W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 3 lutego 2019
(c) Erenae

Jak Wam mija weekend? Mnie od wczoraj doskwierają objawy przeziębienia i chyba dołączę do grona osób dotkniętych panującą epidemią chorób w tym okresie... Straszna ta zima, ahhh, chcę już lato!
W przeglądzie uwzględniłam prace opublikowane od 7 listopada 2018 do 3 lutego 2019. Zauważyłam jednak, że w ostatnim czasie aktywność na większości Waszych blogów się zmniejszyła... Mam nadzieję, że wciąż tu jesteście. Pamiętajcie, że to Wy jesteście motorkiem napędzającym ten Katalog!


Nagłówki


Praca w całości stworzona ze stocków i choć większość z nich stanowi roślinność, praca wcale nie jest nudna i nie sprawia wrażenia, że czegoś jej brakuje albo czegoś jest za dużo. Efekt wyszedł obłędny. O tej porze nagłówek jest miłą zapowiedzią coraz bliższej nam wiosny.

To, czym najbardziej mnie zauroczył ten nagłówek to dynamiczny układ, niebanalny wygląd napisu oraz światłocień. Dobrze wykonana grafika i nie ma co tu więcej dodawać! ;)

Jak to szału nie ma, jak jest! Praca utrzymana jest w jednolitej kolorystyce, a mimo to przyciąga uwagę na dłużej swoim mrocznym klimatem. Bardzo podobają mi się użyte tu zdjęcia modelek. Jeszcze raz powtórzę, że warto wziąć pod uwagę dopisanie do ów nagłówka CSS'u.

Pomijając aspekt Lany del Rey, to najbardziej w tej pracy ujmujące są prostota i minimalizm. Dobry dobór zdjęć, ładne napisy i kolorystyka, gify - i ot, cała magia prac Jane. ;)

Głównym motywem w tej pracy jest zdecydowanie kwadrat. ;) Erenae znana jest z podejmowania się niekonwencjonalnych układów i ta praca jest tego niepodważalnym przykładem. Duży napis ładnie wpasowuje się w całość i stanowi dodatkowy ozdobnik pracy.

Od razu gdy jakiś czas temu zobaczyłam ten nagłówek na DeviantArt, wpadł mi w oko ze względu na względną prostotę wykonania, która daje niesamowity efekt. Przyjemnie się na niego patrzy. Tak się tworzy minimalistyczne prace.

Oprócz kolorystyki, przypadł mi do gustu styl wykonania. Dużo się dzieje, wszystko jednak ma swoje odpowiednie i przemyślane miejsce. Czerwień nałożona na pracę dodaje jej mrocznego wyrazu. Czy ktoś tak jak ja, nie może oderwać wzroku od dziewczęcej postaci w centrum? ;D

To, co podoba mi się w tej pracy to między innymi ładnie nałożone wygładzenie(?), widoczne zwłaszcza na pierwszoplanowym zdjęciu modelki; oraz duże napisy. Czerwone kwiaty i białe linie z gwiazdkami dodają swoistego uroku pracy.

Pomysłowa kompozycja, kolorki ze sobą współgrają, a wygląd napisu dopełnia całość. Interesujący zabieg wtopienia oka w tle. Praca na piątkę z plusem. :D


Szablony


Szablon jeszcze w jesiennym klimacie, który pomimo doboru dosyć chłodnych odcieni brązu i szarości, wygląda przytulnie. Układ i wygląd jest schludny i dobrze przemyślany. Na uwagę zasługuje ciekawie prezentująca się modyfikacja menu oraz motyw gradientu.

Po przejrzeniu ostatnich prac Netki mogę powiedzieć tylko jedno - w grafikosferze mamy kolejnego speca od minimalizmu. Jeśli chodzi o szablony utrzymane jedynie w dwóch kolorach, i to w jednakowych odcieniach, sama podziwiam grafików w tej kwestii, bo wbrew pozorom jest naprawdę trudno uzyskać przy tym nie nudny efekt. 

Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty. Naprawdę niebanalne kodowanie robi wrażenie, a przy tym zachowana jest praktyczność szablonu - przede wszystkim mam tu na myśli czytelność tekstu w poście.

Jestem zachwycona tym szablonem. Nie przepadam za tak jasnym utrzymaniem kolorystyki, co więcej - zawsze uważałam, że róż w połączeniu z błękitem oznacza mdłą katastrofę. Jednak ta praca postawiła mnie w wątpliwości mojego dotychczasowego przekonania. Zabawa gradientem nadała tej pracy niepowtarzalnego uroku.



Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Aw dziękuję za umieszczenie moich prac w przeglądzie! :D Mi osobiście najbardziej podoba się praca euleunge, to wykonanie i kolorki są wręcz crisp and clean! Z szablonó ostatni szablon Netki jest śliczny ^^
    ps. Chciałam zauważyć, że nazwa mojego bloga jest zmieniona na xvenom's graphics(przy czym adres zostaje taki jak wcześniej), bo w miniaturkach napisałaś unique graphic, a to już - że tak powiem - przeszłość xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, musiałam się pomylić, sugerując się adresem. Najmocniej przepraszam za pomyłkę ;)

      Usuń
  2. Ojej, dziękuję za wyróżnienie tylu moich prac. :D Oczywiście wszystkie są absolutnie prześwietne! Najbardziej podoba mi się praca Martyny, mimo że je gustuję w anime. :)
    Ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie spodziewałam się tutaj mojej współpracy, zapomniałam o niej kompletnie, bo bazę dostałam w wrześniu. Także dokończyłam ją po sporej przerwie. ;D
    Bardzo mnie cieszy, że jest dobra. :)
    Może jak znajdę czas po sesji, to dorobię CSS'a
    Ciężko stwierdzić co mi się w tym przeglądzie najbardziej podoba... Jeśli musiałabym wybierać, to chyba wybrałabym euleunge

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam także do mnie. Reaktywuję się https://bycarolove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobały mi się prace Jane, Follow The Dream i martyna11105. Dziękuję również za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie.
    I informuje, że sygnaturka użyta na początku posta została wykonana przeze mnie, a nie Evelyn.
    Pozdrawiam, Erenae <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tu pięknie! Wszystkie prace są naprawde śliczne ♥ Ale chyba Jane i Ereane najbardziej skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może też powrócę skoro powolutku widzę, że znowu blogi się reaktywują :D
    Dziękuje za umieszczenie mojego szablonu ♥

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna