W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 1 września 2018
(c)Brill

Już nigdy więcej nie zaniedbam tak przeglądu. Przez to, że nie dodałam w tygodniu aktualizacji, musiałam dzisiaj tworzyć przegląd z trzech tygodni aby być teraz na bieżąco. Za gapowe się płaci. Jestem jednak dumna i zadowolona z tego przeglądu. Znajdują się tu same perełki. 
Już pierwszy września i niedługo początek roku szkolnego. Mam jednak nadzieję, że nie zapomnicie dodać czasem parę prac do notki. Na dzień dzisiejszy muszę Was pochwalić, bo udzielacie się na swoich blogach i na katalogu. Czuję, że mogę na Was liczyć :)
Nie przedłużając, zapraszam na przegląd!




nagłówki
Moherowa Smerfetka: Ten nagłówek ma tak cudne kolory, że nie sposób na niego nie patrzeć. Do tego kompozycja, ustawienie postaci jest boska. Idealnie komponują się z pomysłowym napisem. Świetna praca. 

Idealna współpraca między Hanchesterią i Erenae. Praca wygląda tajemniczo i magicznie. Uwielbiam tą koloryzacje. Połączenie zielonego z brązem to perfekcyjne połączenie. Na uwagę zasługują również napis i ornament po bokach. 

Moherowa Smerfetka: Kiedy dziewczyny poszaleją ze współpracą to nigdy nie zawodzą. Po raz kolejny kopara mi opadła. Czegoś w tym stylu jeszcze od nich nie widziałam wcześniej. Brawo <3
Hanchesteria: Przepiękna współpraca dwóch bardzo utalentowanych graficzek. Tło, stocki, napis, wszystko idealnie się ze sobą komponuje.

Moherowa Smerfetka: Kolejna boska współpraca. Praca ta olśniewa kolorami oraz przyciąga postaciami i ich ułożeniem.

Cudowna, bajkowa paca. Bardzo podoba mi się kompozycja oraz kolorystyka, która nadaje nagłówkowi odpowiedni klimat. 

Niesamowity nagłówek. Wybrałam go ze względu na niekonwencjonalny wygląd tła. Te wszystkie ramki wyglądają ciekawie. Kolorystyka jak najbardziej na plus, bo pozwala na dokładne przyjrzenie się szczegółom.

Jestem zakochana w tej pracy. To co stworzyła Erenae nie da się opisać słowami. Cudowna kompozycja, ciekawy napis i niebanalna kolorystyka to idealne połączenie. A w rękach tak utalentowanej graficzki nie może wyjść źle ♥

Graphics True: Ten nagłówek musiał się tu znaleźć. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego, ale ta kompozycja urzekła moje serce <3 Jak patrzę na tą pracę to aż mi cieplej się robi :D 

Graphics True: Kompozycja, napisy, koloryzacja przecudnie ze sobą grają. Nagłówek jest bardzo starannie zrobiony i widać, że dopracowany. Te ułożenie stocków to po prostu - master :) 



Szablony
Hanchesteria: Przepiękny szablon, śliczne kolory i wspaniały css. Nie jestem w stanie oderwać oka!


Hanchesteria: Minimalizm, który uwielbiam. Kolory są naprawdę wspaniałe, tak samo css, aż miło patrzeć.

Hanchesteria: Szablon o dosyć prostym css, jednak kolorystyka i wtopienie samego naprawdę pięknego nagłówka w szablon mnie zauroczyło. Dobra robota!






Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Och Oreuis <3 Musiałaś się strasznie namęczyć z przeglądem z 3 tygodni. Zwłaszcza, ze ja widać po przeglądzie poziom prac graficzek idzie w górę i to bardzo. Jak tak dalej pójdzie to będziesz musiała każdą pracę z każdej notki dodawac do przeglądów - grafikosfera idzie w dobrym kierunku. :D

    Same perełki w tym przeglądzie. Bardzo miło się ogląda prace tu zamieszczone. Fantastyczne prace, boski przegląd. :3

    I dziękuję za uwzględnienie mnie w przeglądzie. Strasznie się jaram, bo pierwszy raz mój nagłówek z notki wylądował w przeglądzie <333

    Gratuluję wszystkim udanych prac i Oreuis udanego przeglądu.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaak milusioo! :3 Moja sygnaturka na początku postu <3
    Wszystkie prace z przeglądu są świetne! *.* Gratuluje dziewczyny i oby tak dalej :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi faworytami tego przeglądu są prace Graphics True - miły powiew świeżości, czegoś nowego i niekonwencjonalnego :D

    Byłabym bardzo wdzięczna za umieszczenie ogłoszenia:
    "Dnia 3 września odbędzie się oficjalne otwarcie Creativity Abyss, bloga graficznego Aveline Gross. Gorąco zapraszam każdego, kto nie boi się mrocznych otchłani, ani tego, co tam może znaleźć. ;)"
    Link do buttonu: http://funkyimg.com/i/2KF3q.png
    Link do bloga: https://creativity-abyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że prace się podobają ❤

      Usuń
  5. O matko! Ogromnie dziękuję za umieszczenie moich prac ❤ Dziękuję za uznanie ❤ Jest mi bardzo miło, zwłaszcza, że po ciężkim tygodniu mam chwile przerwy i mogę zobaczyć co się dzieje na blogosferze - A tu takie bum 😁 Pozdrawiam ciepło xx

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna