W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 1 kwietnia 2019
(c)Elmo

Chciałam na Was nakrzyczeć, że nikt nie zgłosił pracy do przeglądu tygodnia, ale dostrzegłam błąd w ostatnim poście. Przyznaję się bez bicia, że zamiast 29 marca, napisałam 19. Zakładam, że to jedyna przyczyna, dlaczego pod ostatnią notką nie było komentarzy. Trochę się napracowałam, ale jest co podziwiać. Obejrzyjcie wytypowane przeze mnie prace i nie zapomnijcie wskazać własnych faworytów! 



nagłówki

Jestem zauroczona tą pracą. Urzekła mnie kompozycja i jakość. Grafika bez problemu mogła by znaleźć się na okładce książki (którą od razu bym kupiła!♥)

Gdy tylko zobaczyłam tą pracę nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Paradoksalnie nie ma na niej dużo elementów, a i tak przyciąga uwagę. 

Mój faworyt wśród nagłówków. Bardzo podobają mi się niebiesko czerwone plamy. Nadają pracy tajemniczości. Mogę godzinami patrzeć na to dzieło i je podziwiać. Jest bezbłędne!

Kolejna perełka od Renfri. Niby małe wymiary a tyle się dzieję. Śliczna kompozycja no i te napisy! Bardzo lubię dużą ilość malutkich cytatów. 

Praca Fragonii spodobała mi się ze względu na delikatną koloryzację, ciekawą kompozycję i napis oraz obrys postaci. Mam słabość do takich obramówek ♥

Erenae stworzyła uroczą pracę z gifem <3 Delikatne kolorki i ciekawa kompozycja to klucz do sukcesu! 

Aż moje usta wygięły się w uśmiechu na widok tej wiosennej pracy! Śliczna kompozycja i rozmieszczenie modelki. Po prostu majstersztyk. 

Cudowne połączenie kolorystyczne! Bardzo podobają mi się małe zdjęcia w ikonkach na pracy. No i te niesamowite tło! Aż trudno oderwać wzrok. 


szablony

Był wiosenny nagłówek to teraz pora na wiosenny szablon. Schludny i delikatny i minimalistyczny CSS w wykonaniu xvenom to istne dzieło sztuki.

Na koniec śliczny szablon od Erato. Bardzo podoba mi się układ. Delikatny CSS idealnie łączy się z bogatym nagłówkiem. 







Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ojeju, nie spodziewałam się tutaj swojego nagłówka, dziękuję ślicznie <3
    Moim faworytem jest zdecydowanie praca Ereane ze względu na ten cudowny gif. Sama też się lekko zdziwiłam, kiedy zobaczyłam, że prace miały być tylko do 19 marca, między innymi też dlatego nie zgłosiłam (i też przez to, że ja biedna zapomniałam, heh).

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku ale super prace! Naprawde perełki trafiły do przeglądu. Wszystkie prace są piękne ale chyba moimi faworytami są nagłówki Renfri ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli się uda to ja lada dzień odzyskam swój laptop.Nie powiem 3 miesiące na nie swoim laptopie to graniczy z nerwicom😏

    OdpowiedzUsuń
  4. YASS, wszystkie prace są śliczne, I ain't lying! Wszystkie prace, które przedstawiłaś są piękne i osobiście nie potrafię wybrać faworyta..
    Ah no i oczywiście, dziękuję za wstawienie moich dwóch prac ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy nagłówek od Renfri jest tak cudowny, że ja nie wiem, coś pięknego, za każdym razem nie mogę się napatrzyć *o*. Również bardzo podobają mi się prace autorstwa Fragonii, Erenae i xvenom XD Czyli wszystkie tak naprawdę wśród nagłówków. Uwielbiam takie przeglądy ♥ Szablony również ładne, inspirują mnie do wzięcia się do zrobienia jakiegoś w końcu :D

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna