W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 10 października 2015
(C)  Scar 

Hejka. :3 Z tej strony MrsLogan. Większość może kojarzy mnie z Zaczarowanych Szablonów albo ze starego bloga Everlasting Wishes pod starym nickiem. Jak widzicie, będę prowadziła przegląd na Katalogu - zwłaszcza część szablonową. Bez większego paplania przechodzę do prac.


Szablony


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMhJP85dl7PpviufwxcLDcVY5fbLkJVAiV16slOYFo8VXqu1FnLIrRZ0vaWM_vjCV83bsPF7QgKFy3lJx5ZNfwyLFSpsUc2tyrOBcuIccOrrNwW9r0ln3J8JBZbb1Xs0Az5DMgUMn0h4hW/s1600/maska.jpg
O mamciu! Śmierciożercy. Mroczno-zielona kolorystyka idealnie pasuje do tego szablonu. Młoda Larwa kolejny raz pokazała na co ją stać.


http://funkyimg.com/i/23cye.png
Kolejny mroczny szablon, tym razem od Lotus. Czerwień z czernią zawsze ze sobą dobrze współgrają, ciekawe efekty jak i te czarne znaczki w cytacie i w tekście, a nagłówek może nas wprawić w strach. XD


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdLRMu-7HCyQX2mbN3UoYaJtM3N0zc5Oo5ge3Hs8ybGNSBP70SfSleIryOq5v2QhszLf53X5TJ4oK7N3kZZBJj1hydDlHdNxK5BI9fzvQ0aUFgFSukIwj6T995_6n7yDcagGGlSCVZwNo/s1600/46.png
Scar stworzyła coś naprawdę ciekawego. Śliczna, ciemna koloryzacja współgra z  kolorami posta i gadżetów. Czcionki są idealnie dopasowane, przez co mam wrażenie, że szablon wygląda bajecznie. 


http://orig09.deviantart.net/49e0/f/2015/281/8/d/blogspot_template_autumn_time_by_mysensitiveheart-d9cdfcx.png
Tuż za moim oknem jest szaro i brzydko, a Shalis pokazała, że jednak jesień nie musi być aż taka nudna. Brawo! ;3



http://funkyimg.com/i/23ipT.png
Ile tutaj zieleni. :3 Czy to oznacza, że już bliżej wiosny? XD Przegląd bez szablonu kochanego liska byłby niczym, a ten jest po prostu mym numerem 1.



http://orig02.deviantart.net/d8c8/f/2015/277/0/9/blogger_template_like_ice_by_stupid_owl-d9bwad5.png
 Brr... Zimno tutaj. Agata zafundowała nam dawkę zimnego błękitu, który za jej sprawą uczynił ten szablon bardziej ciekawym. :3


http://pre13.deviantart.net/88f3/th/pre/f/2015/282/0/5/template_zamowienie_by_inginiaxoxo-d9chhc8.png
Ta młoda blogerka ciągle kroczy do przodu. W tym szablonie pokazane są aż dwa nagłówki po obydwu stronach, a to jest bardzo rzadko spotykany efekt. Jak widać w tym przeglądzie króluje czarny, gdyż i ta kolorystyka jest w ciemniejszych, ale za to ciekawych barwach.


https://dl.dropboxusercontent.com/s/8snn1jcsudhx3u6/podgl%C4%85d%20anety%20szablonu2.html
Gdy zobaczyłam ten szablon, oniemiałam. Prześwietny, w stylu tumblra... Takie szablony chcę widywać na co dzień. :D


https://dl.dropboxusercontent.com/s/cwiv5no6sa2vvvj/nataliee.html
 Czy ja już mówiłam, że uwielbiam szablony minimalistyczne? Ten szablon Luny jest cudowny. Dokładny i dopracowany układ oraz te gify (jak ja kocham gify <3).


Nagłówki


(c) Lisek

Dzień Dobry ;) Jak mija wam kolejny tydzień października? Czy równie szybko jak mnie? W dodatku ostatnie dwa dni spędziłam na lataniu (dosłownie) po lekarzach, bo skończyły mi się badania w szkole ;-; Nie wiem czy każde technikum tak ma, ale ja swoje badania muszę odnawiać co roku ;c Ech, ale dosyć gadania o mnie :) Zapraszam was do przeglądu. 


Lisku mój najdroższy, nawet nie wiesz jak bardzo kocham ten nagłówek, te cudowne kolory i wspaniałe połączenie stocków. Mam przy nim same ochy i achy ;D
Czy tylko ja poczułam lato, oglądając nagłówek Lotus? Nie ukrywam, że stęskniłam się za jej pracami, i niezmiernie ucieszył mnie fakt, że dodała Ona notkę w niedziele :) W dodatku z tak cudownymi pracami. 
Tyle twarzy Dylana, czy może być lepiej? Uwierzcie mi, że tak. Praca po mimo braku stocków czy innych rzeczy, jest naprawdę dopracowana i piękna. Mogłabym ją oglądać cały czas :)
Zdecydowanie brakowało mi takich mocnych kolorów tutaj, nie mogłam przejść obojętnie obok pracy Scar. O nie, nie. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się napis, zwłaszcza napis AUTUMN, który jest napisany ciekawą czcionką. 
Na koniec mam dla was - co prawda nie nagłówek - ale cudowną, bardzo, bardzo cudowną tapetę od Evelyn. Tak samo jak z pracą Scar, nie mogłam przejść obojętnie. Wszystko jest cudowne i spójne, podziwiam cie Evelyn za wycięcie tych wszystkich zdjęć tak dokładnie :)

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Nie wiem czy wiesz ale chcialabym zwrocic uwage ze szablony ktore tutaj napisalas jako Anety i Naaaile to szablony autorstwa Luny :P ale sa to zamowienia dla tych dwoch osob :D
    Bardzo dziekuje za umieszczenie az trzech moich prac i przemily komentarz do dwoch z nich :)
    Moim faworytem jest oczywiscie naglowek Lisa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafna uwaga, Scar. :)
      Myślę jednak, że jak na pierwszy raz, można to wybaczyć.

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak ;)

      Usuń
    3. Bardzo przepraszam. Błąd został naprawiony i postaram się, by więcej takowych błędów nie było.

      Usuń
  2. Jakże mi miło zobaczyć tutaj moją pracę:) Bardzo dziękuję, Cieszę się, że szablon sprawił pozytywne myślenie o tej mroźnej jesieni, jaką aktualnie mamy. Brr...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za HP, jednak pierwszy szablon jest cudny <3
    Pozostałe prace też są całkiem fajne, ale jakoś do mnie nie przemawiają... :/

    Ehh... też bym sobie chętnie poprowadziła taki przegląd, ale ludzie by mnie chyba zabili za mój gust :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, że szukamy jakiegoś pojedynczego zastępstwa... Może chciałabyś czasem się go podjąć i pokazać coś innego? :)

      Usuń
    2. No nie wiem... Propozycja kusząca, ale nie wiem, jak sobie poradzę :/

      Usuń
  4. Hej, chciałabym tylko poinformować, że blog Graphics Naaailee został zawieszony :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeniesiony. Mam nadzieję, że nie na długo. :)

      Usuń
    2. jednak nie jest zawieszony, przepraszam za zamieszanie :)

      Usuń
    3. Ok, sytuacja naprawiona. :p
      A nie mówiłam, że długo to trwać nie powinno?

      Usuń
  5. Prace Scar i Luny są megaa. O szablonie Młodej Larwy nawet nie wspominam, cudo.
    Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna jest boska naprawdę nie mam pojęcia jak to zrobiła :) Młoda larwa... nie słyszałam ale już biegnę ją obczaić xD
    PS: na czym polega ten przegląd w sensie jak to robisz patzrysz na wszystkie blogi i wgl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorki przeglądu zapoznają się z wszystkimi dodanymi notkami blogów należących do spisu z całego tygodnia. To naprawdę sporo roboty, więc no... Podziwiam, że chcą tak z własnej woli co tydzień. :p

      Usuń
  7. Naprawdę piękne prace. Jak zawsze podoba mi się nagłówek Tiny Fox, a z szablonów moje serce podbiły te wykonane przez Lunę, Tiny Fox oraz Shalis.

    PS. Dziękuję za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie.

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie za pokazanie moich prac, niezmiernie mi miło :3
    Moimi faworytami są: szablony Luny i ojejku - tapeta Evelyn *o* Jest taka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przegląd jak zwykle udany, a MrsLogan poradziła sobie wyśmienicie. Wpadki i wypadki zdarzają się każdemu. Na to nie ma reguły :) Tak czy siak, wspaniałe prace, niesamowity talent graficzek oraz umiejętności dziewczyn tworzących cotygodniowe zestawienie prac sprawia, że aż miło się na to wszystko patrzy. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. informuję, że blog Graphic Valley zostaje zawieszony (do 5 grudnia... ale nie jest to pewne)
    Co do przeglądu:
    zakochałam się w szablonie Scar <3
    jeśli chodzi o nagłówki to moje serducho podbiły dwa pierwsze. ♥ Idealne.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna