do napisania

17 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje, za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie ;)
    Jak dla mnie najlepszą pracą jest praca Chedey. Strasznie podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!
      Ja również uważam, że praca Chedey jest warta uwagi :)

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :) Moje faworyty to prace Prettysmilex&StrayHeart, Caudire, Misao oraz Royalrockin. Świetny przegląd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, nie ma za co :)

      Usuń
  3. OMG czy tam jest mój nagłówek?
    Nie wiem co powiedzieć. Bardzo dziękuje za umieszczenie go! To dla mnie wielki zaszczyt ;)
    Moi faworyci to Chedey i Alex x

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Udany przegląd, widzę tutaj wiele pięknych prac. Na nagłówek Chedey nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chedey naprawdę się postarała!

      Usuń
  5. Ojejejj, tyle cudownych prac, hmm najbardziej mi się podoba praca royalrockin :33
    Dziękuję za umieszczenie mojej w przeglądzie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegląd naprawdę udany. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w nim. :)
    Moim faworytem jest wspólna praca StrayHeart oraz Prettysmilex, a także nagłówki moniki4451 oraz Chedey i Caudire.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy :)
    Swoją drogą, przegląd bardzo udany i bogaty i piękne prace.
    Moim faworytem jest praca StrayHeart&Prettysmilex.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy :) Wszystkie świetne,najbardziej podoba mi się nagłówek Chedey :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za umieszczenie mojej pracy, nie spodziewałam się tego, szczerze mówiąc :) Najbardziej podoba mi się praca Caudire :3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace Chedey, Prettysmilex&StrayHeart, Selly oraz Tiny Fox spodobały mi się najbardziej. Na nagłówku royalrockin czegoś mi brakuje, tak jakoś... I dziękuję za umieszczenie moich słoników, które mimo wszystko nie wyszły tak, jak chciałam. :/
    Gratuluję udanego przeglądu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, lubię nawracać ludzi. xD Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie. ;>
    Moje faworyty to prace Caudire, Prettysmilex&StrayHeart, Sasame Ka oraz Misao.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka :)
    Moimi faworytami są: Miki, Diaphanerose i Selly.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie <3
    Ja jestem wielka fanka pracy Chedey! Świetna *__*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń