zamknij

Przegląd tygodnia

 
(c) Elmo

Hejka. Widzimy się nieoczekiwanie w niedzielę, gdyż wczoraj straciłam rachubę czasu. Za bardzo się ucieszyłam, że mam wolne. Wybaczcie mi to. :) Pozwoliłam sobie sygnaturkowo dzisiaj rozpromienić humory, więc otwieram posta nieco jeszcze wakacyjnymi klimatami. No bo czemu nie? :D Zapraszam do składania propozycji najlepszych prac minionego tygodnia! 


Zasady: 

  1. Przegląd obejmuje okres od 6 do 12 listopada
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które pochodzą z blogów należących do spisu. 
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a> 
 
(c) Alessa Belikov & Erenae

W sumie w tym tygodniu wszystko opóźniło mi się o jeden dzień, ale zakładam, że teraz będzie lepiej i  najpóźniej w czwartek powstanie poniżej przegląd ze wszystkich zgłoszonych przez Was prac oraz typów redakcji. Poprzednią odsłonę możecie zobaczyć tutaj. :) Wpadnijcie tam też, jeśli jeszcze nie wiecie, jak to wszystko działa. ;) Na składanie propozycji w komentarzach macie czas do wtorkowego popołudnia.

Szablon


Stephi: "Ten szablon rozkochał mnie w sobie. Piękne kolorki, cudny nagłówek, mistrzowski CSS i trafnie dobrane tło. Według mnie całość ma taki trochę tajemniczy charakter."

Nagłówki


Stephi: "Według mnie dziewczyny spisały się na medal <3. Nagłówek zachwyca swoją delikatną kolorystką i kompozycją. Bardzo przyjemnie patrzy mi się na tą pracę."

Stephi: "Wszystkie blendy z ostatniej notki Scar bardzo mi się podobały, ale po namyśle wybrałam ten. Praca skradła moje serducho kompozycją, kolorystyką, ale też i napisami."

2 komentarze:

  1. Oreuis - Grafika Centaura
    Ten szablon rozkochał mnie w sobie. Piękne kolorki, cudny nagłówek, mistrzowski CSS i trafnie dobrane tło. Według mnie całość ma taki trochę tajemniczy charakter.

    Scar - Scargraf
    Wszystkie blendy z ostatniej notki Scar bardzo mi się podobały, ale po namyśle wybrałam ten. Praca skradła moje serducho kompozycją, kolorystyką, ale też i napisami.

    monika4451 & Alessa Belikov - Wolfie GEE
    Według mnie dziewczyny spisały się na medal <3. Nagłówek zachwyca swoją delikatną kolorystką i kompozycją. Bardzo przyjemnie patrzy mi się na tą pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca jest autorstwa mojego i Alessy Belkikov! :)
      Ale dziękuję za wyróżnienie w imieniu swoim i jej :)

      Usuń