zamknij

Przegląd tygodnia

#Signature91 - Side to side by xXForainXx 
(c) Forain & Alessa Belikov

Kolejny tydzień minął. Aktualnie cieszę się jednym z nielicznych pozostałych wolnych weekendów w tym... roku właściwie. :P Z drugiej strony nie narzekam na zapełniony grafik - przynajmniej nie mam żadnych szans na nudę. Lubię być zajęta, bo mam wtedy szansę wykazać się umiejętnościami organizacji czasu. Takie tam moje odchyły. :D Ok, to zostawiam Was z przeglądem. :)

Zasady:

  1. Przegląd obejmuje okres od 25 września do 1 października
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które muszą pochodzić w blogów należących do spisu. 
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a>
(c) Little Alpha

W tygodniu powstanie poniżej przegląd z prac przez Was zgłoszonych oraz typów redakcji. Poprzednią odsłonę możecie zobaczyć tutaj. :) Wpadnijcie tam też, jeśli jeszcze nie wiecie, jak to wszystko działa. ;) Na składanie propozycji w komentarzach macie czas do wtorkowego popołudnia.

Szablony 

 
Ten szablon zdecydowanie wymiata! Nagłówek jest niesamowity, a CSS dopieszczony do najmniejszego szczególiku. - Alessa Belikov

Nagłówki

 
Zakochałam się w tych kolorach. Mogłabym patrzeć na tę (współ)pracę bez końca. Podoba mi się również rozmieszczenie tekstu i różne poziomy widoczności postaci, które się ładnie uzupełniają. - monika4451 

 
Bardzo ładna i uporządkowana kompozycja, mocny kontrast dość fajnie pasuje. I rzecz jasna nasycenie niebieskiego robi wrażenie. - monika4451

 
Powrót Dreidre ucieszył wielu z nas. Graficzka powróciła na bloga w wielkim stylu, prezentując wiele świetnych prac, w tym ten nagłówek, który podbił moje serce przede wszystkim kolorystyką ♥ - Alessa Belikov

 
Uwielbiam takie urocze i proste nagłówki, w znaczeniu oczywiście - nieprzesadzone nagłówki. Bardzo spodobała mi się ta koronka w pracy. Jest niesamowita i nadaje takiej delikatności całości :) - Forain

 
Czy przy użyciu niewielu zasobów można stworzyć majstersztyk? Ten nagłówek udowadnia, że można! Nie jest wypchany stockami, jednak mnie zachwycił. - Alessa Belikov

 
Kocham pracę Scar, ale tym razem przeszła samą siebie! Wystarzy spojrzeć na tą kolorystykę i boski napis ♥ Jestem po prostu zachwycona, żeby nie powiedzieć, że wręcz zakochana w tej pracy. - Forain

8 komentarzy:

  1. Sygnaturka na początku posta to współpraca moja z Forain :>
    A jutro wrócę z moimi typami! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, poprawiłam i wyczekuję Twoich propozycji. :)

      Usuń
  2. Scar - scargraf
    Kocham pracę Scar, ale tym razem przeszła samą siebie! Wystarzy spojrzeć na tą kolorystykę i boski napis ♥ Jestem po prostu zachwycona, żeby nie powiedzieć, że wręcz zakochana w tej pracy.

    Prettysmilex - Prettysmilex

    Uwielbiam takie urocze i proste nagłówki, w znaczeniu oczywiście - nieprzesadzone nagłówki. Bardzo spodobała mi się ta koronka w pracy. Jest niesamowita i nadaje takiej delikatności całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Scar - Scargraf
    Ten szablon zdecydowanie wymiata! Nagłówek jest niesamowity, a CSS dopieszczony do najmniejszego szczególiku.

    Scar - Scargraf
    Czy przy użyciu niewielu zasobów można stworzyć majstersztyk? Ten nagłówek udowadnia, że można! Nie jest wypchany stockami, jednak mnie zachwycił.

    Dreidre - Engraving Greys
    Powrót Dreidre ucieszył wielu z nas. Graficzka powróciła na bloga w wielkim stylu, prezentując wiele świetnych prac, w tym ten nagłówek, który podbił moje serce przede wszystkim kolorystyką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Dwie moje prace w jednym komentarzu? Co za zaszczyt! :D dziękuję ❤

      Usuń
  4. Przyznam się miałam dużą zawiechę ,bo chyba było mnie nie widać na blogu .Spokojnie nie zawieszam konta ale wszystko odpisze na blogu dziś

    OdpowiedzUsuń