W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 30 października 2014
(c) Ariana

Cześć! I pomyśleć, że za niecałe dwa miesiące Święta. Jak zwykle się rozmarzyłam, cała ja. W ostatnim poście z serii "fantastyczna trójka" gościłam u siebie Bleachową z bloga panda-graphics.blogspot.com. Jeżeli chcecie sobie przypomnieć jakie prace wytypowała graficzka, zapraszam w takim razie tutaj. Dzisiaj chciałabym serdecznie przywitać Dakotę (Blood bonds) , która to wytypuje po trzy szablony i trzy nagłówki, jej zdaniem, warte uwagi, a także podzieli się z nami swoimi konkluzjami na ich temat. Zapraszam do lektury!

Nagłówki


Chyba najbardziej w tym nagłówku spodobała mi się kolorystyka, która idealnie nawiązuje do Halloween; krew, wampiry i te sprawy. Wspaniały odcień czerwieni połączony z subtelnym granatem .

W tym nagłówku spodobał mi się zachowany klimat pracy. Jest to praca b&w, jednak ma w sobie niesamowity urok i przyciąga od razu wzrok. Widać tu kawał dobrej roboty Mrs. Punk i Invisible. Podoba mi się dobór stocków, jak i postaci.

Zdecydowanie mój faworyt! Uwielbiam eksperymenty, przepych i ogólnie jak na pracy dużo się dzieje. I tak jest w tym przypadku. Od nagłówka bije duża energia, co mi się bardzo podoba.

Szablony 


Ta zieleń w całym szablonie przebiła wszystko! Cały układ bloga, dodatki bardzo mi się spodobały. Ciekawy pomysł z umieszczeniem komentarzy z boku posta. Brawo!

Co prawda nie jestem fanką takich szablonów, ale muszę przyznać, ze widać tutaj kawał dobrej roboty. Anioł w nagłówku idealnie się prezentuje. Szablon jest niezwykle lekki, delikatny. Świetne miejsce na jakiś pamiętnik.

Wszystko w tym szablonie jest na swoim miejscu; nie ma żadnego zbędnego dodatku. Idealnie wpasowało się tutaj zdjęcie Holland jako swego rodzaju nagłówek.
 
Dzisiaj gościliśmy Dakotę, której z całego serduszka dziękuję za poświęcony czas. Zgadzacie się z opinią graficzki? Podzielacie jej zdanie? Wyraźcie to, co czujecie w komentarzach.

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję za wyróżnienie, ale komentarze nie są z boku! Miałam nadzieję, że nikt się nie pomyli, a tu jednak :D To jest podgląd wyglądu komentarzy - jeśli to mnie dyskwalifikuje w tym zestawieniu, to trudno, ale chciałam sprostować :D

    Masz rację - nagłówek Renfri jest cudny! (:

    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeej, ale dobry pomysł, muszę któregoś dnia obczaić takie komentarze :D

      Usuń
    2. Też się zastanawiałam nad tym i coś mi świtało, że to podgląd. Jak widać, słusznie. Jest to na tyle dobrze dobrane, że odróżnia się to co najmniej ciężko. Hm, może następnym razem warto postawić na jakąś rameczkę? A sama idea z komciami na paseczku to ciekawa rzecz (i jeszcze te rozjaśnienie...). Ronnie, trzymam za słowo i czekam na efekt końcowy ;p

      Usuń
  2. Ach.... Śliczności. Świetny wybór. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Kociaka! Dakota wybrała naprawdę ciekawe prace.

      Usuń
  3. Proszę o umieszczenie ogłoszenia:

    3 Listopada land-of-grafic obchodzi 2 urodziny! Zapraszamy do nas na posty tematyczne i oczywiście imprezy graficzne! Świętujcie z nami, aż do 15 listopada!

    I sygnaturki. Ta na początku: http://1.bp.blogspot.com/-HzuQ9dpfTvA/VD6PVnPaGrI/AAAAAAAADoQ/nv2OfaNqoZo/s1600/N5XR.png

    A ta na końcu:
    http://4.bp.blogspot.com/-KlhYnqkY2J4/VD6PBTB6MwI/AAAAAAAADoE/NZg8jwKfQr0/s1600/N2ai.png

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się tym zajmę (podkradnę Monice robótkę, no ale...) ;p

      Usuń
  4. To i ja się wypowiem. W końcu kotom przysługuje prawo głosu, nie? No i muszę jeszcze nadrobić tak długi okres mojej nieobecności. O czym to ja... Aha, dobra. Już wiem. Ciekawe szablony i nagłówki wytypowała Dakota. Wszystkie prace mi się podobają, ale najbardziej to chyba jedno z ostatnich dzieł Ins. Jak się dowiedziałam, że odchodzi... eh, moja ulubiona graficzka ;x To głównie od niej brałam sygnatury, bo były takie kolorowe, pełne przepychu, wesołe... Smutać będę :( Trzeba jednak żyć dalej. Bez mocnych prochów się nie obejdzie... Żartuję. Dążąc do puenty, dokonałaś dobrych wyborów, Dakoto!

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna