Prywatne
711 || Avatary pbf Bleeding Through Blondiee Graphics Butterflies Island Coequal Colorful Squares Dark Graphic Diaphanerose Galeria by Dusia Głęboki Off Graficzna przystań Grafika Centaura Graphical thoughts Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Valley Graphics Temptation Król trefl Heartbeat Graphic Ingu's Graphics Irresistible Kotuch Lost Souls Graphics madziula-graphic Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul World Magic Graphics Wolfie GEE Zatsune Graphics
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów Zaczarowane szablony
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Blood Bonds Bravery graphics Classical Graphics Coneq Dark Dream Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Fantazja Graphics Farfallen Follow the Flame Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Kropla Sztuki Królestwo Szablonów Krytyczna biel Larwiasta Tapeciarnia Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn WildRose Wonder Templates Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zatracone Dusze

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Idziemy za ciosem

Rok szkolny w pełni, a na Katalogu zaszły naprawdę
ogromne zmiany! Metamorfozę przeszły m.in. przeglądy tygodnia (więcej informacji w rubryczce obok
>>>), jak i informator dzienny. Od teraz wszelkie newsy będziemy relacjonować na bieżąco na naszym facebookowym profilu!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do wtorku macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów! Serdecznie zachęcamy do licznego udziału. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Głowa pełna pomysłów

Jeśli
masz uwagi co do naszej działalności, stylu pisania postów, szablonu lub po prostu chcesz zaproponować jakąś zmianę, nowy cykl wpisów, pisz do nas na katalog.grafikow@o2.pl. Pamiętaj, Katalog istnieje dla Ciebie - to Ty jesteś jego częścią!

Informator dzienny

Autor: Weronika

(C) Azulmez

Miesiąc ten upłynął pod znakiem wielu zmian. Kilku grafików przeszło metamorfozę nie do poznania, a niektórzy pozawieszali swe blogi, aby rozpocząć w nowym miejscu, z nowymi siłami, w innym otoczeniu. Napomknę również o odrodzeniu pewnej znanej strony, która po pięciu miesiącach braku aktywności powraca na salony. Zachęcam was do lektury najnowszego wydania informatora!

Wiosenne metamorfozy


(C) Shandie

MrsLogan przeszła ostatnio sporą metamorfozę. Dziewczyna odeszła z załogi Łowców Snów. Logan poświeci się teraz swojemu prywatnemu blogowi graficznemu (everlasting-wishess.blogspot.com) oraz opowiadaniu, które w wolnych chwilach pisze. Cieszy mnie fakt, że to nie koniec jej przygody z tworzeniem.
Łowcy Snów: Hejka. Tak jak wskazuje tytuł, jest to pożegnanie. Odchodzę z Łowców aby całkowicie poświęcić się mojemu blogowi graficznemu, na którego nie miałam czasu. Będę także pisała na moim blogu z opowiadaniami także tam też możecie mnie znaleźć. Do zobaczenia. ;D
Mrs.Punk również wprowadziła do swojego życia zmiany. Z powodu braku pomocy, graficzka postanowiła usunąć GalleryGold. Jak się okazało, dziewczyna pragnie oddać się w pełni swojemu najnowszemu tworowi. Destrukcyjny.blogspot.com to nowe dziecko Mrs.Punk, na które graficzka serdecznie zaprasza.
GalleryGold: To koniec GalleryGold. Nie chce mi się tu być ze względu na wiele spraw. Przeszłość bloga i jego zaniedbanie, wspomnienia i osoby, które przewinęły się przez moje palce. Bez Mrs.Grey GalleryGold to już nie ta sama machina. Wszystko się kończy. Naprawdę chciałam po przerwie wrócić do tego miejsca, ale nie czuję się tu dobrze. Nie odchodzę jednak tak na dobre, bo znajdziecie mnie na nowym blogu, gdzie serdecznie zapraszam! A ten blog? Ten blog zostanie usunięty, bo naprawdę nie ma dla niego miejsca w Internecie.

Hold on


(C) Erenae

Na blogu Scar (scargraf.blogspot.com) możemy znaleźć informację o tym, że graficzka zawiesza swoją pociechę na czas nieokreślony. Powodem takiej decyzji jest fakt, że sprzęt dziewczyny padł, a co za tym idzie, nie ma ona warunków, aby dodawać nowe posty na swoją stronę. Miejmy nadzieję, że Scar wróci do nas wkrótce!
Czesc, kochani! Nie, dzisiaj nie przychodze do was z grafika, niestety. Nie chcialam zostawiac was bez zadnego slowa. Jak widzicie, pisze bez polskich znakow. A to dlatego, ze nie mam swojego laptopa, a na sprzecie taty nie ma polskich znakow xD Moj komputer padl pare dni temu i siedzi w naprawie. Nie wiem kiedy bedzie dobry i kiedy bede mogla wrocic. Troche sie tym zdenerowalam, bo mialam juz wszystko gotowe do nowego posta, ale kiedy laptop sie zepsul, wszystko przepadlo... Tak wiec... Nie wiem kiedy wroce i kiedy bede mogla znow cokolwiek stworzyc. Zawieszam bloga na czas blizej nieokreslony. Trzymajcie sie! <3

Parę słów wyjaśnienia


(C) Forain


Renfri słynie z tego, że pojawia się, znika, a potem znów ją witamy, by następnie pożegnać. Nazywam to typem niezdecydowanego, pozytywnie zakręconego grafika :) Cóż tym razem wymyślił Reniferek? Ano, dziewczyna postanowiła nieco zmienić swoje przyzwyczajenia. Odtąd Lunedolly nie będzie regularnie prowadzone, gdyż prace na nim będą się pojawiać co jakiś czas. Na całe szczęście graficzka nie żegna się ze swoją pasją, co jest pozytywną kwintesencją całej sprawy.
Cześć, ludzie. Sporo mnie tu nie było, co? Piszę do was dzisiaj nie dlatego, że reaktywuję bloga, ale także nie dlatego, że mam zamiar go usuwać. Powód jest inny - należą się wam przecież wytłumaczenia, co? Największym problemem bloga prywatnego jest to, że prowadzisz go sam lub sama - tak więc jeśli ty nagle znikniesz, blog umrze, bo nikt nie będzie mógł publikować. Kolejnym problemem jest to, że trochę bez sensu jest dodawać po jednym nagłówku na post: przyznajcie się, wchodzicie na prywaciaki głównie z nadzieją zobaczenia może nie pierdyliarda prac, ale chociażby pokaźną ilością. Myślę, że po prostu minął mój termin ważności. Kiedyś robienie prac jedna po drugiej nie sprawiało mi żadnych problemów, jednak z czasem zaczęłam patrzeć na to bardziej krytycznie. Może po prostu znalazłam swój 'styl' którego poszukiwałam przez te wszystkie miesiące publikowania tutaj postów. Teraz większość moich prac ląduje w koszu jeszcze zanim odwale połowę roboty. Lunedolly na pewno tu zostanie - nie mam zamiaru usuwać tych dwóch lat pracy i energii. To dla mnie coś znacznie ważniejszego, niż blog. Od czasu do czasu będę tu dodawać jakieś aktualizacje prac, jednak będzie miało to raczej formę galerii prywatnej niż bloga. Gdy zbiorę odpowiednią ilość grafiki, pojawi się tu ona. (...) A jeśli ktoś doczytał to do końca, niech doda w komentarzu 'gąsienica'. Dziękuję za wszystko i ściskam was mocno, Renifer.

Odrodzenie Imagination of Scath?


(C) Lotus

Ostatni post na Imagination of Scath pojawił się w sylwestrową noc. Minęło pięć miesięcy, a Yenn powróciła. Czy na zawsze? Jak mówi, miała kilka problemów, które na szczęście zostały już rozwiązane. Teraz dziewczyna pragnie skupić się jedynie na blogu. Nowy post prawdopodobnie ukaże się po sesji. Trzymam za słowo!
O matko jak mnie tutaj trochę nie było. Chciałam zacząć od nowa, ale wyszło jak zwykle... Ale od początku. Najpierw problemy prywatno-uczuciowe, które skończyły się niezłym załamaniem i skupieniem tylko na studiach, co wyszło całkiem nieźle (zdałam cały pierwszy semestr na czysto, hura!), potem na trochę miałam pracę, z której musiałam się zwolnić (ech, nie pozdrawiam cię kierowniku) i dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby napisać iż żyję oraz, że próbuje cokolwiek zrobić. Serio, cokolwiek. Ale wena uciekła ode mnie z krzykiem, zdrowie nie dopisuje po raz n-ty i ogólnie sodoma i gomora na studiach. LECZ mam ambicje tutaj coś zrobić, wstawić i ogólnie rozwijać się graficznie. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić, no nie? Postaram się jednak wywiązać. Oczywiście może być ciężko bo zaczyna się powoli sesja. Kto jest studentem ten wie, o co mi chodzi z tym okresem płaczu, krzyków i ogólnej depresji. Tak czy siak. Żyję i mam nadzieje od czasu do czasu tutaj coś wstawić. Może po zdaniu tego roku będzie łatwiej, ha, na pewno będzie. A więc... Do usłyszenia kochani!

Trudna decyzja


(C) Hanchesteria

9 maja dotarła do nas informacja o tym, że Vanes wróciła na Pandę. Ale czy na pewno? Graficzka zastanawiała się bowiem nad odejściem z ekipy. Na całe szczęście, zbyt wielkie przywiązanie do bloga nie pozwoliło jej podjąć tak drastycznej decyzji. Możemy więc odetchnąć z ulgą i spać spokojnie z myślą, że prace dziewczyny na PG pojawią się jeszcze nieraz :)
Nie było mnie tu od 14 stycznia. Cztery długie miesiące. Wiele by można opowiadać co się u mnie działo - dużo zmian, dużo decyzji, dużo pracy, mało wolnego czasu. W tej chwili jeszcze do wszystkiego dochodzi wizja bardzo bliskiej sesji, ale notka się pojawiła dzięki Kociakowi, która nalegała, że w końcu wypadałoby, żebym coś dodała. Zastanawiałam się nad odejściem z Pandy. Nie mam czasu na szablonowanie i już nie sprawia mi to takiej frajdy jak kiedyś. Ale Panda to ponad dwa lata mojego życia i nie potrafię tak po prostu z tego zrezygnować. Biorąc pod uwagę to, że niektóre osoby jeszcze dłużej nic nie publikowały, postanowiłam, że zostanę bardziej jako dobry duch i jeśli czas oraz wena pozwolą, będę coś dodawała. Enjoy!

Która informacja zaciekawiła was najbardziej?

12 komentarzy:

  1. Weronika namieszałaś. XD Odeszłam z Łowców to prawda, ale MrsPunk prowadziła GalleryGold i prowadzi destrukcyjnego. Ja prowadzę innego (Everlasting Wishes).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy dwiema innymi osobami, ale nicki mamy podobne. ;3

      Usuń
    2. Namieszałam, więc wprowadzę poprawkę :) Przepraszam najmocniej!

      Usuń
    3. Nic się nie stało. ;3 Błędy każdemu się zdarzają ;)

      Usuń
  2. Rockmenowa informuje iż niedługo znów rozbłyśnie gdyż tworzy od nowa szablon główny .

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam nadzieję, że zdążę przed tym informatorem c:
    Chciałabym prosić o usunięcie bloga Scargraf z zawieszonych i przeniesienie go do prywatnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak... :) Ale już w następnym wydaniu napomknę o Twoim powrocie :P

      PS. Zrobione!

      Usuń
  4. Proszę o dodanie ogłoszenia :)
    Link: graphics-temptation.blogspot.com
    Button: s5.ifotos.pl/img/ButtonPol_sarqanr.png
    Treść:
    Blog Graphics Temptation już niedługo będzie obchodzić swoje pół-urodziny, więc z tej okazji autorka bloga chciałaby zaprosić Was na imprezę graficzną, która odbędzie się 20 maja o godzinie 19.00. Niech tego wieczoru każdy ulegnie pokusie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam pod poprzednim postem, ale chyba nie zauważyłyście xd.

    Proszę o dodanie ogłoszenia ;)
    Link: szablono-sfera.blogspot.com
    Button: http://funkyimg.com/i/2bDeN.png
    Treść: "7 tygodni. 28 notek.
    7 tematów. 4 dziewczyny.
    1 blog.
    Start: 20.05.2016r
    Miejsce: Szablono-sfera (link)
    Zapraszamy!"

    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodane! :)

      I przepraszam za kłopot.

      Usuń