Prywatne
711 || Avatary pbf Bleeding Through Blondiee Graphics Butterflies Island Coequal Colorful Squares Dark Graphic Diaphanerose Galeria by Dusia Głęboki Off Graficzna przystań Grafika Centaura Graphical thoughts Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Valley Graphics Temptation Król trefl Heartbeat Graphic Ingu's Graphics Irresistible Kotuch Lost Souls Graphics madziula-graphic Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul World Magic Graphics Wolfie GEE Zatsune Graphics
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów Zaczarowane szablony
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Blood Bonds Bravery graphics Classical Graphics Coneq Dark Dream Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Fantazja Graphics Farfallen Follow the Flame Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Kropla Sztuki Królestwo Szablonów Krytyczna biel Larwiasta Tapeciarnia Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn WildRose Wonder Templates Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zatracone Dusze

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Idziemy za ciosem

Rok szkolny w pełni, a na Katalogu zaszły naprawdę
ogromne zmiany! Metamorfozę przeszły m.in. przeglądy tygodnia (więcej informacji w rubryczce obok
>>>), jak i informator dzienny. Od teraz wszelkie newsy będziemy relacjonować na bieżąco na naszym facebookowym profilu!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do wtorku macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów! Serdecznie zachęcamy do licznego udziału. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Głowa pełna pomysłów

Jeśli
masz uwagi co do naszej działalności, stylu pisania postów, szablonu lub po prostu chcesz zaproponować jakąś zmianę, nowy cykl wpisów, pisz do nas na katalog.grafikow@o2.pl. Pamiętaj, Katalog istnieje dla Ciebie - to Ty jesteś jego częścią!

Graficy na luzie

Autor: Weronika

(C) Scar & Martyna11105

Ostatnich "Grafików..." publikowała jeszcze Aleksandra, ale tak to się w życiu potoczyło, że znów zostałam sama. Odkąd zaczęła się jesień (tj. gdzieś od połowy września) popadłam w dziwny stan; po przyjściu ze szkoły śpię do wieczora, jestem nadzwyczaj marudna (ogółem, sporo narzekam, ale ostatnim czasem wyjątkowo intensywnie), nie mam humoru ani chęci na nic. Dzień mija za dniem. Wstaję rano, wychodzę na przystanek, mam wrażenie, że mija godzina i jestem z powrotem. To, co niegdyś cieszyło - nudzi. Czy jest jakiś uniwersalny przepis na to, by odzyskać radość życia?

I tutaj kieruję pytanie do was. Jak walczyć z jesienną (a może zimową? Po ilości spadającego puchu mam wrażenie, że jest już połowa grudnia...) chandrą? Co zrobić, by cieszyć się małymi rzeczami i przetrwać trudny czas? 'A najprościej mówiąc:

Jak oswoić tę porę roku?

4 komentarze:

  1. Myślę, że powiedzenie "myśl pozytywnie" nic nie da xD Ba, ja to wiem! Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie głównie dlatego, że sama nie potrafię tego zwalczyć. Kiedy już jest dobrze, zawsze zdarzy się coś, co zepsuje mi humor na całe dnie.
    Myślę, że najlepiej będzie to przetrwać po prostu łapiąc za jakąś dobrą książkę czy film i z kakałkiem przeleżeć to w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic, spróbuję się zastosować do Twoich rad :) Ciężko mi jednak pogodzić leżenie z czytaniem, a co dopiero ze szkolnymi obowiązkami. Postaram się przeboleć ten trudny okres z myślą, że za niedługo Święta, nowy rok, nowe wyzwania. To mnie podnosi na duchu :P

      Usuń
  2. Ja ostatnio próbuje tak ,wyluzować choć cały świat pewnie by miał mi to za złe przy czym oglądam dobry film /serial .Popijam wszystko pepsi lub tiger (wiem tygrrysek niezdrowy) no i tworzę.Nie ma idealnych rad samemu trzeba do nich dojść mi obecnie dużo pomogło oddanie filmów z JDM(Jeffrey Dean Morgan ) zwłaszcza w obecnej roli Negan (polecam dla ludzi o mocnych nerwach) w serialu żywe trupy czy pana Tom Ellisa jako Lucifera . Kiedy oglądam dobry film czy serial poprawia się mi nastrój odrazu .Polecam ale nie zmuszam by obejrzeć tych panów bo każdy ma swego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że to jest tak, jak mówi Rockmenowa. Każdy w końcu znajdzie swój własny sposób. :D
    Osobiście nie przeżywam takich stanów. Mało zewnętrznych czynników potrafi wpłynąć na mój organizm czy sam humor. Fakt, dostrzegam to, że jest ponuro, że pada, że jest chłodno, ale jakoś do niczego mnie to nie zniechęca! Zawsze znajdę sobie zajęcie; skoro pada i nikomu nie chce się wyjść, automatycznie mogę wskoczyć w swoją ulubioną, starą koszulę flanelową i oddać się temu, na co nie miałam czasu. Na biurku stoi mój ukochany, mieszczący pół litra herbaty kubeczek (polecam zakup, to zawsze +10 do szczęścia!), obok jakaś książka, na którą nie miałam czasu. W tle ulubiona muzyka lub nieznana playlista, z której mam okazję wygrzebać coś nowego do własnej kolekcji. Serial, bądź dwa, a może dziesięć. Filmy, które miałam obejrzeć, ale i to mi umknęło.
    Wydaje mi się, że złotym środkiem są chęci. Trzeba chcieć znaleźć sobie jakieś zajęcie. Trzeba chcieć dostrzegać w tych ponurych widokach czegoś ciekawego, intrygującego a może nawet inspirującego. Trzeba chcieć nie myśleć o tych nieprzyjemnych rzeczach. Przecież nikt nie zna nas lepiej niż my sami siebie, więc tylko my możemy sobie pomóc. :3

    Pozdrawiam cieplutko, życzę wielu uśmiechów i mam nadzieję, że odnajdziesz swój własny, złoty środek! <3

    OdpowiedzUsuń