W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 23 lutego 2017
(C) Prettysmilex

Aktualizacja pojawiła się z małym poślizgiem (informowałam was o tym na fanpejdżu). A to wszystko przez? No właśnie, szkołę. Żadne to odkrycie. Nauczyciele tak kręcą, byleby wcisnąć się ze swoim teścikiem. Są sprytni do tego stopnia, że zapowiadają nam sprawdziany, ale w dzienniku wpisują je jako kartkówki. Jak wiadomo, tych pierwszych może być w tygodniu maksymalnie trzy, a drugich? Ile dusza zapragnie. Oceny, rzecz jasna, wpisywane są na czerwono z najwyższą wagą. I ja się pytam, gdzie sprawiedliwość? :) Już nie będę was dłużej zatrzymywać. Rozkoszujcie się przeglądem!

Szablon


Weronika: Z okazji święta zakochanych na Pandzi pojawił się post autorstwa prudence. A w nim? Właśnie to cudo. Mroczne jak na Walentynkowe klimaty, kojarzące się raczej z kiczowatymi serduszkami i różem. Czyżby to jakiś manifest? Niby w nagłówku widnieje para ludzi darzących się uczuciem, lecz kolory dalekie są od tych przypisywanych dacie 14 luty. Ale szablon mi się podoba. Jest prosty, czytelny - posunę się o stwierdzenie, że na swój sposób minimalistyczny. Coś dla mnie!

Nagłówki


Oreuis: Bardzo podoba mi się cała kompozycja nagłówka Postacie są ciekawie wtopione w tło. Koloryzacja nadaje pracy tajemniczy charakter.

Weronika: Co tu dużo mówić o tym duecie... Ich kolejne "dziecko", będące strzałem w dziesiątkę. I nawet nie przeszkadza mi tak bardzo ta Lady Gaga. Notka tematyczna była publikowana pod hasłem inspirowania się muzyką, więc nie mam nic do gadania. Żywe kolorki, przepych i kwiatki, czyli to, co Weronika w nagłówkach lubi najbardziej (w sprawach szablonowych tak bardzo nie szaleję :P)!
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję za wyróżnienie pracy mojej i euleunge ^^
    Szkoda, że prac (znów) jest mało, jednak w tym tygodniu dodano wiele notek, więc mam nadzieję, że następny przegląd będzie bardziej obszerniejszy ^^
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam tego ująć we wstępie, że w ten weekend przegląd będzie pękał w szwach. To pokłosie ferii (takie mam zdanie). Mam nadzieję, że podobna sytuacja będzie miała miejsce prawie cały czas!

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna