W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 30 stycznia 2016
(c) Shandie

Hejka. :3 Do kogo ferie zapukały do drzwi, a od kogo odeszły? U mnie przeleciały w mgnieniu oka i nie mogę uwierzyć, że szkoła już za pasem. Cieszę się bardzo, że pomimo pustego poprzedniego tygodnia, to ten przyniósł naprawdę obfite plony w szablony. ;3 Co to jeszcze gadać... cóż zapraszam do przeglądania. ;D
~MrsLogan

Szablony


 http://i.imgur.com/F7iK1C2.png
Ahh ten black & red to moje ulubione zestawienie koloryzacyjne. ;3 Są to kolory bardzo przyciągające wzrokiem, a zastosowanie tych barw do szablonu wyszło idealnie. Nawet tytuł bloga taki ładnie prosto-ozdobny. :3

 
Lubię bardzo szablony potterowskie, ale ten szablon moim zdaniem powinien znaleźć się w przeglądzie.Gratuluję Nath, tła jak i dobrania kolorystyki. Brąz nie wygląda na nudny, a pomarańcz nie jest brzydki.:D

http://funkyimg.com/i/26UYy.png
Ciemno, ale gwiaździście i bajecznie. :3 ładne kolorki jak i gif jako nagłówek. Hm... ciekawe, gdzieś ten gifek widziałam, ale nie mogę sobie przypomnieć. Chyba z jakiejś gry... holibka nie pamietam. XD

https://dl.dropboxusercontent.com/s/8cg6wosv72q21wr/Wolny%20-01-.html
Jak tutaj modnie. :3 Minimalizm potrafi mnie bardzo często zauroczyć. Nic dodać nic ująć. :D Śliczne barwy, układ prosty... czegoż więcej trzeba?

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgGOB3xmrqRH5-OuOWsFkyNPQCPsgWMlEz1m4laTIzZAne90RDfCfycNer0UL7i5qHS9Hq0OHSwol4UJuRt5bjrDH-VlJ2icHGVY_UCwIb8EacnugG8d-f1sEJFSIIHjapMIpPJDWfRzIlO/s1600/PODGLAD.png
Eh to Star Wars. Wciąż jeszcze na modzie. Takiego typu science-fiction nigdy mnie nie ciekawiło, natomiast szablon Kociaka tak. ;3 Cieszę, się, że znów mogę oglądać jej prace, zwłaszcza tą gdyż jest bardzo ładna i niezwykła. ;D

 http://pre01.deviantart.net/e6dc/th/pre/f/2016/029/8/a/blogger_template__1291___by_mrs__black_by_ruda9-d9pqzo0.png
To już ostatni szablon w tym przeglądzie. :D Ten szablon przykuł moją uwagę na bardzo delikatne gradienty (chyba, że to nie gradient tylko kolor i jestem ślepa XD), które są bardzo śliczne. :D Ten szablon jest cudowny. ;D


Nagłówki

(c)Oreuis

Witam! Dawno mnie tu nie było, minęły aż dwa tygodnie. Mimo wszystko zajęłam się swoimi sprawami, oraz graficzeniem na pandzie :) Za jakieś dwa tygodnie wreszcie zaczynają mi się ferie, naprawdę nie mogę się ich doczekać. Mam nadzieję, że nie będzie śniegu, którego już u mnie nie ma od kilku dni. Na dworze robi się coraz cieplej, aż miło wyjść z domu i nie połamać się przy tym ;D Pochwalę się wam, że jutro jadę na mecz siatkówki *-* Uwielbiam je, w moim życiu brakuje jeszcze biletu na mecz Barcelony ;') A teraz dosyć gadania, przechodzę do przeglądu. 
~Fantazja


Uwielbiam tą pracę Vanes, jest naprawdę piękna i nie mogło jej zabraknąć w dzisiejszym przeglądzie. Najbardziej co mi się podoba to ciekawa postać, napis i kolorystyka, która mnie ujęła :)

Bardzo spodobała mi się ta praca, ma ona w sobie coś... coś takiego magicznego :) To tło z tyłu jest naprawdę piękne. Ally może być zadowolona ze swojej pracy. 
Piękne kolory, praca wydaję się trochę jakby za mgłą. Mimo wszystko nadaję to pracy charakteru i odpowiedniego klimatu. 

Pana na pracy zna chyba każdy, w serialu Teen Wolf można go lubić, albo nie... Ale ta praca jest tak zachwycająca, że nie mogłam jej ominąć. Cudowne połączenie jasnego koloru z ciemnym :)

Przypominamy o głosowaniu w konkursie zimowym! Głosy można nie tylko oddawać do jutra włącznie, ale również poprawiać. Wiążę się to z faktem, że ilość prac została zaktualizowana. Zachęcamy do ponownego ich przejrzenia. 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. W tym tygodniu zdecydowanie powalił mnie Zielony Kociak. Genialna templatka! ^^ Poza tym nagłówek Vanes jest świetny. :) Nie tylko napisy są tutaj pomysłowe, ogólnie koncepcja z kroplą jest meeega.
    Bardzo mi miło, że współpraca ze mną też się tu pojawiła, a zdecydowanie to zasługa Scar. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon Ariany to mistrzostwo! Jest bezbłędny! <3
    No i, oczywiście, szablon Luny - nim też nie mogę przestać się zachwycać. c:
    Dziękuję za wyróżnienie mojego nagłówka!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za umieszczenie w przeglądzie moich dwóch prac! :D
    Moi faworycie: nagłówek Vanes i szablon Ariany - zdecydowanie na tak! ^^
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca Ally jest przepiękna- tyle na temat *-* xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o nagłowek xD Oczywiście szablon też super :D

      Usuń
  5. Fenomenalny przegląd <3 Szablon Ariany i Luny to moje niezaprzeczalne faworyty. Prawdziwy CSSowy majstersztyk ♥ Jeśli chodzi o nagłówki to Vanes i Ally najbardziej podbiły moje serducho. Już się nie mogę doczekac następnego przeglądu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przegląd :) Nie umiem wybrać swoich faworytów - uważam, że każda praca zasługuje na ten tytuł :D

    PS. prosiłabym o przeniesienie mojego bloga z zawieszonych, do prywatnych - odwieszony został już 5 grudnia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to najgorszy szablon z mojej notki, ale bardzo się cieszę, że jednak komuś przypadł do gustu. Jeśli natomiast chodzi o moich faworytów to nagłówek Vanes jest bezkonkurencyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przegląd :3
    Moimi faworytami są: szablon Kociaka, Ariany i nagłówek Vanes ♥
    Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy! (tak, to gradienty :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie moim faworytem wśród szablonów jest to niebieskie cudo Luny! A nagłówek Alessy jest niesamowity! <3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna