W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 11 lutego 2018
(c)Erenae

Ah, leniuszki z Was i to nie byle jakie. Troszkę mnie zawiedliście swoją aktywnością, bo do przeglądu nie została nominowana ani jedna praca. Mam nadzieję, że się poprawicie następnym razem. Piątek, sobota i pół niedzieli to wystarczający czas by znaleźć wolną chwilę i nominować kilka nagłówków czy szablonów. Mam nadzieję, że się poprawicie i zaangażujecie w kolejny przegląd. 



nagłówki
Jestem pod wrażeniem kompozycji i tak wyrazistej koloryzacji. Trudno uzyskać taki efekt by niczego nie popsuć, a Erenae się to udało. Nagłówek jest bardzo ciekawy.

Uwielbiam prostotę w tym nagłówku. Nie panuje tu przepych, wręcz przeciwnie. Kolorystyka jak najbardziej na plus. Trudno zrobić ładną pracę z gifem, a euleunge się to udało. Brawo.




szablony
To co mi się podoba, nie licząc tego genialnego nagłówka, to tło bloga oraz menu. Nie spotkałam się jeszcze z takim wyglądem stron. Wygląda bardzo ciekawie. Posty i kolumna boczna są czytelne i schludne. 

Uwielbiam takie mroczne prace. Nagłówek wygląda jak okładka i to nie byle jaka. Schludny CSS jest tylko dopełnieniem. 




Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Eh, niestety ja przez cały weekend pracowałam i o nominacjach przeczytałam dopiero dzisiaj o 13 :(
    Obiecuję poprawę :)
    Co do grafiki, Erenae wygrywa absolutnie. Prace są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już otworzyłam blogi w celu wybrania faworytów ale potem zaczęłam ogarniać zadania z matmy na egzamin i jak skończyłam to było po 23 no i się nie udało :c W kolejnym przeglądzie na pewno kogoś wytypuje!
    Świetne prace! Mój faworyt to nagłówek Euleunge oraz szablon Erenae ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem przyjmuję to usprawiedliwienie :)

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna