W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 20 lipca 2014
(c) Yassmine

Cześć! Obowiązek utworzenia tego przeglądu wzięłam na siebie. Wprost uwielbiam grzebać na blogach grafików i znajdować te piękne nagłówki, ale niestety nie przepadam za tworzeniem ramek. To taka jak gdyby syzyfowa praca, ale czego się nie robi dla Katalogu :) Tak swoją drogą, grzeje niemożliwie! W ciągu dnia prawie wcale nie wychodzę w domu - no, chyba że muszę coś pilnego załatwić. Jestem typem nocnego Marka, który uwielbia przesiadywać na balkonie po ciemku w temperaturze dwudziestu stopni.


Mrok, ciemność, tajemniczość, a zarazem delikatność
i kobiecość tego nagłówka podoba mi się najbardziej.

Kolory nieziemskie! Jestem pod wrażeniem, że
można skleić coś z niczego, aby powstało takie cudo!

Element animowany, magiczny. I choć nigdy nie
przepadałam za takim stylem nagłówków, zwracam honor.
Miki mnie nawróciła :)

Letnia kolorystyka oraz róże powodują, iż nagłówek jest dziewczęcy.
Idealny na bloga z opowiadaniami.

Dziewczyny lubią brąz - a jakże inaczej! Świetnie ułożone stocki
i ta piękność pośrodku - miód, malina!

Do fioletu i zieleni razem zawsze miałam słabość.
Podkreśleniem atutów pracy jest delikatna czcionka.

Nietuzinkowy, to z pewnością. Nagłówek z motywem galaxy -
pierwszy raz w swoim życiu takowy widzę. Pomysł godzien uwagi!

Po prostu podoba mi się. A co dokładniej? Myślę, że
ta szczypta minimalizmu.

Jaki piękny, delikatny nagłóweczek! Lubuję się w jasnych pracach,
a ta jest dobrym przykładem na to, że powód mam.
 
I znów mamy brązy. Tym razem nagłówek zainspirowany
ulubionym zespołem Moniki. Ja jestem na tak :)

Skromniutko, minimalistycznie, ale z klasą! Kolejna jasna praca
i kolejny powód do tego, by dzień stał się piękniejszy.

Pretty jak i Stray najlepiej szują się tworząc ciemną grafikę w
stonowanych kolorach i myślę, że to wychodzi im najlepiej!
 
W tym nagłówku urzekły mnie intensywne kolory i wysoki
kontrast. Już wyobrażam sobie szablonik z udziałem tej pracy...

Aż mnie zatkało, naprawdę! I choć kolory wydają się dość
"wyblakłe" czy wypłowiałe, nagłówek sam w sobie prezentuje
się jak trzeba!

Prosto, ale z gustem! Oj Tiny, ty wiesz jak rozkochać w
swoich pracach nie jedną osobę :)

Alex x postawiła tym razem na coś ciemniejszego
i przyznam, że to kolejny nagłówek, który na dłuuugo zapadnie
mi w pamięci.

Świetnie się bawiłam tworząc ten przegląd. Tak, jak wspominałam wcześciej: najbardziej pracochłonną częścią tworzenia przeglądu jest dodawanie napisów na miniaturki. Łatwo wtedy o pomyłkę, a więc pełna koncentracja i do roboty. Mam nadzieję, że przegląd, który to tym razem jest bardzo bogaty spodobał się wam oraz, że każdy znajdzie tutaj pracę w sam raz dla siebie. Do napisania
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Bardzo dziękuje, za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie ;)
    Jak dla mnie najlepszą pracą jest praca Chedey. Strasznie podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!
      Ja również uważam, że praca Chedey jest warta uwagi :)

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :) Moje faworyty to prace Prettysmilex&StrayHeart, Caudire, Misao oraz Royalrockin. Świetny przegląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG czy tam jest mój nagłówek?
    Nie wiem co powiedzieć. Bardzo dziękuje za umieszczenie go! To dla mnie wielki zaszczyt ;)
    Moi faworyci to Chedey i Alex x

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany przegląd, widzę tutaj wiele pięknych prac. Na nagłówek Chedey nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chedey naprawdę się postarała!

      Usuń
  5. Ojejejj, tyle cudownych prac, hmm najbardziej mi się podoba praca royalrockin :33
    Dziękuję za umieszczenie mojej w przeglądzie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegląd naprawdę udany. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w nim. :)
    Moim faworytem jest wspólna praca StrayHeart oraz Prettysmilex, a także nagłówki moniki4451 oraz Chedey i Caudire.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy :)
    Swoją drogą, przegląd bardzo udany i bogaty i piękne prace.
    Moim faworytem jest praca StrayHeart&Prettysmilex.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy :) Wszystkie świetne,najbardziej podoba mi się nagłówek Chedey :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za umieszczenie mojej pracy, nie spodziewałam się tego, szczerze mówiąc :) Najbardziej podoba mi się praca Caudire :3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace Chedey, Prettysmilex&StrayHeart, Selly oraz Tiny Fox spodobały mi się najbardziej. Na nagłówku royalrockin czegoś mi brakuje, tak jakoś... I dziękuję za umieszczenie moich słoników, które mimo wszystko nie wyszły tak, jak chciałam. :/
    Gratuluję udanego przeglądu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, lubię nawracać ludzi. xD Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie. ;>
    Moje faworyty to prace Caudire, Prettysmilex&StrayHeart, Sasame Ka oraz Misao.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka :)
    Moimi faworytami są: Miki, Diaphanerose i Selly.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie <3
    Ja jestem wielka fanka pracy Chedey! Świetna *__*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna